![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een zygote is in feite een bouwplan (DNA) en cellulaire machinerie. Je gaat toch ook geen bouwgrond met daarop wat graafmachines en een architectenplan reeds een "gebouw" noemen. Een mens, zoals een gebouw, ontstaat niet plots uit het niets, maar volgens een gradueel process. Wat je hier doet is ons een foto tonen van een lege bouwgrond, en ons dwingen om te erkennen dat we een mooi huis hierop zien. En als we geen huis zien, dan doen we blijkbaar aan ontmenselijking, een thought crime.
![]() |
![]() |
#802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de VS wordt meer dan de helft van de mannen besneden. Rechtse partijen gaan zich niet wagen aan kritiek hierop, onder meer om joden niet voor het hoofd te stoten. Dat is eveneens de reden waarom Vlaams Belang en andere extreem rechtse partijen in Europa zich hier weg van houden.
![]() |
![]() |
#803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#804 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast; de zygote is geen "leeg bouwterrein" maar een bouwterrein waar ALLE bouwmaterialen ONVERANDERLIJK al aanwezig zijn, en waar alleen maar "tijd" en "energie" nodig is om al die bouwmaterialen te laten uitgroeien tot een mens die geboren wordt, groeit, en dan weer aftakelt. Het is niet omdat die eerste groei in de buik van de moeder plaatsvindt, en nadien buiten de buik van de moeder plaatsvindt, dat er een "verandering van bouwmaterialen" gebeurt. Die zijn er en die blijven er. Als je niet "onnatuurlijk ingrijpt" dan groeit de zygote uit tot een mens. Daar bestaat geen twijfel over. Dat dat opgroeien soms niet correct verloopt (genetische afwijkingen/miskraam etc) doet aan dat eerste geen afbreuk. Een zygote groeit ALTIJD uit tot een mens, en nooit tot iets anders.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 januari 2025 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ook, ja. Ik vraag me gewoon af of ik 'de samenleving' (/'het collectief') iets verschuldigd ben voor ondermeer de infrastructuur en de diensten waar ik reeds voorafgaand aan, maar vooral sinds/vanaf mijn geboorte van kon profiteren, en zo ja, wat precies. Kan/mag 'de samenleving' een claim maken op tegenprestaties van mijnentwege, of heeft 'de samenleving' niks van mij te verlangen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg van "Meervoud - links-nationalistisch maandblad" nog altijd met regelmaat een exemplaar in de brievenbus, ja. Enkele forumgenoten die hier nu niet meer actief zijn, werken er aan mee. Maar het klopt inderdaad dat het over een marge ('fringe') gaat. ![]() Over de destructieve kracht van woke is het laatste woord vast nog niet gezegd. Die heeft er alleszins al voor gezorgd dat Elon Musk 'wakker' is geschoten. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besnijding van meisjes is een andere zaak, dat is extreem nadelig, vernederend, een misdaad tegen de menselijkheid en ronduit een continue genocide. De helft van de moslims verminken hun meisjes, maar als je dat openbaar durft zeggen wordt je direct als extreem rechts neergezet, het is links die dat probeer te verbergen met uitspraken als ‘ze doen dat ook in Afrika als niet-moslim’. Jou uitspraak is dus heel erg vreemd, is oppositie tegen FMG nu links of rechts? . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 29 januari 2025 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
|
![]() Citaat:
"De samenleving" bestaat zelfs niet. Het is die 3de persoon die ter sprake komt als collectivisten het sommetje maken dat 10 mensen in groep méér "rechten" hebben dan de individuele "rechten" van 10 individuen opgeteld. 10 wordt plotseling 11. En die "+1" noemen we "het algemeen belang" "de samenleving" "de natie of de vlag" "de partij" "iedereen weet" "voor de bomma." Allez, you get the point. De enige wie verantwoording aan mekaar hebben af te leggen zijn ouders naar hun kinderen. Zelfs niet omgekeerd, want het kind koos er niet voor om "gemaakt" te worden. En het enige dat daar tegen over staat is het recht (of de plicht) om die kinderen op te voeden. En als die kinderen dan zelf kinderen maken, dan is de lijn getrokken. Allez, vind ik hé.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 januari 2025 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik niet zo goed begrijp, is het volgende: voor 'ongeboren menselijk leven' kunnen er blijkbaar nooit genoeg inspanningen & strijd worden geleverd, maar als/van zodra 'de mens' eenmaal geboren is, moet hij/zij/het zijn/haar plan maar (weten te) trekken en is zo goed als elke maatschappelijke hulpverlening bijna een vorm van collectivistische dictatuur en dus uit den boze. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
|
![]() Citaat:
De "maatschappij" heeft geen plichten en geen rechten. Zie vorige post.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 januari 2025 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK, maar 'men' kan toch alleen maar iets vermoorden als het (al) lééft? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier de volledige tekst van zijn toespraak op 6/1/21. Kwoot aub eens zijn oproep om het parlement aan te vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Een zygote (leeg bouwterrein + architectenplan) is nog geen mens, een pasgeboren baby valt uiteraard wel onder de definitie van mens. Echter, tijdens dit proces van zygote tot baby, is het onmogelijk om het exacte moment te bepalen waarop de zygote mens wordt. Zoals een bouwwerf niet plots een "gebouw" wordt zodra de laatste baksteen gelegd wordt (en terug een "niet-gebouw" zodra je die baksteen weer wegneemt). Dat er niet zo iets bestaat als een exact tijdstip waarop een mens ontstaat (of zelfs waarop menselijk DNA ontstaat) is makkelijk aan te tonen als je kijkt naar de evolutie van de ganse mensheid. 65 miljoen jaar geleden was onze voorouder een of ander rat-achtig zoogdier, duidelijk geen mens. Als we onze voorouders dus blijven traceren, dan moeten we dus noodzakelijkerwijs op een bepaald moment uitkomen bij voorouders die geen mensen zijn. Er moeten dus generaties lang wezens hebben bestaan waarvoor het voor ons onmogelijk is om exact te bepalen of we ze nu wel of niet als "mensen" moeten beschouwen. Tenzij je misschien gelooft dat op een bepaald moment er een mutatie in het DNA ontstond waardoor dit plots "menselijk" werd. Wat was deze mutatie dan exact? Wat is het fundamentele verschil tussen menselijk en niet-menselijk DNA? Dit zou ook je bewering dat een zygote ALTIJD een mens wordt tegenspreken. Er zou dan namelijk even goed een mutatie kunnen gebeuren in het DNA waardoor dit niet langer menselijk is en de zygote dus een niet-mens voortbrengt. Als we die niet-mens dood maken, is dat dan geen moord? Het is net jouw stelling die pretendeert te kunnen "beschouwen" wat wel of niet een mens is. Citaat:
Nee, een zygote is zoals een fabriekje dat, met het DNA als blauwdruk, een mens maakt. Zo goed als al het materiaal daarvoor moet het nog bij de moeder halen. Citaat:
Ten tweede is het opmerkelijk dat je hier zelf "een zygote groeit ALTIJD uit tot een mens" schrijft. Iets dat nog moet uitgroeien tot een mens, kan uiteraard zelf nog geen mens zijn. Tenslotte is de stelling eigenlijk fout. Een zygote kan namelijk ook uitgroeien tot meerdere mensen, bijvoorbeeld bij monozygotische tweelingen. Kan een mens uitgroeien tot meerdere mensen? Is dat een eigenschap van een mens? Heb jij dat al vaak meegemaakt dat een mens spontaan in twee verschillende mensen split? Natuurlijk niet. Een zygote als mens beschouwen leidt tot absurditeiten. Het zijn eerder eigenschappen van een fabriekje, of van hetzelfde bouwplan dat op verschillende bouwgronden een verschillend gebouw kan zetten.
![]() |
![]() |
#816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weten we toch al sinds M. Thatcher, niet?
< There's no such thing as society > , 't staat nu zelfs in m'n onderschrift. No such thing as society, totdat er een inbraak wordt gepleegd en/of met stenen naar de flikken wordt gesmeten, natuurlijk. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Minister-President
|
![]() Oh ze mogen gerust hier van sommige hun gespleten tong nog wat versnijden, ook hun vingers aan elkaar naaien zou doeltreffend kunnen zij tegen de Woke zever dat ze verspreiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn die 'ze' die u met dergelijke bizarre taak zoudt willen belasten? En waarom dat u die dingen niet zélf? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou echt niet weten waar die energie vandaan komt, en HOE die energie voor die eerste celdeling zorgt, maar die eerste celdeling is méér dan strikte energieloosheid. Er is geen NUL energie nodig. Dat energetisch proces start bij de conceptie, en stopt bij de dood.
![]() |