![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
De waarheid van dit bericht kan hier niet met oneindig veel bewijzen gestaafd worden. Toch zou ik u dankbaar zijn indien u dit bericht voor waar zou aannemen. Ik ben geen vogelliefhebber dus ik heb geen vogelkot met één of verschillende klein(e) "pietje(s)". Trouwens "clitoris", wat is dat? Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even en we zitten bij Beowulf.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht hetzelfde.
Maar ik kon me inhouden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zou dit wat te anekdotisch zijn van aard?
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel Belgische vodden waren er gisteren niet te zien. In De Haan presteerden ze het zelfs om de reeks vlagjes op de dijk, die de mensenstroom moesten scheiden, in de kleuren van de Franse vlag te hangen. En dat op de Belgische nationale feestdag....
![]()
![]() |
#848 |
Banneling
|
![]() Le Coq.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er iemand iets gehoord over de betoging van BUB ?
Hopelijk was er weer geen file . Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die betoging was geen probleem voor de BUB, ze paste namelijk binnen hun BUBBEL.
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vier vandaag opnieuw de EK homegoal van de Rode Duivels.
België heeft zich met de Rode Duivels wereldberucht gemaakt tijden het Europees Kampioenschap voetbal. Beste 21.07 tot hiertoe ! Goooaaaall ! Goooaaal ! HOMEGOOOAAALLLL ! Wat viert U vandaag op onze nationale feestdag ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 juli 2024 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franse vlag is toch de echte vlag van het Belgische establishment? En de Marseillaise het echte volkslied zoals Yves Leterme goed begrepen had.
![]() |
#854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, ik zie net dat het vandaag is.
Tja, nu heb ik geen festiviteiten gepland.
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T moest stront regenen boven Brussel tijdens de militaire parade
![]() |
#856 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ieder jaar heb ik zoals bij alle grote rampen, een minuut stilte in acht genomen.
![]() |
#859 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goh, dan denk ik aan Léon Degrelle, een echte SS'er.
Dan denk ik terug aan hoe Leopold III met Hitler collaboreerde. Dan lijkt mij dat rood van die 3 kleuren te staan voor het bloed van duizenden onschuldige Congolezen, slachtoffers van Leopold II. Ja, dan is die Belgische vlag de collaboratievlag, voor eeuwig bezoedeld, vies en vuil. Geen wonder dat de belgicisten zo gehecht zijn aan het rood van de Belgische vlag. Ze denken immers met heimwee terug naar de vele doden in België en Congo die ze op hun geweten hebben.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 21 juli 2024 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()