![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén goede raad: Voorkom zulke problemen door uit de doucheruimtes weg te blijven. Zeg desnoods tegen de kinderen dat u in de buurt bent en dat u zal optreden als ze het te bont maken. Maar om de hoek binnenspringen, ABSOLUUT NIET DOEN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze krijgen een waskom en er is één tuinslang waaruit water komt. En iedere dag douchen is zelfs zeer ongezond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 3 december 2014 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kinderen die alleen thuis staan te douchen, zijn niet te vergelijken met een hele hoop kinderen in groep. U ziet dat blijkbaar niet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Minister-President
|
![]() Op welke grond gaat u daar dan klacht voor indienen ? Bij mijn weten is 'toezicht' houden niet strafbaar. Nalatigheid of verzuim zal eerder bestraft worden dan het aanwezig zijn - om toezicht te houden - in de doucheruimte. Er is bij mijn weten voor toezicht houden nog geen enkele begeleider veroordeeld. Tenzij hij natuurlijk ongeoorloofde dingen deed of focuste op de privatieve delen van zijn slachtoffers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U heeft blijkbaar geen ervaring met die vervelende beestjes, dat is wel duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit volgens u iedere teek onmiddellijk in een onderbroek? Nee, meestal zitten ze op rug, armen en benen, dacht dat u dit ook wel weet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien is teveel douchen doorheen het jaar niet echt gezond, maar na een inspannende, hete dag zomeractiviteiten is een douche voor iedereen meer dan welkom. Het zou nogal wat worden, al die zweterige lichamen bij elkaar in een ruime, bah ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad anders, een ouder is minder fout, dan een oudere man die mee is op kamp.Jongeren vanaf twaalf jaar kunnen ook in groep douchen zonder dat u toekijkt hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet u hoeveel van die kinderen doorheen de jaren al hebben gereclameerd op dat 'toezicht' houden: zero ! Dat bewijst toch alles ? Al uw praatjes - en die van enkele anderen hier - kunnen daar geenszins tegenop ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af waarom u zo erg een onderscheid maakt tussen een jongere begeleider en een oudere man ? Of denkt u dat twintigjarige begeleiders geen pedoneigingen kunnen hebben en mannen van pakweg veertig wel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits er in badzalen en kleedkamers geen camera's mogen geplaatst worden lijkt het me toch niet meer dan normaal dat er in die ruimten dan wat "ouderlijk" of "verantwoord" toezicht is.
Dat is ook niet meer dan toezien dat er geen "ongelukjes" gebeuren of "rare snuiters" rondhangen of jeugdige hormonen opspelen. Jonge mensen hebben vaak ook seks hoor. Dus zo abnormaal is een beetje toezicht nu ook weer niet. Ze kruipen toch niet mee in de douche of wassen die jongeren toch niet zelf? Zo een gekibbel over zulke prullen tegenwoordig?
![]() |
#856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En rare snuiters hangen in de omgeving rond , die vind je niet in de ruimte zelf, daarom blijf je beter buiten dan in de doucheruimte zelf bij die leeftijdsgroep van twaalf tot dertien. Om toezicht te houden hoef je niet zelf in de ruimte aanwezig te zijn, daar gaat de discussie over |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enkel die opmerking over 'seks' vind ik hier bizar - allicht wel met de beste bedoelingen - geplaatst. Bepaalde mensen geven hier veel te veel 'gewicht' aan dat begrip 'toezicht' en nemen dat ook veel te letterlijk op. En inderdaad, zelf als begeleider mee onder de douche kruipen met kinderen of ze zelf wassen, dat is inderdaad totaal 'not done' ! Er zijn 3,5 miljard mensen op deze aardkloot met hetzelfde geslacht, we zijn tevens allemaal ook naakt geboren. Dus wat is 'the big deal' van eens een ander naakt te zien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de identificatie met iemand die zelf nog jong is en ook op kamp is geweest is voor jongeren groter dan met u, als oudere man.Dat werd u ook al door een andere forummer uitgelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je geen toezicht mag houden dan kan je ook niet zien of er "rare" rondlopen. Enfin ja toezicht is toezicht en niet meer en ook niet minder.
![]() |
![]() |
#860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt veel beter gewoon buiten de doucheruimte " stand by" zijn, dan kun je ziet wie er rondhangt, meer is niet nodig hoor. |
|
![]() |
![]() |