![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denk je dat je hier op café zit Pandakluns? Wel ik geef je het advies om wat meer op café te gaan. Wel eerst uw tanden poetsen en als iemand iets zegt niet beginnen te schelden en hem uitmaken voor leugenaar. Want ik vrees dat het dan geen maand meer gaat duren vooraleer ge geen tanden meer moet poetsen. Maar kom, je zal wel gelijk hebben. Vlaanderen heeft meer Hitler-aanhangers. En Wallonië heeft meer en meer communisten. Ontevredenen? Nee hoor! Wie verandert van traditionele partij doet dat nooit uit onvrede maar is ofwel een nazie ofwel een communist. Ofwel is het een leugenaar natuurlijk als hij een andere reden durft vermelden. Jij alleen kent de echte redenen. Man, man , man. Laat U verzorgen! Na zeventig jaar nog gepretendeerd zitten met een oorlogstrauma vraagt dringend om behandeling door een psychiater of kwakzalver. Zou het nog helpen? En blijf weg in uw toestand uit de volkscafés. Want ook nieuwe tanden krijg je niet meer. Evenmin als hersenen. En nogmaals bedankt voor de gelukwensen van gisteren hoor. Heb je wel geslapen deze nacht? Want je bent weeral sinds gisteren aan het oorlog voeren tegen die domme Vlaamse holbewoners. Ik ben er weeral mee weg. Ik krijg het begin van een trauma als ik teveel lees op dit forum. Dag Panda! Groetjes nog van Pietje de Leugenaar. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit forum werkt zoals de Processie van Echternacht !!!!
Eén stap vooruit en twee den dieperik in!!!! Het geld zal op zijn zekers? Laatst gewijzigd door werkman : 8 april 2017 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Europees Commissaris
|
![]() Driedubbel!!!!!
Laatst gewijzigd door werkman : 8 april 2017 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Na zeventig jaar nog gepretendeerd zitten met een oorlogstrauma vraagt dringend om behandeling door een psychiater of kwakzalver."
Blijkbaar zijn ze bij "Doorbraak" hun afspraak bij de psychiater vergeten ... ze blijven erover memmen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat gij geen jota van de evolutietheorie begrijpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
|
![]() Citaat:
Uw bewering is dat: De mythe dat de Vlamingen collaborateurs waren en de Franstaligen brave burgers, hier op het forum nog elke dag naar voren gebracht. Als dat hier 'elke dag' beweerd wordt, wel geef dan eens 1 voorbeeld daarvan! een voorbeeld op DIT forum! Dit moet toch een fluitje van een cent zijn! En bespaar me uw gemekker over hoe u het slachtoffer bent van al die belgicisten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben ik dan een Rus? Niemand denkt dat ik een Vlaming ben, hoor! En terecht, want dat ben ik niet. Gij denkt dat. Ik denk dat niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
|
![]() Citaat:
Woorden verdraaien, of nieuwe betekenissen uitvinden, daar zijn belgicisten kampioen in.
![]() |
![]() |
#812 | |
|
![]() Citaat:
Bedankt om dat toe te geven, Vlaamsnationalisme hebben dus principes. Zeg dat de belgicisten het gezegd hebben...
![]() |
![]() |
#813 | |
|
![]() Citaat:
Dat is toch dat pseudo-land waarvan de inwoners fier *kuch*kuch* het volkslied zingen met de woorden *euhm, in welke taal zouden we het doen, ahja, maakt niet uit want geen kat die de tekst kent...*
![]() |
![]() |
#814 | |
|
![]() Citaat:
Dus België is Nederland. Amaai, wat een niveau hebben die belgicisten toch.
![]() |
![]() |
#815 | |
|
![]() Citaat:
Dus ik stel u opnieuw de vraag die ge angstig ontwijkt: Als een moslim zijn godsdienst aflegt: is hij dan ook een idioot? Wel, ten eerste ben ik geen belgicist, en ten 2e, als er iemand hier woorden zit te verdraaien zijn gij het! Ik heb namelijk nooit beweert dat religie hetzelfde is als cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
|
![]() Vertel dat aan al de Vlaams nationalisten op dit forum die de transfers als hoofdreden opnoemen om Vlaams nationalist te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
|
![]() Ik zou het niet weten want ik voel me ook geen Belg! Snapt gij echt niet het woord atheist?? Gij denkt ook ongelooflijk simplistisch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
|
![]() Citaat:
Wel?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
|
![]() Citaat:
"Heel dat opdelen in vakjes is achterhaald"? Blijkbaar, als de rekeningen aankomen, maakt het wel heel veel uit waar je woont. Dan ben je plots wel, Belg, Vlaming, West-Vlaming, ... Maar nu, op dit moment in de discussie komt je dat eventjes niet goed uit, zeker?
![]() |
![]() |
#820 | ||
|
![]() Neen, wekelijks nog worden de Vlamingen met nazi's vergeleken.
Kijk gewoon eens naar de Franstalige praatprogramma's op zondagmiddag. Citaat:
Citaat:
Hun pers doet niet anders dan Vlaanderen gelijkstellen met Vlaams Belang en N-VA. Maar goed, de oogkleppen van Pandareus zijn van uitstekende kwaliteit. Zeker niet afzetten, Pandareus, dat accessoire heeft zijn functie...
![]() |