![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zou je die eens moeten toepassen op jezelf. Je schijnt nooit te realiseren dat ongeacht het huidige paradigma waarin de wetenschap ,of zelfs bij uitbreiding de gehele westerse materialistische zienswijze, zou kunnen vertoeven het nog steeds de vraag blijft ( dat is kenmerkend voor de hele menselijke geschiedenis ) : hoe zit het in elkaar en wat kunnen we met 'zekerheid' stellen Nu mag het nog zo zijn dat deze materiële wereld slechts een soort projectie of wat dan ook moge vormen van een totaal onvoorstelbare transcendent groter geheel en de materiële wereld slechts een illusie zou zijn die blijkbaar voldoet aan even denkbeeldige wetmatigheden en logica . Feit is .... je bent er niet veel mee als 'linken' tussen beiden uitblijven. En voorwaarde daarvoor zou zijn dat als 'linken' zouden bestaan dat we dat zouden moeten kunnen staven net in deze wereld waarin jij en ik aan 't klappen bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik nu zwart op wit zou vertellen dat er gisteren een redelijk groot uitgevallen tuinkabouter ontvoerd zou hebben naar zijn paddenstoel waar ik helaas niet inpaste en me daarom vooraf heeft doen krimpen ? ( okay ...ik trek het hier bewust in het belachelijke ... en dat ga je me seffens weerhouden, niet ? ) Dan is dat net zo goed een observatie, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het wordt gezien door miljoenen personen. Oa door professionele getuigen, aangevuld met radaropnames, etc etc
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Miljoenen? Niet overdrijven Mr channel. Moest dat zo zijn is dat een reden te MEER dat er ook fysiek bewijs moet zijn. So where is my saucer, where is my alien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat gij en anderen al dat soort ufo-verschijnselen steeds op één berg gooit... je spreekt zelfs van een phenomeen. In principe staat elke getuigenis op zich afzonderlijk en dient ook afzonderlijk beoordeeld te worden. Alleen daar waar het simultaan door een hoop gezien werd is het weer anders. Citaat:
Citaat:
Je vergeet steeds weer over wat het hier gaat, exodus In weze gaat het niet meer en minder over een verschijnsel ergens in de lucht dat men niet meteen kan vatten Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Met pro getuigen bedoelt hij : militairen, vliegwezen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
|
![]() Citaat:
Hier is je "saucer". http://www.youtube.com/watch?v=ZcoBe...eature=related Bekijk dit filmpje vanaf 6 minuten. Daar wordt er een ufo gefilmd in de UK die naast een militaire radiotoren hangt. Het originele filmpje is door de makers van de documentaire ter analyse meegenomen naar Industrial Light & Magic, de specialeffects firma. Zij concludeerden dat er geen bedrog aan te pas kwam, zij concluderen dat het object dat je daar ziet er echt fysisch was. En wat zie je? Een zilveren schijf die geruisloos naast een radiomast hangt. Het is trouwens interessant de hele docu te bekijken. Een van de beste docu's over het UFO fenomeeen. Hier part 1: http://www.youtube.com/watch?v=mdZpRcTBwdA
Laatst gewijzigd door exodus : 18 juni 2010 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Banneling
|
![]() CUT THE CRAP !!! GEEN BEELDEN? GEEN FOTO'S GEEN VERKLARINGEN !!!!
Een schotel VOOR MIJN NEUS, een alien DIE ME DE TENTAKEL SCHUD (of eender welke pipo in wereldwijd nieuws) Die mogelijkheid moet ENORM zijn gezien de MILJOENENEN "observaties", niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wereldwijd nieuws... zo zie je maar hoe gemakkelijk ze je kunnen inpakken en bedriegen. Een gefaked filmpje ondersteund door officiele organisaties die je bedriegen zou je nog makkelijker accepteren. Denk eens voor jezelf en bekijk de feiten zoals ze zijn. Het filmpje is echt.
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heb ik jou niet voor nodig. - Quote mij waar ik stel dat filmpjes het ENIGE bewijs moeten zijn? Wetenschap werkt nu eenmaal met specimen. - Beantwoord de vraag waarom er, ondanks "miljoenen observaties" nog steeds geen FYSIEK bewijs is? Laatst gewijzigd door Cdude : 18 juni 2010 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
|
![]() Citaat:
Geef jij je mening over het filmpje, je ontwijkt het bewijs dat ik aanbreng.
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb jij "toevallig" een andere definitie van fysiek bewijs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een it'er ?
Citaat:
Citaat:
Het zijn pro's in die zin dat ze misschien moeilijker voor het lapje te houden zijn inzake doodnormale verschijnselen waar anderen dat niet kunnen plaatsen. Maar ze blijven net zo goed leken in de zaken die zij niet meteen weten te plaatsten en dan maar ufo noemen.... vervolgens pikt exodus daarop in en maakt er algauw een UFO van. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Minister
|
![]() Toen het Christendom in deze streken kwam gingen de mensen engelen zien . Met vleugeltjes en die net zo fladderden als vogels.
Toen werd het vliegtuig uitgevonden en sindsdien ziet men geen engelen meer maar UFO's. En via een zijpaadje hebben we nu ook communicerende aliens gekregen die met graancirkels ons iets proberen vertellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuw ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja ook hier is er een verklaring voor aldus exodus. 'k Weet niet meer precies hoed ie uitleg ging maar 't was iets van : 'Op die wijze laten die buitenaardsen ons merken dat ze onze ontwikkeling nauwlettend opvolgen en passen hun communicatievaardigheden ( tenslotte zijn die dingen in feite allerhande boodschappen ) aan aan onze capaciteiten' |
|
![]() |
![]() |