Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2006, 18:09   #801
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Hier zie:

Nog twee arrestaties na wapenvondst in zaak rond BBET

De federale gerechtelijke politie van het arrondissement Dendermonde heeft donderdagavond en vrijdag bij nieuwe huiszoekingen in het dossier tegen de extreem-rechtse organisatie BBET nog twee extra verdachten opgepakt en meer dan honderd wapens in beslaggenomen.

De politie voerde huiszoekingen uit in de arrondissementen Mechelen en Antwerpen. Op twee privé-adressen werden een vijfigtal en een zestigtal wapens gevonden. Het betreft hoogtechnologische oorlogsvuurwapens, verweervuurwapens en andere verboden wapens. De twee nieuwe verdachten die daarbij opgepakt werden, zijn geen militairen, zegt het federale parket.
(Belga 18:13)

NOG TWEE CRIMINELEN OM TE VERDEDIGEN, NUANCEREN, VERGOELIJKEN, HET 'ESTABLISHMENT' TE BESCHULDIGEN... WIE EERST?
Twee maar? Da's wat anders dan die 100den moslimterroristen die jij zo graag verdedigt, vergoeilijkt, knuffelt. Is je stock deze week even op ?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:11   #802
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik, ik, ik!

Ik bedoel:

IK IK IK
Niet dringen, iedere VB'er hier krijgt zijn neo-nazi om te verdedigen!
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:12   #803
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Twee maar? Da's wat anders dan die 100den moslimterroristen die jij zo graag verdedigt, vergoeilijkt, knuffelt. Is je stock deze week even op ?
Of hoe je extremisten uit het rechtse kamp minimaliseert....
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:12   #804
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Volgens velen is George Bush de opdrachtgever van 9/11 en niet Bin Laden. En zeggen dat de X-Files al jaren terug gestopt is.
Het is niet omdat er de laatste tijd grof geld verdiend wordt aan "9/11-complotten" dat je grenzeloos naïef moet zijn...
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:13   #805
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Twee maar?
Twee méér! (dacht je dat je spitsvondig was, idi**t?)

Citaat:
Da's wat anders dan die 100den moslimterroristen die jij zo graag verdedigt, vergoeilijkt, knuffelt. Is je stock deze week even op ?
Aantonen graag.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:17   #806
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Even de gemiddelde rechtse reactie gebruiken volgens die logica:

Ondertussen zijn er al zeven verdachten voorlopig vrijgelaten.
Die neo-nazi's worden toch altijd bevoordeeld bij het gerecht en de politie! Dat krapuul wordt nu eens altijd bevoordeeld!

Kostelijk op z'n minst....
Oud 8 september 2006, 18:21   #807
Banneling

Standaard

[quote=drosophila;
Aantonen graag.[/quote]

Herlees gewoon al je posts waarin je de daden van moslimterroristen en -criminelen verdedigt, minimaliseert, vergoeilijkt, goedpraat.
Oud 8 september 2006, 18:21   #808
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Maybe, voorzover ik weet zijn we nog geen bananenrepubliek wat verkies je? Als neo-nazi aanslagen plegen.

positiever klinkt het mij niet.
de enige reden dat we dat niet zijn is, omdat we op het verkeerd continent zitten. Staan hier geen bananenbomen. Maar voor de rest, begint het er goed op te trekken. Wat betreft die aanslagen, bent nu zeker al in galop, aanslagen waar is die gepleegd. Moet zien dat ge uzelf kunt blijven volgen, dus op tijd afremmen anders gaat ge uzef voorbijsteken.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 8 september 2006 om 18:22.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:22   #809
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Herlees gewoon al je posts waarin je de daden van moslimterroristen en -criminelen verdedigt, minimaliseert, vergoeilijkt, goedpraat.
Je bent zelf bezig met neo-nazisten te verdedigen, minimaliseren, te vergoeilijken en goed te praten
Oud 8 september 2006, 18:22   #810
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Echt typisch. Onze eigen terroristen worden afgedaan als deugnieten en geminimaliseerd. Ik citeer het vlaams belang op hun website

Citaat:
Nogmaals, er is geen spier haar op ons hoofd die er aan denkt die geflipte “bietekwieten” in bescherming te nemen. Wat ons betreft mogen ze vandaag nog achter de tralies of in de psychiatrie. Maar dat neemt niet weg dat we onze bedenkingen hebben bij de nieuwe wet. Die is zo vaag dat hij de poort kan openzetten naar politieke willekeur.
Het lijkt wel of ze spreken over hun kinderen die betrapt zijn op het roken van een joint. Waar is de taal naartoe van wolven en roofdier? Vlaamse terrorsiten zijn niet meer dan "geflipte bietekwieten". Mijn bomma noemde mij vroeger veel nen bietekwiet maar nooit een wolf of een roofdier.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:22   #811
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bruut geweld is er nog sterker in.

dat je niet kan argumenteren en dan maar wat onzin begint te spuien , is JOUW probleem hoor

komt ervan als je niet weet waarover je spreekt , dan maak je je idd flink belachelijk

EIGEN SCHULD jochie
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:26   #812
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
dat je niet kan argumenteren en dan maar wat onzin begint te spuien , is JOUW probleem hoor

komt ervan als je niet weet waarover je spreekt , dan maak je je idd flink belachelijk

EIGEN SCHULD jochie
Wat belet je om snel klacht neerleggen bij het CGKR en aan de SPA te vragen om bij haar volgende muilkorfwet (verbod op vereniging) te voorzien dat op dit forum nog enkel linkse vleesgeworden bloedhonden hun mening mogen verkondigen? Alé hup, haast je, ... anders terug naar je hondenhok.
Oud 8 september 2006, 18:27   #813
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Even de gemiddelde rechtse reactie gebruiken volgens die logica:

Ondertussen zijn er al zeven verdachten voorlopig vrijgelaten.
Die neo-nazi's worden toch altijd bevoordeeld bij het gerecht en de politie! Dat krapuul wordt nu eens altijd bevoordeeld!

Kostelijk op z'n minst....
En een zwarte die op de bus iemand in de kliniek slaat, heef die vast gezeten? Allochtonen die op een andere bus iemand mishandelen met dood tot gevolg hebben die lang vastgezeten? Wat betreft het bevoorrechte van krapuul, dat klopt, is de oorzaak dat er zoveel links op straat rondloopt dat deze hun gang kunnen gaan bij vrt, vtm en dat ze alsmaar blijven pogingen ondernemen om mensen hun multicul op te dringen. Het is zoals ge zegt ze zijn bevoordeelt.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 8 september 2006 om 18:28.
Oud 8 september 2006, 18:31   #814
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
En een zwarte die op de bus iemand in de kliniek slaat, heef die vast gezeten? Allochtonen die op een andere bus iemand mishandelen met dood tot gevolg hebben die lang vastgezeten? Wat betreft het bevoorrechte van krapuul, dat klopt, is de oorzaak dat er zoveel links op straat rondloopt dat deze hun gang kunnen gaan bij vrt, vtm en dat ze alsmaar blijven pogingen ondernemen om mensen hun multicul op te dringen. Het is zoals ge zegt ze zijn bevoordeelt.

Bevoordeeld zal u bedoelen. Misschien zelf een cursus nederlands volgen

On topic.
Nee, voor mij maakt het niet uit wie of wat voorlopig vrijgelaten worden. Ik ben tenminste niet zo bevooroordeeld om achter alles dingen te zoeken die nergens op slaan. Dat getuigt enkel van oogkleppen en eenzijdig denken.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 8 september 2006 om 18:32.
Oud 8 september 2006, 18:32   #815
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Echt typisch. Onze eigen terroristen worden afgedaan als deugnieten en geminimaliseerd. Ik citeer het vlaams belang op hun website

Het lijkt wel of ze spreken over hun kinderen die betrapt zijn op het roken van een joint. Waar is de taal naartoe van wolven en roofdier? Vlaamse terrorsiten zijn niet meer dan "geflipte bietekwieten". Mijn bomma noemde mij vroeger veel nen bietekwiet maar nooit een wolf of een roofdier.
Teken dat uw boma u niet goed kende, of anders heeft het mens het niet durven zeggen, wie weet tot wat ge in staat zou zijn geweest. Deze conclusie door de uitspraken die ik van u al heb gezien.
Oud 8 september 2006, 18:33   #816
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat belet je om snel klacht neerleggen bij het CGKR en aan de SPA te vragen om bij haar volgende muilkorfwet (verbod op vereniging) te voorzien dat op dit forum nog enkel linkse vleesgeworden bloedhonden hun mening mogen verkondigen? Alé hup, haast je, ... anders terug naar je hondenhok.
de onzin gaat lekker door

is die even flink op zijn domme teentjes getrapt ! tja, zoals ik reeds zegde, komt ervan he jongen, nu moet ge niet beginnen bleiten
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:35   #817
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bent zelf bezig met neo-nazisten te verdedigen, minimaliseren, te vergoeilijken en goed te praten
Yeah, en de reden waarom heb ik een paar bladzijden eerder vermeld. Ik doe niets anders dan de linkse vleesgeworden bloedhonden te copiëren als ze zich weer eens geroepen voelen om moslimextremisten en -criminelen te verdedigen, te minimaliseren, te vergoeilijken en goed te praten. Het enige verschil is dat ik een marginaal groepje van verdachten heb uitgepikt, die misschien van hetzelfde criminele kaliber zijn als de standaard moslimterrorist, maar die de onvergefelijke misdaad hebben begaan er een andere politieke kleur op na te houden.
Ik geef ze een koekje van eigen deeg, dat ze uiteraard niet kunnen smaken. Ik confronteer hen via een spiegel met hun eigen hypocriete ik.
Oud 8 september 2006, 18:36   #818
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Moslims terrorist = Roofdier, wolf... Neo-nazistische terrorist= bietekwiet.... Aldus het Vlaams Belang
Typisch
Oud 8 september 2006, 18:36   #819
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bevoordeeld zal u bedoelen. Misschien zelf een cursus nederlands volgen

On topic.
Nee, voor mij maakt het niet uit wie of wat voorlopig vrijgelaten worden. Ik ben tenminste niet zo bevooroordeeld om achter alles dingen te zoeken die nergens op slaan. Dat getuigt enkel van oogkleppen en eenzijdig denken.
Ocharme het geval kan lezen, weer ne linkse die denkt super intelligent te zijn. Is dat uw enige verweer, u hebt een d-t foutje gemaakt. En wat betreft éénzijdig denken, u moet uzelf niet beschrijven ben niet gëinteresseerd in een kennismaking.
Oud 8 september 2006, 18:36   #820
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zeveraar tot de tiende macht:
vanavond bekende één van de betichten dat er rond de honderd terroristen van extreem rechts actief zijn. Die 100 moslimterroristen verzin je...
De realiteit is dus dat niet de islamieten ons land bedreigen, maar ons eigen volk eerst.
Trek uw conclusies en blijf haat zaaien: het wordt er met de dag plezanter op zeker
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be