![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#801 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#802 |
|
Banneling
|
Is net dat iederéén uitgesloten moet worden, een arme arbeider, andere arme belgen, gepensioneerden, homo's .....alles dat niet in het normaal sociaal psychologisch schaaltje past ...eigenlijk raar hmmm .
|
|
|
|
|
|
#803 |
|
Vreemdeling
|
Het gemiddelde volksinkomen gaat er juist van omhoog (aangezien het voornamelijk de rijken zijn die naar BE verhuizen), en er komt meer belasting in BE binnen. Het lijkt mij dat dat juist veel oplevert. Behal;ve dan voor NL, want die loopt deze belasting mis.
|
|
|
|
|
|
#804 |
|
Vreemdeling
|
Wat is eigenlijk het probleem van homoseksualiteit? Heeft het een negatieve invloed op de nationale belangen van NL of BE? Heeft het een negatieve invloed op de individuele hetero? Kan iemand mij dit uitleggen?
Als ik een lesbische relatie zou krijgen, is de kans een stuk kleiner dat ik kinderen zou krijgen, wat een voordeel zou kunnen zijn gezien de overbevolking. En de individuele hetero zou het negatief kunnen ervaren wanneer hij merkt dat hij daardoor geen kans bij mij maakt (hoewel deze individuele hetero waarschijnlijk toch al geen kans zou maken). Door andere individuele hetero's zou het juist als positief ervaren kunnen worden, aangezien veel hetero's het nou eenmaal plezierig vinden om naar twee vrijende dames te kijken. Laatst gewijzigd door Evil : 14 september 2007 om 22:41. |
|
|
|
|
|
#805 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door duncan : 14 september 2007 om 22:49. |
|
|
|
|
|
|
#806 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#807 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben niet 'de meeste' maar wel hetero dus Quote : aangezien veel hetero's het nou eenmaal plezierig vinden om naar twee vrijende dames te kijken..... Ik vindt het 'niet' plezierig alvast vroeger wel maar das lang geleden |
|
|
|
|
|
|
#808 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
een lief ventje, ja, dat kan zijn. ik heb namelijk een heel lief ventje. Problemen mee?
|
|
|
|
#809 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik wacht.
|
|
|
|
|
#810 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
er kan enkel opgevallen worden daar waar er naar gekeken wordt.
Hou op met kijken en het zal niet meer opvallen.
|
|
|
#811 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#812 | |
|
Minister
|
Citaat:
homo's , bi's , lesbies mij allemaal gelijk zolang ik er niet op moet staan kijken. ik ben en blijf blij dat ik hetero ben, een schoon madam, mooier bestaat niet en ik denk dat alle mannelijke hetero's hiermee zullen instemmen, .... of nt soms ?
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 15 september 2007 om 00:16. |
|
|
|
|
|
|
#813 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jep's gelijk akkoord als ik een volslagen maf koppel zie glimlach ik vriendelijk maar draai ik me wel even ....is een lief normaal koppel dan kan het is zijn dat ik vriendelijk glimlach en even staar terwijl ik doorstap . Live & let live die raar mensen vindt die just cool morja ....LOL seeeeeegheeee hahahaha Den Duncan zegt da et waor es ....a zegt da wij et gezeit hemme ....jok ! Laatst gewijzigd door duncan : 15 september 2007 om 00:51. |
|
|
|
|
|
|
#814 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#815 | |
|
|
Citaat:
Maar de doorsnee Vlaamse lesbienne verwar je gewoonlijk met het lelijkere broertje van een van je vrienden
|
|
|
|
#816 | |
|
|
Citaat:
Maar als we aanemen dat men daar iets op kan vinden, één of ander subsituut ofzo, dan kunnen we evengoed kinderen laten groeien in een warme thermosfles.
|
|
|
|
#817 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Als dat de houding is die je prefereert, dan is dat je recht uiteraard. Maar ik vind het persoonlijk steeds weer verbazend dat niet alleen het grootste deel van de bevolking, maar zelfs nog een goed deel van de homo's zelf met dit soort onwetenschappelijke ideeën rondloopt. Hierboven wordt door iemand gezegd dat de hele discussie "gebrek versus variatie" grotendeels semantisch is. Ik ben het daar stellig niet mee eens. Jouw eigen houding illustreert wat mij betreft perfect de impact die de persoonlijke overtuiging dat homoseksualiteit een gebrek is kan hebben op iemand's levenshouding. Ik kan je alleen maar aanraden om je eens te verdiepen in de nieuwste wetenschappelijke standpunten op dit vlak, als dit je tenminste voldoende interesseert. Dan zal je merken dat de dominante stelling op dit moment is dat homoseksualiteit géén gebrek is, maar een variatie (zij het welliswaar een erg paradoxale variatie). En net zoals je het waarschijnlijk minder moeilijk hebt met roodharigen die hun mooie haarkleur extra in de kijker zetten zal je dan misschien anders beginnen aankijken tegen homo's die hun geaardheid niet onder stoelen of banken steken.
|
|
|
|
|
#818 |
|
Banneling
|
Iemand, die zich al dan niet moedwillig slecht 'uitdrukt' beschouwen als het vuil van de straat, is natuurlijk correct... Zolang men dat maar niet met homo's doet...
|
|
|
|
|
|
#819 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#820 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Zoenende bejaarden of vrijende marokkanen vind ik ook niet erg plezierig om te zien. |
|
|
|
|