![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Gouverneur
|
![]() Waarmee ik niet wil zeggen dat bv. de EU een geschikt niveau is...
|
![]() |
![]() |
#802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ˙ɹɐɐʍ ɹǝpɹǝǝ sı ǝpɹǝǝʞǝƃɯo ʇǝɥ
![]() |
#803 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#805 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het geval je gemist hebt op welke partij ik stem voor Europa, en waarom. Dat is omdat ik tegen het super-ondemocratische Europa ben. Op de Europese lijst stem ik daarom voor de Vlaamse partij die daar, samen met Wilders en Le Pen, iets aan probeert te doen. Ik weet niet voor wie Staaf op de Europese lijst stemt, maar ik weet wél dat hij, evenmin als ik, een EU-liefhebber is. Als dan "plǝɹǝʍ ǝp" reageert met: Citaat:
Citaat:
Dat betekent toch niet dat ik het eens ben met het parcours dat Staaf rijdt?
![]() |
#806 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind op dit ogenblik geen enkele partij die mijn ideeën in haar programma combineert, of mij garandeert dat ze uitgevoerd worden. Ik heb dus zin om geen enkele partij mij 1.80 te gunnen. Het VB is een klein beetje Eurokritisch, wat mij aanstaat. De vraag is, of ze op Europees niveau (gesteld dat ze daar veel stemmen halen) hun communautaire rotzooi in België zouden kunnen ontketenen. Mocht ik er zeker van zijn dat zoiets niet het geval zou zijn, dan wordt een VB-stem voor de Europese lijst aantrekkelijk. Citaat:
Citaat:
Blanco-VB-LDD-...
![]() |
![]() |
#807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Partijen die alle ideeën van hun kiezers weerspiegelen bestaan niet.
Het VB beantwoordt aan twee van jouw ideeën, zij het dat de partij in jouw ogen niet "racistisch" genoeg is, en ze misschien "communautaire rotzooi" in België veroorzaakt als ze in Europa betekenis zou krijgen. Ik begrijp je voorkeur voor LDD, maar ik dacht dat die partij zich niet heeft teruggetrokken achter Europa maar achter de IJzer. Al je niet van die streek bent k�*n je er zelfs in geen énkel geval op stemmen. Die keuze valt bijgevolg hoe dan ook weg. Blijft over: blanco. Zal ik een gokje wagen? Je weet "het" eind mei nog steeds niet, en stemt blanco. Op die manier hoef je zelfs geen keuze te maken. Bovendien hoef je niet bang te zijn voor de gevolgen van een "foute" keuze mochten je oversten in het snuitje krijgen wie er achter "Superstaaf" schuil gaat. ![]()
#808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 maart 2014 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
#811 |
Minister
|
![]() Een post is algemeen zichtbaar en als dusdanig aan iedereen gericht.
Mocht je het nog niet weten, maar op dit forum - zoals op de meeste trouwens - kun je ook een PB (zijnde een Privé Bericht) sturen, of zelfs een mail. |
![]() |
![]() |
#812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat dat teren op de onwetendheid van de burgers betreft, dat kan je beter de partijen verwijten die al bijna twee eeuwen aan de macht zijn, en die al die tijd de burgers onwetend hebben gehouden.
![]() |
#814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan was het wellicht allemaal anders gelopen, denkt u ook niet ? |
|
![]() |
![]() |
#815 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw vlamingenhaat neemt belachelijke proporties aan. |
|
![]() |
![]() |
#816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon een onafhankelijke vaststelling. Hebben de huidige en de vroegere "echte" vlamingen mandatarissen zich daar dan niet schuldig aan gemaakt ? De geschiedenis is dus weer eens vervalst t.o.v. die arme "echte" vlamingen. Bedankt voor de info. |
|
![]() |
![]() |
#817 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk heb je.
Je moet dus helemaal niet op de N-Va stemmen. Daar gaf ik in het begin van de topic al hele goeie redens voor (hun staatshervorming is zo goed als onmogelijk gemaakt voor 10 �* 15 jaar) en het geval Smeyers wijst er andermaal op dat N-Va een autoritaire partij is (wat we al wisten na De Wvers sessie alhier) maar wat meer is: uit Homans reactie blijkt dat de N-Va op voorhand afziet van samenwerking met de enig mogelijke coalitiepartner die een meerderheid voor staatshervorming had kunnen leveren, tegen het cordon van de traditionele partijen in. Alweer dus een evolutie die de titel van het topic bevestigt. Blij dat ik toch al iemand kon overtuigen.
![]() |
#819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ding is zeker. De enig mogelijke coalitiepartner die een meerderheid voor staatshervorming had kunnen leveren is dikke bulshit. Dat moet immers een 2/3de meerderheid zijn. Het Vlaams Belang ZOU wel eens de partner kunnen zijn die de N-VA op Vlaams niveau aan een meerderheid van zetels kan helpen. ZOU KUNNEN, zeg ik. En zoals ik al eerder schreef: onder druk van de omstandigheden wordt er wel vaker iets "met de dood in het hart" gedaan.
![]() |
#820 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft er schrik luilak stemmen te mislopen denkt ge?