![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#841 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik spreek voor mezelf en bijgevolg noem ik jouw uitlatingen typisch flamingant, in dit specifiek geval zoals een ideologische coucou met alle bijbehorend bruin en zwart. Zonder dank.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 9 april 2017 om 08:49. |
|
|
|
|
|
|
#842 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wel? Waar is uw bewijs? Zo moeilijk is dat toch niet? Aangezien het ELKE DAG hier gebeurt! Wel?? Waar blijft uw bewijs. En bespaar me uw gejammer en gemekker en gejank! We wéten dat het het 'slachtoffer' zijt van onnoemelijk grote misdaden van francofonen en belgicisten! Ik ben geen belgicist, maar dat uw duidelijk maken is moeilijker dan mijn kat de relativiteitstheorie wijs te maken. |
|
|
|
|
|
|
#843 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The burden of proof is yours. Tot zolang is het wat het is : cafépraat. Citaat:
Kort na de oorlog heeft men in de 2 landsdelen solidair de collaborateurs hard aangepakt. Keihard. Geen enkele schlemiel in franstalig belgie haalde het pakweg 10 jaar na WO II in zijn hoofd om collaboratie te vergoelijken. Nu nog niet. Nooit. Jammer genoeg zijn er in vlaanderen wel schlemielen die enkele jaren na de oorlog van diezelfde houding zijn weggestapt en de collaboratie zijn gaan voorstellen alsof ze een legitieme reden had. Over die schlemielen gaat het. Niet over jouw woordspelletje van "de" vlamingen. Citaat:
over de taalgrens weet men zeer goed dat collaborateur-verheerlijkers niet representatief zijn voor vlaanderen en in hoofdzaak bij het vlaams blok te zoeken zijn. ) Doe je erom of geraak je niet verder dan dat ? Wat heeft Bye Bye Belgium dat over onafhankelijkheid gaat in hemelsnaam te maken met collaborateur-verheerlijkers ? En ja, die zitten voor de overgrote meerderheid bij het blok. Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#844 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jay-P is een chinees van Hong Kong. Moet die volgens jou verantwoordelijkheid nemen over de mening van 'belgicisten' ? (wat dat ook moge betekenen...)
|
|
|
|
|
|
#845 |
|
|
Ik ga nog wat woordjes leren in de taal van Camões, liefst onder een parasolletje.
Ik laat het gekwebbel over aan Pandareus, geertvdb en andere belgicistische zeveraars. Genoeg tijd verspeeld met hun belgicistische zever.
|
|
|
#846 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
et voila, die is gemuilgekorfd...
Next.
|
|
|
#847 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hebt ge dan een identiteitskaart van 'De Aarde'? En geraakt ge daar China mee binnen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#848 |
|
|
In dit recente boek wordt overigens komaf gemaakt met de mythe van de "anti-Vlaamse" repressie. http://www.academiapress.be/repressi...-of-einde.html
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#849 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
That's elementary.
|
|
|
|
#850 | |
|
|
Citaat:
Vreemd. Uitgerekend u voorspelde dat de kwestie Vuye-Wouters de N-VA stemmen zou kosten...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
|
#851 | |
|
|
Citaat:
Bij u staat er trouwens hoogst waarschijnlijk Belg op. Voelt u zich Belg? Ik snap die enge visie van Vlaams nationalisten niet om hier te beginnen over identiteitskaarten en belastingsformulieren? Zijn jullie allemaal ambtenaren? Is jullie identiteitsbesef beperkt tot administratie? Ik veronderstel dat een vlaams nationalist zijn identiteit 'beleeft' in een bredere zin dan het invullen van een provinciaal belastingdocument? Rare jongens, die vlaams nationalisten! |
|
|
|
|
|
|
#852 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Plan een weekendje Durbuy in, daar haalt men hetzelfde niveau qua staving van zijn "argumenten" in een discussie.
|
|
|
|
|
|
#853 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#854 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#855 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#856 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#857 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#858 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#859 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat doet niks af aan het feit dat dit "land" ooit uiteenvalt.
|
|
|
|
|
#860 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|