![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ja, nét zo goed als dat hobbyclubje dat het NISTrapport heeft in elkaar geflanst... En nu mijn beste parcifal graag een reactie van jou of jij een verschil ziet tussen een vliegtuig dat zich te pletter vliegt tegen het pentagon en een vliegtuig dat zich met de neus in de grond boort in shranksville qua de verspreiding wat wrakstukken betreft...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet U big slicks argumenten zélf gaan weerleggen mijn beste, en niet wéér proberen de rollen om te draaien.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8523 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een waarheid zoeken heeft meer waarde dan andermans waarheid omhelzen.
Think about that parcifal. We've been fooled on 9/11, en ze hadden nog een goede reden ook... Bush zei ook nog: If this was a dictactorship this would've been a whole lot easier. Zie jij dan niet in dat een paar machtsgeile mannetjes de wereld verzieken? Dat zij letterlijk over lijken gaan om hun doel te bekomen? al moeten ze hun eigen volk opblazen?
![]() |
#8524 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hele onderzoek heeft kunnen plaatsvinden mede dankzij de familieleden van de 9/11 slachtoffers. Enig idee wie het onderzoek precies hebben samengesteld en wie er allemaal aan hebben meegewerkt ? Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 20 februari 2009 om 01:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Fire Department of New York helpt de US government bij het verbergen van een massamoord die op hen gepleegd is.
Hoe ? Door hun mond tot op de dag van vandaag niet open te trekken en valse verklaringen af te leggen omdat ze anders hun baan verliezen. Of ze doen dat tegen betaling . Klinkt weinig geloofwaardig , niet? Laatst gewijzigd door atmosphere : 20 februari 2009 om 01:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed bezig gast om zoiets over het hoofd te zien.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat over de omstandigheden waaronder men moest werken die dag , omstandigheden die schadelijk waren voor de gezondheid . Het gaat niet over controlled demolition ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zozo, het gaat hem erom dat zelfs sommige getuigen hun verklaringen mochten afleggen aan een beperkte onderzoeksscommissie die zelf geen enkele notie of verslag van deze hoorzitting van deze getuigen mochten opnemen,zij mochten echter wel de rest van de commisie op de hoogte brengen met hun eigen woorden..Maar hetgeen er gezegd werd moest uit de media worden gehouden....Dit alles georchestreerd door Cheney die met een bevel van het hooggerechtshof kwam aanwaaien "in het belang van het land" om Sibel Edmonds het zwijgen op te leggen...
Een tolk notabene..... Natuurlijk mijn beste, keep up to believe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8531 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dus ik kijk uit naar straks. Misschien heeft m'n derde poging meer succes. Hij is toch degene die steeds herhaalt dat het officieel verhaal het meest logische is. Dus ik kan me niet inbeelden dat iets wat tot�*ál nièt logisch is in dat verhaal, aan zijn "krtische geest" is ontsnapt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8532 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien dat iemand mij kan helpen?
Ik ben op zoek naar een filmpje op youtube.... IK DACHT dat het 9/11 gebonden was, maar ben niet zeker. Dat is zo'ne student en die stelt een vraag, waarop die politicus gewoon niet antwoord en het bevel geeft hem op te pakken. Omdat hij protesteert en vraagt waarom ze hem arresteren gaan ze gewoon met een elektrische schocker op zijn lichaam. Iemand dat gezien? Zoja, was dat voor 9/11 of iet anders?
![]() |
#8533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er maar NIST op de cover staat.... of het logisch is of niet, op het officieel stempeltje blijkt het echter op aan te komen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8534 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=tCBcOQkUNjI De gelijkenis met vee op een boerderij is verbluffend. Let ook op de reacties/commebts op dit soort videobeelden, veel mensen vinden dit al normaal, zolang iemand een uniform aanheeft mag die zich misdragen zoveel hij wil. Ze vergeten natuurlijk dat JIJ in je recht bent om u te verzetten tegen 'unlawful arrests' en dat het de man met het uniform is die hier z'n boekje te buiten gaat. Maarja, dat was vóór 9/11. Laatst gewijzigd door Akufen : 20 februari 2009 om 05:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8535 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze maken zich nu vooral druk over de autoriteiten die hen toelieten te werken onder zwaar verontreinigde omstandigheden en niet om een aanslag die hun regering op hen gepleegd zou hebben . Reken maar dat ze in dat geval de onderste steen boven zouden willen hebben. Ook moeten ze er dan vanaf geweten hebben omdat zij er bij waren en bovendien de hele WTC / ground zero operatie onder hun verantwoording hadden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8537 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet gezien, jij wel maar kan het niet aantonen. Moet ik je zomaar geloven? Waarom, ik ken je niet eens. Als hier Pietje afkomt en zegt, ik heb het ook gezien maar het was niet live, iedereen die dit ontkent moet in zijn kleurboekje gaan kleuren...moet ik dan opnieuw hem gaan geloven dan? Zoja...ok dan. Het was niet live. En dan is rood nog steeds rood en blauw is nog steeds blauw en zwart ook nog steeds zwart, maar dat maakt jou bewering nog steeds niet de waarheid en als je dat ontkent zou ik in een kleurboekje gaan kleuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#8538 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd, ofwel geloof je het officiele verhaal oftewel niet, dat klopt helemaal! Maar wat niet klopt is, je geloofd de inside job theorie of je geloofd het officiele verhaal. Waarom zou dat moeten dan? Ik zeg toch dat dit het geval is bij mij...ik ben het levende bewijs dat het kan... Ik was er niet bij en heb geen onderzoek gedaan om dezelfde redenen als jij zelf aanhaald. Ik weet niet wat er precies is gebeurt, ik geloof enkel wat bewezen word. Tja, dat is een leugen, men heeft in de BBC reportage alle onafhankelijke onderzoeksinstellingen zelf aan het woord gelaten...men heeft dus wel toelating gegeven aan anderen. Getuigenissen kloppen idd niet altijd, maar deze onafhankelijken hebben geen baat bij het liegen hierover of gaan we nu ook beweren dat al deze instellingen en dus een paar 1000 man ook mee in het complot zaten?
![]() |
![]() |
![]() |
#8539 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En ja er waren meldingen van bommen en explosies, en er zijn inderdaad enkele verklaarbare explosies geweest, en van de bommeldingen kan ik alleen maar zeggen dat er vele waren die chaotische dag, zoals de meldingen van vliegtuigen die gekaapt waren, het overleefd hadden of ook gecrashed waren, allemaal foute verslaggeving in de context van een zeer chaotische dag. En van u filmpje van de brandweerman, dat was niet eens bij het WTC, zie hier: http://www.youtube.com/watch?v=2hBDXB6cifo Te veel conspiracy filmpjes gekeken inderdaad... Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8540 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() JA buzz... Ik ben van mening dat de WTC torens niet hadden ingestort zonder bommen.
"There's a bomb in the building, start clearing out" Dat zeggen professionals (die brandweermannen) niet zomaar... Er is iets dat niet klopt. En neen zo'n sterke gebouwen storten niet in elkaar bij een brand. Je zou kunnen zeggen, ok de twee vliegtuigen zullen er mee te maken hebben gehad. Maar dan moest het sneller neergestort zijn. Vuur doet geen metaal smelten, en de kerosine is bij de inslag in één keer ontploft. Het WTC 7 gaat ook niet instorten door brand. Die gebouwen worden daar allemaal op voorzien, dit zijn de eerste gebouwen (met metalen constructie) in de states dat neerstortten door brand. ik stel me toch vragen ja. Uw filmpje bewijst niets, dat filmpje van die brandweermannen is wel degelijk bij het wtc. Die gebouwen stortten neer en daar komen allemaal explosieve ejaculaties uit. Kijk, wie de Bush administratie gelooft, verdient gewoon kletsen