![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#8201 |
Minister-President
|
![]() Hier is niets grappigs aan, dit is geopolitiek met propaganda van het hoogste niveau, we zijn goed bezig...
Russofobe zombies zijn het spijtige resultaat ervan. https://www.youtube.com/watch?v=fWkfpGCAAuw Laatst gewijzigd door Reverberation : 15 augustus 2015 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8202 |
Burger
|
![]() En ondertussen wachten we nog altijd op uw bewijs ervoor. Sorry, als u zo onkritisch bent om dat van die 123% zomaar te geloven dan ga ik u echt niet op uw woord geloven aangaande andere zaken. De zaken die wel een kritische blik doorstaan zijn echt absoluut niet voldoende om uw conclusie te trekken. Wilt u anders beweren, bewijs graag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het referendum niet volgens het boekje liep, zult u noodzakelijker wijze ook een conclusie moeten trekken over deze volksraadpleging. Bent u dan bereid even door te redeneren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo? Schrijf ik dat ergens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8206 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8207 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus eens te meer duidelijk dat u als een papegaai onnadenkend de Russische propaganda nazegt. Al van vele berichten eerder had ik dat al door. Vandaar mijn opmerking. Ik zie het eens te meer bevestigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, vanuit het Russische perspectief. Alvast niet van enige internationale organisatie. Iedereen die dan ook beweert dat dit "een eerlijk en vrij referendum" is, streeft niet naar objectiviteit en stelt zich slechts op als buikspreker voor Moskou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8211 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8213 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8214 |
Burger
|
![]() Ik heb u niet geciteerd of op eender welke andere manier in dat bericht gespecifieerd, en iedereen die kan lezen kan zien dat Geert dat gezegd heeft, maar toch gaat u ervan uit dat het over u gaat. Dus nogmaals, draait de wereld om u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom neem ik dus niet aan dat u beseft dat uw opmerking niet zo algemeen is als u ze wil voorstellen, nietwaar?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8216 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 15 augustus 2015 om 23:12. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8217 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8218 |
|
![]() De laatste presidents- en parlementsverkiezingen in Oekraïne waren eerlijk en vrij, volgens de OVSE en de EU. Het grootste probleem was dat de verkiezingen niet konden doorgaan in de Krim en delen van Oost-Oekraïne (waar mensen die wilden deelnemen aan de verkiezingen met de dood bedreigd werden).
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een goed onderbouwd antwoord geef, met de nodige referenties, en de propaganda van Kiev ontmasker, zoals post 8161, dan hoor je parcival of Geert niet meer, dan staan ze met hun mond vol tanden en zwijgen ze, om enkele pagina's verder weer met exact dezelfde, reeds lang ontmaskerde leugens, af te komen.
|
![]() |
![]() |