![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#802 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#803 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ach waar is die schonen tijd naar toe dat er nog kinderen uit een bloemkool kwamen.
of den nog schoneren tijd dat ge uw fluit in uw vrouw haar schuif stak, een heerlijk orgasme beleefde, en uw vrouw door uw zaad zwanger werd. 't waren schone tijden en simpele tijden. gelukkig doe ik het nu enkel nog voor het plezier. Stel je efkens voor dat ik nu nog kinderen zou willen maken. Jakkes toch. Draagbaarmoeders, spermatrekdonoren, kunstmatige bevruchtelingen, .... waar is de tijd dat men nog sprak van kinderen uit liefde geboren...... Wat zal het volgende zijn dat men gaat uitvinden ? Nen ooievaar of zo iets ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Je wordt grappiger met elke post die je plaatst. Citaat:
![]() ![]() ![]() Al 13 triljoen keer heb ik geschreven dat ik de homoseksuele daad tegennatuurlijk vind. Snap jij het verschil tussen een homoseksueel en homoseksualiteit? (vertel het me als je het verschil niet kent, dan zal ik het voorbeeld nog eens geven over het verschil tussen een entiteit en de eigenschappen die het bezit. De homoseksuele daad is dan weer een methode. Laat me dus maar iets weten. ![]() Ik zal het blijven herhalen tot jij begrijpt dat ik hier wel degelijk bewijzen post, aan de lopende band dezelfde zo blijkt. ![]() (sorry voor al die smiley's, maar dit wordt gewoon hilarisch) Hoe heeft de mensheid zich voortgeplant? Man + vrouw = nageslacht man + man = niks vrouw + vrouw = niks Hieruit kan je toch ongeveer wel besluiten dat heteroseksuele geslachtsgemeenschap de normale gang van zaken is voor de natuur om te zorgen dat de mensensoort kan voortbestaan. Hieruit kan je ook afleiden dat de 2 overige methoden tegen die natuurlijke gang van zaken zijn om voor het voortbestaan van de mensensoort te zorgen. En: tegen de natuurlijke gang van zaken is gelijk aan : tegennatuurlijk te·gen·na·tuur·lijk (bn.) 1 in strijd met de natuur, met name wat betreft seksuele voorkeur => onnatuurlijk Citaat:
![]() Hoe zei Denzel Washington het ook alweer in "In the streets of Philadelphia" ? Nogmaals dus: Om een bewijsvoering uit te voeren dienen de randvoorwaarden afgebakend te zijn. snappie? Een vragende partij kan vragen om te bewijzen dat gras groen is. Maar niemand kan bewijzen dat gras groen is, als de vragende partij achteraf, na de bewijsvoering, aandraaft met "onbestaande randvoorwaarden", zoals bijvoorbeeld :je hebt niks bewezen omdat de gasplaneet Jupiter een pak groter is dan de Aarde. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#807 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#808 |
Minister-President
|
![]() En ik blijf wachten op bewijzen; nog geen enkel bewijs gevonden.?
En echt ik zweer het hé, de persoonlijke aanvallen beginnen echt ver te gaan vind ik. We hebbenhet hier nog altijd over mensen hé man. Mensen. Voor sommigen is dat blijkbaar al van geen tel meer. Helaas! En blijf jij maar herhalen zu, zal ik ook doen totdat ik een bewijs krijg. Nergens staat ook geschreven dat de homoseksuele daad tegennatuurlijk of abnormaal is. Trouwens wat de seks betreft, er is toch héél weinig verschil. Alleen homo's kunnen zich niet voortplanten (met elkaar wel te verstaan)... voor de rest zie ik geen enkel maar dan ook geen enkel verschil. En wat jij hilarisch vind, tja dan kan jij wel vinden; maar ik niet hoor. Ik begin het triestig te vinden, héél triestig hoe sommigen hier tekeer gaan tegen homo's. De topic handelde nog altijd over adoptie.
![]() |
#809 |
|
![]() ge zie 't heeft ook zijn voordelen homo zijn he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Minister-President
|
![]() [quote="whoisy"][quote="bartje"]
Citaat:
![]() [quote] Jullie vroegen me om het tegendeel te bewijzen; wel heb ik toch gedaan; heb gewoon gezegd dat er gewoon niets te bewijzen valt. Hadden jullie dat ook gezegd daarmee was de kous af. Maar jullie halen er eigenschappen bij en zeggen dat homo's abnormaal zijn etc. Tja als jullie dat zeggen moeten jullie daarvoor toch wel desbetreffende bronnen voor hebben zeker?
![]() |
![]() |
#811 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#812 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Zo eenvoudig ligt dat. Als jij dat beschouwt als een persoonlijk aanval, so be it. De blauwe knop staat daar voor iets hé. Citaat:
Al hebben we het over één of andere God. Moet je het adres hebben van de Grote Van Dale? Kan je hen aanklagen... Reactie op tweede zin "voor sommigen is dat bl..." : Idem als laatste zin van mijn reactie hier net voor. Citaat:
(nu ben ik benieuwd of deze vorige zin, volgens de zinsopbouw, begrepen wordt ![]() Citaat:
Als, zoals in mijn voorbeeld, om niet steeds met andere getallen af te komen, 3000 jaar geleden enkele homosekseskuele geslachtsgemeenschap had plaatsgevonden, dan zat er hier geen enkele mens meer op de planeet. Maar je hebt gelijk, dat is een héél klein verschilletje. Een niemandalletje, zeg maar. ![]() Citaat:
Je voelt je aangevallen om het feit dat je homoseksueel bent. Het speelt dus in feite geen enkele rol of iemand hier seffens aantoont dat het heelal een vierkant is als jij daar niet mee akkoord bent, want je bent nu eenmaal een overtuigd inwoner van een heelal dat niet vierkant is. Een beetje zoals men vroeger mensen op de brandstapel zette omdat ze beweerden dat niet de aarde het centrum van het heelal was. Wat zei ik nu weer enkele posts geleden tegen brabo...: "Homo's zijn een minderheid. Minderheden hebben nogal rap de neiging om snel naar de anti-discriminatiewet te grijpen. Soms terecht en soms onterecht." Maak jij nu maar voor jezelf uit of het terecht of onterecht is, dat zullen de andere lezers hier ook wel doen. Citaat:
Wordt dat niet besproken misschien? Dat komt op hetzelfde neer als eerder gegeven voorbeelden, in deze post, dus herhaal ik ze maar niet nog eens... ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Minister-President
|
![]() En bewijzen blijven uit!
Bewijs dat homo's abnormaal zijn...!? Totdat je eigen kinderen homo zouden zijn en zouden willen huwen een kind zouden willen adopteren: ah zoon/dochter ge zijt een abnormaal iemand, ge zijt tegennatuurlijk... ga je dan ook zo reageren misschien. Het is door die bekrompen reacties dat sommige homo's zich niet durven outen met alle gevolgen vandien. Tegen die onrechtvaardigheden zal ik me blijven verzetten; tot het bittere einde!
![]() |
#814 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Publiceer dit in een wetenschappelijk magazine en alle wetenschappers zitten zonder werk. Ze zullen je aanbidden. ![]() [/quote]Maar jullie halen er eigenschappen bij en zeggen dat homo's abnormaal zijn etc. Tja als jullie dat zeggen moeten jullie daarvoor toch wel desbetreffende bronnen voor hebben zeker?[/quote] Ik zie dat je het bestaan van eigenschappen al erkend. Goed zo. We maken vorderingen. Maar, je verwart nog steeds de eigenschap met de entiteit. Dus nogmaals; ik zeg dat de homoseksuele daad, een eigenschap, tegennatuurlijk is. En wel om het voorbeeld dat hier ergens zo'n 1000000 in deze thread rondzweeft. en bronnen: als heteroseksualiteit niet de norm is, dan zat hier niemand meer om erover te palaveren. Dan was de mensheid al uitgestorven. Is dat een goed genoege bron voor jou??????????? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Je denkt dat anderen vastzitten in een dogma, maar dat van jou heeft de omvang van het hele universum! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Minister-President
|
![]() Oei oei nu gaan ze al in het rood beginnen aanduiden... OCharme toch, ocharme toch...
Ik blijf er bij hadden jullie al die onzin achterwege gelaten van abnormaal etc. en gezegd dat jullie het daarbij niet bij het rechte eind hadden; dan was het toch zo opgelost... maar neen liever mensen de grond in duwen; kwetsen. Dat is de grote specialiteit van de Blokkertjes...!!! Dat homo's abnormaal zijn kan niet bewezen worden net zomin bewezen kan worden dat hetero's normaal zijn.
![]() |
#817 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Normaal is datgene dat gemiddeld het meest voorkomt, dus dan is het toch logisch dat homo's niet tot dat normale gerekend worden. Jeeeeeez ![]()
![]() |
![]() |
#818 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
|
![]() 'k hem niet iets tegen homo's ook niet der voor, want ik zijn zo niet voor langs achter, maar dit alles terzijde geschoven, moet ik toch tot de beschouwing komen dat hier door sommige mensen heel deftig naast mekaar wordt gepraat.
Maar doe gerust verder want ik vind dit wel lollig.
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |