![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vent kan nog geen deuk in een pakje boter slaan. Een faalhaas tot in de vierde macht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 april 2020 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest staat mijn houding tegenover religies in mijn avatar.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 16 april 2020 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het onderscheid tussen de Godsdienst en het politiek vehikel zeker maken.
![]() Helfies kwaad omdat Jambon geld vond voor enkele projectsubsidies: https://twitter.com/KarenLiesens/sta...44777462755331
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ha, ha, ha, als de meeste Vlamingen het over iets eens zijn dan is het dat dat hele multikul gedoe er ver over is en dan kom jij hier zeggen dat wij niet reageren op dat item??? Als er over iets algemeen geklaagd wordt door het overgrote deel van de Vlaams nationalisten is het wel dat... Te lang op vacantie geweest misschien??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 16 april 2020 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze breken niet alleen de NVa af, maar ze proberen zo de Vlamingen uit elkaar te spelen zodat de Vlaamse rechtmatige eisen nooit of te nimmer zullen ingevuld worden... Ik heb het toch al meermaals herhaald; regelrechte colaboratie is het tegen het eigen volk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 16 april 2020 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben altijd te lang op vacantie….maar laat dat u niet te veel verleiden om persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 april 2020 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarschijnlijk moet jij nog het verschil leren tussen aan ene kant de waarheid zeggen, de feiten bij naam noemen, de gevolgen, ook de nadelige van hersenloze beslissingen aantonen en aan de andere kant alles wat bepaalde mensen niet zint af te doen als racisme... De vraag blijft dan zelfs; wie is of wie zijn de echte racisten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb echter een heel ander vermoeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn het zij die voorgesteld hebben om de oudjes op te sluiten, ook als ze ziek zijn en het niet meer nodig achten om ze naar de hospitalen te brengen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben dan ook niet zo bekrompen dat ik mijn oordeel laat afhangen van een bron alleen... Het is mijn fout niet dat de reguliere media, die er bovendien prat op gaat dat ze duiding geven bovenop de feiten, mij eerder als totaal vooringenomen overkomt en heel belangrijke zaken achterhoudt omdat het niet in haar duiding past... Ik laat het aan anderen over om door hen om de tuin geleid te worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |