![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, dat men al sinds oudsher schrik heeft van epidemieen is een feit, en dat men dus "plannekes maakt" om "iets" te doen als het zover is, is de normale manier van doen van "overheden". Dat er dus (idiote) plannen waren om iets te doen als er een epidemie uitbreekt, ook al weet men eigenlijk niet wat te doen en ook al kan men eigenlijk niet veel doen, is normaal. Dat die plannen er grotendeels in bestonden om OP VOORHAND GEEN KOSTEN MOETEN TE MAKEN is ook normaal, gezien het "papierwerk" is. Overheden plannen graag, maar doen niet graag echt werk. Dat er mensen zijn die geobsedeerd zijn door zekere malheuren die kunnen voorvallen is ook al van alle tijden geweest. Dat die al dan niet snuggere ideeen hebben, die ze religieus verdedigen, is ook normaal. Wat Van Ranst ginder vertelde was gewoon de pretentie en de hubris van zij die denken de waarheid in pacht te hebben en die het domme klootjesvolk dat weeral niks zou begrijpen en stoute kinderen zijn, normaal vertellen: hoe de dommekloten "ertoe brengen" om te doen wat de Grote Wijze wil dat ze doen. Op geen enkele manier is dat het soort discours dat ik daar zou houden ![]() Nee, men wilde U echt niet afmaken. Men wilde gewoon "de wereld redden" en zichzelf als held opwerpen, meer was daar niet aan. DAT zijn trouwens de gevaarlijkste mensen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die tellers van worldonline zijn ook maar gebaseerd op een computer numeriek.
T'is nu niet dat dit werkelijk zo is. https://www.tijd.be/politiek-economi.../10201773.html
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 januari 2023 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat is een ramp
![]() |
#805 |
|
![]() Moeilijker wordt het om verontrustende spectaculaire stijging van hartfalen bij atleten nog uit de main stream media te houden.
Waarom atleten? Meer cameras. Meer hoge hartslag. Meer bestaande voorafgaande onderzoeken naar precondities. Het fenomeen valt meer op in deze groep. https://www.foxnews.com/video/6318163853112 |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
|
![]() Minder snel dan. Oversterfte neemt toe. Misschien niet snel genoeg. Er is meer angst en vaxxen nodig.
![]() |
#807 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bevolking neemt hier toe door de migratie van die nwo vierde rijkers. Deze generatie fascisten krijgen beter de haat die ze zaaiden op hun bek aan hun eigen voordeur, opdat zij nergens meer veilig zijn.
Babylonische hoeren zijn het, ALLEMAAL
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 7 januari 2023 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belachelijk, he. De oversterfte heeft een onooglijk effect op de bevolkingstoename. Maar bovendien zou het nogal onnozel zijn om vooral de eigen westerse bevolking af te maken en de makakken vrij spel te geven he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste fascisten zijn au fond ne goeie he. Ik denk dat bijvoorbeeld Hitler een van de meest toegewijde, vaderlandslievende mensen was, die echt volgens zijn eigen begrijpen het beste met het Duitse volk voor had. Ik denk dat het zo is bij de meeste ideologisch gedreven gutmenschen. Cynische maffozen dictators zijn anders, maar dat zijn meestal geen fascisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na vaccinatie 1500 in Europa.
![]() |
![]() |
#813 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zo vergezocht lijkt het me niet, een voorbeeld van 1 hospitaal (Swindon - UK), opnames op spoed in 2022, dus na opeenvolgende covid golven en/of vaccinatie campagnes: Pericarditis x7, tot zelfs x14 voor Myocarditis tov. de pre-covid periode 2019.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar er is zowel covid infectie als covid vaccinatie geweest. Het is niet uitgesloten, natuurlijk, maar om een causale link te vinden zou men een analyse moeten maken die gevacccineerden, ongevaccineerden, besmetten, onbesmetten van elkaar scheidt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://factchecknederland.afp.com/h...m%252F9TW88G-1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idiots ignore facts.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 januari 2023 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar een mogelijke 3e factor (mondmaskerplicht, lockdown, covid psychotrauma, ...) die als hoofdverantwoordelijke zou kunnen aangeduid worden, lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Daarom dat ik de stelling "daar telkens corona of vaccinatie gaan zoeken is absurd." wilde counteren, want de link met C19 en/of Vx is helemaal niet absurd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja soit veel bekende vaccin pushers zijn inmiddels dood door hartfalen. Inmiddels vinden ze dokters ten tijde van het vaccineren die langs geen kanten dokter waren maar deden alsof in de media. Andere acteurs en bijverdienste acteurs gingen in ziekenhuis bedjes liggen en deden alsof. Of gingen wat dood liggen.
![]() |