![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat een zwarte familie ook cornflakes eet? Een moeder van andere origine het over pampers heeft? Niets mis mee maar voor mij doet de kleur van mensen er gewoon niet toe, net zo min als seksuele geaardheid, wel gedrag...ik voel me allerminst aangesproken omwille van iemand kleur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit begrepen (en zal het vast ook nooit begrijpen) waarom men een probleem kan hebben met het zien van een andersgekleurde medemens op tv. Want draai of keer het zoveel je wil; het blijven nog steeds mensen. Wat maakt mij het uit dat een blanke, een zwarte, een chinees of een mongool mij een flesje cola probeert aan te smeren? Waarom hebben mensen er een probleem mee als ze iemand op tv zien die niet dezelfde huidskleur heeft dan zij zelf? Moeten we onze kinderen misschien laten geloven dat er alleen maar blanke mensen bestaan ofzo? Waarom wil men zich zo terugtrekken uit de realiteit? Er lopen nu eenmaal vele zwarte, gele, rode, bruine... mensen rond op deze planeet. Welke utopie hang je aan als je gelooft dat je in ons landje die verscheidenheid kan tegenhouden?
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn jeugd vonden we een Nederlander al een heel exotische mens maar nu zijn de afstanden letterlijk en figuurlijk heel wat kleiner geworden. Mensen gaan nu als het ware shoppen in New-York en naar de kapper in Dubai. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 oktober 2019 om 03:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() erm
hoeveel holebi's zitten er in thuis? bij Kaat is men allang vergeten dat dit een vent is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou hier wel een hele waslijst kunnen geven van wat vroeger veel plezanter was. Jongere mensen voelen dat niet opdat ze niet kunnen vergelijken. Maar de evolutie kan men niet tegenhouden. Sowieso duurt alles je tijd en wordt je vervangen door nieuwe mensen en die zullen ook op hun tijd vele dingen jammer vinden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met "bruin" heb ik helemaal geen probleem, wel met de eventuele religie die ze aanhangen, die dan zorgt voor een gigantische overlast.
![]() |
#817 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik hoognodig tussen de negers of islamieten wil wonen zal ik naar dergelijk land wel verhuizen. Laatst gewijzigd door Skobelev : 6 oktober 2019 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het programma wil een representatieve dwarsdoorsnede van onze maatschappij zijn. Ik vind dat wel een mooi gegeven, maar dan moet het wel correct zijn. Elke allochtoon in dat programma is hardwerkend en vrouwvriendelijk. Dat is natuurlijk onzin. Als je correct wil zijn dien je die allochtonen vrouwen laten afslaan en criminele feiten laten plegen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog even aantonen dat het in elkereclame zo is (bovendien ging het over reclamespots, dacht ik ) |
|
![]() |
![]() |