Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2009, 18:19   #8401
Insdeath
Partijlid

Insdeath's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Hey, als hij 'gezond verstand' in zijn avatar wil gebruiken, mag je'm daar ook op beoordelen.
Heb je het over jezelf?

420, ik zie dat je nieuw bent bij deze discussie. Laat ik daarom maar even de voorlopige stand van zaken uitleggen:

exodus, eti 1777 en gun (en jij blijkbaar ook): believers. Proberen de anderen met zoveel mogelijk argumenten te overtuigen van een inside job en een NWO.

Akufen, Svennies, infowarrior en ik: believers. Proberen de anderen te overtuigen over een inside job (NWO weet ik niet)

Buzz: in het midden, maar toch meer naar de non-believers kant toe. Aangenaam en niet-radicaal persoon (in tegenstelling tot de meesten hier) om mee te discusiëren.

Jazeker, atmosphere, parcifal en illwill: non-believers. Ontkennen alle betrokkenheid van de Amerikaanse overheid in 9/11 en geloven totaal niet in een NWO. Zijn niet altijd even makkelijk om mee te praten; als je afkomt met niet te weerleggen bewijs, zullen ze er toch steeds een speld trachten tussen steken (Vaak ten onrechte IMO, maar dat is hun vrij recht natuurlijk).

Sorry als ik er enkele vergeten ben.

Laatst gewijzigd door Insdeath : 16 februari 2009 om 18:22.
Insdeath is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 18:21   #8402
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Euhm het gaat erover dat ik het verdacht vond dat er een speciale nieuwsuitzending was na de eerste inslag van het vliegtuig.
Ik heb dus maw (en anderen hier aanwezig) het tweede vliegtuig er live zien invliegen. Hoe laat het was, sorry kan ik je niet met zekerheid meedelen.
Wat ik je wel kan meedelen is dat ik letterlijk het tweede vliegtuig er in zag vliegen. Enfin, zo gaven ze het toch weer op de tv.

Jij vraagt bewijs, mensen hier beamen het al. Hoe kan ik een nieuwsuitzending van 7+ jaar geleden bewijzen man??? Zeg me dat eens!?
Anders gaf ik het je zo in je handen, np.

Jij zat niet aan tv die befaamde dag en ontkent dat de tweede impact live te zien was?
Eigenlijk gezien welke krater ze HEEL EVEN lieten zien toen dat ene vliegtuig "neerstortte" ? Dat vliegtuig bestemd voor het witte huis.

Het ging allemaal zo snel, en ze hadden al direct een dader.
Geen enkele zwarte doos is gevonden, maar wel een paspoort van een arabier. Ik vind het best wel grappig dat mensen er nog met open ogen inlopen. Daarin ben je vrij natuurlijk.

Maar ik geloof niet meer in de Amerikaanse overheid, want dat zijn de grootste terroristen dat er zijn!
1. Amerika -ben ik niet zeker van- heeft waarschijnlijk als enigste ooit kernbommen gebruikt. Kernbommen op een land dat zich al gewonnen gaf.
Waarom?
2. Ze gaan in oorlog tegen Irak op basis van Hitler propaganda, mensen bang maken. Er liggen wapens van massadestructie.
Juist?
3. Iran is effectief bezig aan wapens van massadestructie en Amerika doet wat? Staan er al troepen klaar?
Daar zijn ze bang voor he
WAT IS JE PROBLEEM DAT JE HET LIVE GEZIEN HEBT?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 18:22   #8403
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Insdeath Bekijk bericht
Heb je het over jezelf?

420, ik zie dat je nieuw bent bij deze discussie. Laat ik daarom maar even de voorlopige stand van zaken uitleggen:

exodus, eti 1777 en gun (en jij blijkbaar ook): believers. Proberen de anderen met zoveel mogelijk argumenten te overtuigen van een inside job en een NWO.

Akufen, Svennies, infowarrior en ik: believers. Proberen de anderen te overtuigen over een inside job (NWO weet ik niet)

Buzz: in het midden, maar toch meer naar de non-believers kant toe. Aangenaam en niet-radicaal persoon (in tegenstelling tot de meesten hier) om mee te discusiëren.

Jazeker, atmosphere, parcifal en illwill: non-believers. Ontkennen alle betrokkenheid van de Amerikaanse overheid in 9/11 en geloven totaal niet in een NWO. Zijn niet altijd even makkelijk om mee te praten; als je afkomt met niet te weerleggen bewijs, zullen ze er toch steeds een speld trachten tussen steken (Vaak ten onrechte IMO, maar dat is hun vrij recht natuurlijk).

Sorry als ik er enkele vergeten ben.
Geef 1 niet te weerleggen bewijs...?

By the weg, ik ontken niets, ik heb gewoon nog geen enkel bewijs gezien en ik was er zelf niet bij...

Laatst gewijzigd door illwill : 16 februari 2009 om 18:23.
Oud 16 februari 2009, 18:24   #8404
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Het probleem is dat het ontkent wordt dat het live te zien was
Oud 16 februari 2009, 18:26   #8405
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat het ontkent wordt dat het live te zien was
Dat is het of wat? OMG!

OK ok, het was live te zien. Nu goed?
Oud 16 februari 2009, 18:26   #8406
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Heb je het over jezelf?

Ok thx for clearing up man Zo ben ik er weer wat wijzer uit.
De NWO is dan ook nooit onder stoelen of banken geschoven he
Kennedy sprak erover en hopsakee, zen verdachten die als lijfschild diende worden teruggeroepen waarop iets later de kogel kwam, de eerste mis, de tweede knal erin
Oud 16 februari 2009, 18:27   #8407
Insdeath
Partijlid

Standaard

Citaat:
Hij wil zeggen dat de Amerikaanse media het al dadelijk als geweldig groot nieuws wereldwijd (als in: op tenminste 1 grote zender in ieder land) op TV toonde, zonder dat men wist dat het eigenlijk een aanslag was.

Dit is zeker opmerkelijk, en het is natuurlijk speculatie, maar het is wel een sterke indicatie dat men 9/11 vooraf al verwacht had.

Als men het niet verwacht had, ging men er waarschijnlijk niet programma's voor onderbroken hebben. Men had voor zover ik weet tenslotte ook geen programma's onderbroken toen het nieuws over de moord in die crèche bekend werd. Het werd pas in het nieuws verteld.

Nou, als een vliegtuig in een toren vliegt, kan ik me wel voorstellen dat men daarvoor in Amerika een hoop grote zenders zal onderbreken daarvoor. Maar wereldwijd? Daar stel ik me toch serieuze vragen bij.
Oud 16 februari 2009, 18:28   #8408
Insdeath
Partijlid

Standaard

Citaat:
Hij wil zeggen dat de Amerikaanse media het al dadelijk als geweldig groot nieuws wereldwijd (als in: op tenminste 1 grote zender in ieder land) op TV toonde, zonder dat men wist dat het eigenlijk een aanslag was.

Dit is zeker opmerkelijk, en het is natuurlijk speculatie, maar het is wel een sterke indicatie dat men 9/11 vooraf al verwacht had.

Als men het niet verwacht had, ging men er waarschijnlijk niet programma's voor onderbroken hebben. Men had voor zover ik weet tenslotte ook geen programma's onderbroken toen het nieuws over de moord in die crèche bekend werd. Het werd pas in het nieuws verteld.

Nou, als een vliegtuig in een toren vliegt, kan ik me wel voorstellen dat men daarvoor in Amerika een hoop grote zenders zal onderbreken daarvoor. Maar wereldwijd? Daar stel ik me toch serieuze vragen bij.

Zeker als je er nog eens bijneemt dat men enkele uren later al met de vinger wees naar terroristen, en sterker nog, naar Osama Bin Laden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby
De NWO is dan ook nooit onder stoelen of banken geschoven he
Kennedy sprak erover en hopsakee, zen verdachten die als lijfschild diende worden teruggeroepen waarop iets later de kogel kwam, de eerste mis, de tweede knal erin
Nou, ik geloog wel in zekere zin in een NWO. Maar niet op de manier waarop conspiracy believers het voorstellen. Je moet opletten met radicalisering. Want dan gaat niemand je geloven. Als je eerder gematigd bent (zoals Buzz hier), zul je veel makkelijker mensen van je gelijk kunnen overtuigen.
Een beetje zoals terroristen niet hetgeen is dat de overheid en de media ons tracht wijs te maken (zoek maar eens een BBC-reportage op over terroristen op Google Video of elders, kan je nog veel bijleren).

De NWO is aanwezig in wereldwijde globalisatie van banken, multinationals en groot-industriëlen, die (zij het misschien onrechtstreeks) ons dagelijkse leven leiden.
Ook de olie- en wapens-industrie bepaalt ons dagelijks leven. Zonder hun invloed ging al minstens 50% van alle energie uit hernieuwbare bronnen komen. Zonder hun invloed ging Bush niet aan de macht komen, en zonder hun invloed gingen er geen oorlogen zijn in Afghanistan en Irak (en elders ook, zoals Vietnam, de Golfoorlog, enz. enz...).

Laatst gewijzigd door Insdeath : 16 februari 2009 om 18:35.
Oud 16 februari 2009, 18:28   #8409
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euhm het gaat erover dat ik het verdacht vond dat er een speciale nieuwsuitzending was na de eerste inslag van het vliegtuig.
Ik heb dus maw (en anderen hier aanwezig) het tweede vliegtuig er live zien invliegen. Hoe laat het was, sorry kan ik je niet met zekerheid meedelen.
Wat ik je wel kan meedelen is dat ik letterlijk het tweede vliegtuig er in zag vliegen. Enfin, zo gaven ze het toch weer op de tv.

Jij vraagt bewijs, mensen hier beamen het al. Hoe kan ik een nieuwsuitzending van 7+ jaar geleden bewijzen man??? Zeg me dat eens!?
Anders gaf ik het je zo in je handen, np.

Jij zat niet aan tv die befaamde dag en ontkent dat de tweede impact live te zien was?
Eigenlijk gezien welke krater ze HEEL EVEN lieten zien toen dat ene vliegtuig "neerstortte" ? Dat vliegtuig bestemd voor het witte huis.

Het ging allemaal zo snel, en ze hadden al direct een dader.
Geen enkele zwarte doos is gevonden, maar wel een paspoort van een arabier. Ik vind het best wel grappig dat mensen er nog met open ogen inlopen. Daarin ben je vrij natuurlijk.

Maar ik geloof niet meer in de Amerikaanse overheid, want dat zijn de grootste terroristen dat er zijn!
1. Amerika -ben ik niet zeker van- heeft waarschijnlijk als enigste ooit kernbommen gebruikt. Kernbommen op een land dat zich al gewonnen gaf.
Waarom?
2. Ze gaan in oorlog tegen Irak op basis van Hitler propaganda, mensen bang maken. Er liggen wapens van massadestructie.
Juist?
3. Iran is effectief bezig aan wapens van massadestructie en Amerika doet wat? Staan er al troepen klaar?
Daar zijn ze bang voor he
Kijk, het kan maar op 1 moment live te zien zijn geweest e. Indien het een ander tijdstip was dan zijn het gewoonweg gecopieerde beelden die de VTM gebruikte waar Live op te zien was maar in werkelijkheid niet live waren.
Oud 16 februari 2009, 18:36   #8410
Insdeath
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Kijk, het kan maar op 1 moment live te zien zijn geweest e. Indien het een ander tijdstip was dan zijn het gewoonweg gecopieerde beelden die de VTM gebruikte waar Live op te zien was maar in werkelijkheid niet live waren.
Inderdaad. Best eens opzoeken om hoe laat exact de beelden te zien waren. het is natuurlijk al 7 jaar geleden, maar het zal wel ergens terug te vinden zijn.

(vergeet niet het tijdsverschil met Amerika in rekening te brengen)
Oud 16 februari 2009, 18:40   #8411
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Het eerste vliegtuig 8h46 am Amerikaanse tijd
we verschillen zes uur als ik mij niet vergis.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 16 februari 2009 om 18:45.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 18:52   #8412
Insdeath
Partijlid

Standaard

Citaat:
Het eerste vliegtuig 8h46 am Amerikaanse tijd
we verschillen zes uur als ik mij niet vergis.
Euh nee dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde om welk uur het uitgezonden was op VTM. Dan weten we of het 'live' beelden waren, of slechts achteraf gekopieerde.

[EDIT]: 420yeahbaby, blasphemy wordt met ph geschreven
Dus als handtekening zou ik zeggen 'all great truths began as blasphemies' of zoiets.
JK man

Laatst gewijzigd door Insdeath : 16 februari 2009 om 18:55.
Oud 16 februari 2009, 18:56   #8413
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ja, ze krijgen de livestream door van de zenders daar ter plekke he. Zal wel allemaal mooi gelijktijdig hebben gelopen met een paar seconden delay.

Het kan kloppen want het was middag toen de eerste beelden van het eerste vliegtuig hier getoond worden. dEze waren uiteraard niet live, de tweede en derde daarintegen. Maar het derde is niet getoond, de vierde ook niet. Heel brief
Maar met alle respect, ik registreer niet elke nieuwsopname op een blaadje hoor lol.
Feit is en blijft wel dat het te zien was, en "iedereen" aan zijn zetel gelijmd was.
Ramptoeristen dat we zijn

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 16 februari 2009 om 19:06.
Oud 16 februari 2009, 18:58   #8414
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Kortom...

1) Amerika onderbreekt programma's om dit nieuws te geven...vind je niet abnormaal.
2) Zenders in andere landen geven dit nieuws en onderbreken programma's...vind je niet meer normaal...euhm, wil je nu zeggen dat amerika de macht heeft over al deze zenders ter wereld dan? Amerika heeft bepaald wat er toen op VTM te zien was?
3) Wie heeft op welk moment als eerste gezegd dat het om aanslagen ging? De media of iemand in de regering?
4) Los daarvan vind ik het heel normaal dat men voor het crashen van een airliner in 1 van de belangrijkste gebouwen in de wereld dit meteen laat zien en voor een schietpartij niet.
5) Men heeft volgens jou een geniaal plan dat tot nu toe waterdicht is kunnen uitvoeren maar men heeft de fout gemaakt om het te snel in de media te willen tonen? Dat zou ik pas opmerkelijk vinden.
Oud 16 februari 2009, 19:01   #8415
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, ze krijgen de livestream door van de zenders daar ter plekke he. Zal wel allemaal mooi gelijktijdig hebben gelopen met een paar seconden delay.

Het kan kloppen want het was middag toen de eerste beelden van het eerste vliegtuig hier getoond worden.
Maar met alle respect, ik registreer niet elke nieuwsopname op een blaadje hoor lol.
Feit is en blijft wel dat het te zien was, en "iedereen" aan zijn zetel gelijmd was.
Ramptoeristen dat we zijn
Een feit is dit nog helemaal niet. Jullie vragen hierboven nog zelf om het uur en toch noem je het hier een feit...
Oud 16 februari 2009, 19:07   #8416
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

ja zie, als ge zo ga beginnen...

Elken Belg die bewusten dag aan TV zal beamen: ja inderdaad 9/11 was een live uitzending.
Wie het ontkent hoort hier niet te debateren maar in zijn kleurboekje te gaan kleuren.
Rood is rood he
Blauw is blauw
Zwart is zwart
Oud 16 februari 2009, 19:10   #8417
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euh nee dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde om welk uur het uitgezonden was op VTM. Dan weten we of het 'live' beelden waren, of slechts achteraf gekopieerde.
Tja, die dag had ik nét toevallig een dag verlof genomen,en tijdens het rondzappen iets voor drie uur kwam ik op CNN terecht waar men de beelden van een rokende noord tower toonde,en er toen nog het gerucht ging dat er een klein vliegtuig was ingevlogen,dat moet dus helemaal in het begin van CNN's live-uitzending geweest zijn....

Na de inslag van het vliegtuig op de zuidtoren om 15u03 onze tijd heb ik enkele minuten later eens gezapt naar VTM en die waren toen volop aan de gang...

Maar of die op tijd begonnen waren met uitzenden voor de zuid tower geraakt werd zou ik écht niet kunnen zeggen...

Misschien maar eens een mailtje naar VTM sturen om het preciese beginuur te weten te komen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 19:13   #8418
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Wel ik ken het u zeggen.
Eerst kregen we het nieuws dat er een vliegtuig in één van de wtc torens was gevlogen
En plots, grote paniek, een tweede vliegtuig
dan het pentagon en die voor het witte huis.

Da is toch reden tot vragen? waarom het witte huis niet ? Waarom was enkel daar verzet mogelijk? Waarom was er enkel een krater te zien?

En laat logica nu eens heersen jongens: WAAR ZIJN DE ZWARTE DOZEN?????
En waarom vinden ze een paspoortje van een arabier wel terug op brandend puin? Laat gewoon ff logica heersen

En men was Irak niet zo gemakkelijk kunnen binnedringen zonder 9/11.
Laat staat guantanamo opzetten dat tegen alle weten van geneve ingaat.
Wie is er dan terrorist??? Eerlijk? Amerika!

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 16 februari 2009 om 19:15.
Oud 16 februari 2009, 19:38   #8419
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen enkele zwarte doos is gevonden,
waar haal je dat idee vandaan ? hier klopt helemaal niets van !!
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 19:53   #8420
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yep, exact het fenomeen dat ik u uitleg. Je ziet zelfs de 'vortex' aan de rand van het gebouw. Door de rook heen zie je ook dat er maar enkele plekken in brand staan.
De meeste rook komt onderuit WTC 7 , en niet van andere gebouwen want die was men al aan het nablussen.

Bovendien wordt er hier weer doodleuk gesuggereert dat al die getuigen liegen ! of de verklaringen worden gewoon genegeerd.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be