Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2023, 16:03   #841
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Allez, toch al een beetje vooruitgang....ze ontkennen de oversterfte en dat er meer doden vallen toch al niet meer, ze erkennen ook al dat het niet aan corona ligt.
Maar sommige leugenmedia insinueren nu dat deze doden misschien te wijten zijn de hitte in de zomer?
Een vertraging en wreed latere dood door de hitte dan? Pas als het vriest?

Nu moeten ze enkel nog eens gaan zien of die doden gevaccineerd waren of niet om de doodsoorzaak als gevolg van de vaccinaties te kunnen uitsluiten.
En dat is zeer gemakkelijk doordat elke gevaccineerde geregistreerd staat, nietwaar?
Dus die nodige gegevens hebben ze al, dus nu enkel nog de vergelijking maken maar vergelijkingen maken zoals in de basisschool aangeleerd wordt, is blijkbaar te moeilijk voor de wetenschappelijke experten van sciensano?
Hoe? Ze hebben toch alles opgesplitst naar gevaccineerd of niet (inclusief aantal boosters) de laatste jaren. Dan moet die info toch ook bestaan in verband met de oversterfte. Kan toch niet anders.

Hitte in de zomer kan het niet zijn volgens een maandstatistiek uit het VK die ik zag passeren. Het was vrij goed verdeeld over het jaar. Dat is dus fake news.

Laatst gewijzigd door Bach : 13 januari 2023 om 16:05.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2023, 16:23   #842
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
lol
"Uitanazie" is inderdaad hilarisch, net zoals de zelfspot van gevaxten om hun eigen stommiteit nu te betreuren waar ze toch niks meer aan kunnen doen dan wachten op de gevolgen van hun prikjes door hun onwrikbare geloof in propaganda, waarzeggers en leugenaars.
Oud 13 januari 2023, 16:40   #843
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Hoe? Ze hebben toch alles opgesplitst naar gevaccineerd of niet (inclusief aantal boosters) de laatste jaren. Dan moet die info toch ook bestaan in verband met de oversterfte. Kan toch niet anders.

Hitte in de zomer kan het niet zijn volgens een maandstatistiek uit het VK die ik zag passeren. Het was vrij goed verdeeld over het jaar. Dat is dus fake news.
Natuurlijk bestaat die info maar die toont net aan wat het publiek niet mag weten en wordt daarom ook niet gebruikt.
Behalve het fake news van de hitte als doodsoorzaak, wordt zelfs fake beweerd door sciensano dat griep/RSV en zelfs fijnstof mogelijk de oorzaak van oversterfte zou kunnen zijn.
Citaat:
Vandaag titelt HLN: “Plots vallen er 19 procent meer doden in ons land, en aan corona ligt het niet: wat is er aan de hand?”
Sciensano zocht naar het antwoord en meent het gevonden te hebben.
Van 8 tot 18 december hadden we een zogenaamde ‘koudeprik’.
Het vroor.
Met de uit de pan swingende gasprijzen, staken misschien meer mensen hun houtstoof aan, wat dan weer voor meer fijnstof zorgde. Waardoor meer mensen mogelijks misschien stoemelings doodvielen.
Toch overduidelijk dat sciensano en co weigeren om te erkennen en te bevestigen dat de "veilige" vaccins die ze de bevolking twee jaar lang aangeprezen en opgedrongen hebben nu de oorzaak zijn van de oversterfte.
Elk verband tussen vaccinatie en overlijden moet ten alle prijze ontkend blijven worden en daarvoor verzinnen ze de meest belachelijke en absurde doodsoorzaken als verklaring voor de oversterfte door vaccins zoals de hitte, fijnstof etc....
De oversterfte zijn dus vaccinatie-doden, geen andere verklaring voor maar de feiten en cijfers die het bewijzen worden achtergehouden en verzwegen.
Anders breekt er verontwaardiging, angst, woede en paniek uit onder de bedrogen, gevaccineerde bevolking?

Laatst gewijzigd door Oma : 13 januari 2023 om 16:52.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2023, 17:00   #844
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Natuurlijk bestaat die info maar die toont net aan wat het publiek niet mag weten en wordt daarom ook niet gebruikt.
Behalve het fake news van de hitte als doodsoorzaak, wordt zelfs fake beweerd door sciensano dat griep/RSV en zelfs fijnstof mogelijk de oorzaak van oversterfte zou kunnen zijn.

Toch overduidelijk dat sciensano en co weigeren om te erkennen en te bevestigen dat de "veilige" vaccins die ze de bevolking twee jaar lang aangeprezen en opgedrongen hebben nu de oorzaak zijn van de oversterfte.
Elk verband tussen vaccinatie en overlijden moet ten alle prijze ontkend blijven worden en daarvoor verzinnen ze de meest belachelijke en absurde doodsoorzaken als verklaring voor de oversterfte door vaccins zoals de hitte, fijnstof etc....
De oversterfte zijn dus vaccinatie-doden, geen andere verklaring voor maar de feiten en cijfers die het bewijzen worden achtergehouden en verzwegen.
Anders breekt er verontwaardiging, angst, woede en paniek uit onder de bedrogen, gevaccineerde bevolking?
De mogelijkheid van vaccin gerelateerde oversterfte mag precies zelfs niet geopperd worden. Nochtans valt het in de tijd samen met het begin van de vaccinaties dacht ik, en heeft het een logica.

Gaan ze nu echt blijven ons als idioten behandelen die dienen gemanipuleerd te worden om te doen en denken wat ze willen?
Oud 13 januari 2023, 17:12   #845
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

(Over)sterfte per maand gedurende de laatste vijf jaren (tot en met 2022) opgedeeld naar vaccinatiestatus en leeftijd. Kan dat niet aangevraagd of ergens gevonden worden?
Oud 13 januari 2023, 17:53   #846
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De mogelijkheid van vaccin gerelateerde oversterfte mag precies zelfs niet geopperd worden. Nochtans valt het in de tijd samen met het begin van de vaccinaties dacht ik, en heeft het een logica.

Gaan ze nu echt blijven ons als idioten behandelen die dienen gemanipuleerd te worden om te doen en denken wat ze willen?
Vergaste Joden stierven ook niet van zyklonB, maar van de harde klap op hun hoofd toen ze tegen de douchekamervloer vielen.

Dat is ongeveer het discours van de vax-forceurs.

Ik bedoel, al hetgene wappies vooraf voorspelden, komt gewoon uit.

En het staat op politics.be ook allemaal gearchiveerd.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 januari 2023 om 18:02.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2023, 18:29   #847
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(Over)sterfte per maand gedurende de laatste vijf jaren (tot en met 2022) opgedeeld naar vaccinatiestatus en leeftijd. Kan dat niet aangevraagd of ergens gevonden worden?
Dit is te vinden op het Belgische statistiekbureau ...
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Picture1.png‎
Bekeken: 1291
Grootte:  39,7 KB
ID: 117418  

Oud 13 januari 2023, 18:43   #848
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Dit is te vinden op het Belgische statistiekbureau ...
Hmm, vooral 65 plussers die extra het loodje leggen blijkbaar, de groep die we gered hebben met 4 of 5 vaccins ondertussen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2023, 23:04   #849
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Hmm, vooral 65 plussers die extra het loodje leggen blijkbaar, de groep die we gered hebben met 4 of 5 vaccins ondertussen.
De conclusie is, de enige; meer vaxxen.
Oud 13 januari 2023, 23:34   #850
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een opvallende vaststelling die het aantal mogelijke oorzaken zou dienen te reduceren.

Het sudden death fenomeen zie ik niet direct terug in de statistieken als iets alarmerends en er zouden minder jongeren sterven al voor Covid? Ik weet niet of dat kleine verschil statistisch significant is.

Vaccinatiestatus ontbreekt. Dat is een essentiële.

Laatst gewijzigd door Bach : 13 januari 2023 om 23:35.
Oud 14 januari 2023, 06:20   #851
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een opvallende vaststelling die het aantal mogelijke oorzaken zou dienen te reduceren.

Het sudden death fenomeen zie ik niet direct terug in de statistieken als iets alarmerends en er zouden minder jongeren sterven al voor Covid? Ik weet niet of dat kleine verschil statistisch significant is.

Vaccinatiestatus ontbreekt. Dat is een essentiële.
Het punt is wel dat je hieruit al direct ziet dat er GEEN directe correlatie is met vaccinatie. Immers, we zien in 2021 en 2022, ten aanzien van eerdere jaren en zonder naar 2020 te kijken, een oversterfte die geprononceerd is:

in de groep 85+ heel sterk (enfin, niet in 2021, en terug in 2022)

In de groep 65 - 74, heel lichtjes, gelijk in 2021 en 2022.

AFWEZIG in de groep 75-84 evenals in alle groepen beneden de 65.

Dat is NIET maar dan ook totaal NIET volgens de vaccinatie percentages van die bevolkingsgroepen.

Maar bovendien (zie mijn andere post in die andere draad hierover), komt de oversterfte in de 85+ groep vooral voor in november-december van 2022.

Kortom, die uitschieters zijn NIET gecorreleerd met de vaccinatiegraad van die leeftijdsklasse, noch met de tijdsverdeling van de vaccinatie.

Kijk nu toch eens naar jezelf:

In die andere draad zit je volop te argumenteren dat studies die men al 30 jaaar voert, en waar men systematisch een correlatie vindt tussen op gas koken en een beetje meer astma, nergens enige causaliteit zouden bewezen hebben.

En hier zie je een ongecorreleerde oversterfte en hola, 't is zo goed als zeker vaccinatie. Begrijp je hoe jouw analyse van gegevens totaal gekleurd is door jouw conspirationele overtuigingen tot op het punt dat een wetenschappelijke analyse puur bijkomstig is ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 januari 2023 om 06:25.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2023, 08:23   #852
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het punt is wel dat je hieruit al direct ziet dat er GEEN directe correlatie is met vaccinatie. Immers, we zien in 2021 en 2022, ten aanzien van eerdere jaren en zonder naar 2020 te kijken, een oversterfte die geprononceerd is:

Dat is NIET maar dan ook totaal NIET volgens de vaccinatie percentages van die bevolkingsgroepen.

Maar bovendien (zie mijn andere post in die andere draad hierover), komt de oversterfte in de 85+ groep vooral voor in november-december van 2022.

Kortom, die uitschieters zijn NIET gecorreleerd met de vaccinatiegraad van die leeftijdsklasse, noch met de tijdsverdeling van de vaccinatie.

In die andere draad zit je volop te argumenteren dat studies die men al 30 jaaar voert, en waar men systematisch een correlatie vindt tussen op gas koken en een beetje meer astma, nergens enige causaliteit zouden bewezen hebben.

En hier zie je een ongecorreleerde oversterfte en hola, 't is zo goed als zeker vaccinatie. Begrijp je hoe jouw analyse van gegevens totaal gekleurd is door jouw conspirationele overtuigingen tot op het punt dat een wetenschappelijke analyse puur bijkomstig is ?
Hoe dan ook zouden we normaal gezien een daling moeten zien en geen oversterfte in die groep.

In 2022 werd vooral de groep 65+ gevaccineerd met hun 4e of 5e spuit, ik ken niemand van 50 of jonger die een 4e heeft gehaald. Net in die 65+ groep zie je een extra sterfte in een periode dat er ondersterfte zou moeten zijn.

We hebben uiteraard meer data nodig maar er is sowieso iets grondig mis, of het nu vaccins, uitgestelde zorg en/of verzwakte immuniteit is door de lockdown.

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 14 januari 2023 om 08:24.
Oud 14 januari 2023, 08:29   #853
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Eerder dan een 'warme zomer' is vaccin verbonden hartfalen een verklaring voor de oversterfte statistieken, voornamelijk als gevolg van oversterfte bij de oudere populatie:

Citaat:
The Centers for Disease Control and Prevention (CDC) says that a preliminary COVID-19 vaccine "safety signal" has been identified and is investigating whether the Bivalent Pfizer-BioNTech vaccine creates an increased risk of ischemic stroke in people 65 and older.
https://www.foxnews.com/health/cdc-i...covid-vaccines

Zou de VRT niet dringend daar een nieuwsitem van dienen te maken?

Laatst gewijzigd door Bach : 14 januari 2023 om 08:33.
Oud 14 januari 2023, 08:34   #854
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is een meer waarschijnlijke verklaring voor de oversterfte die wordt vastgesteld, voornamelijk veroorzaakt door oversterfte bij de oudere populatie:

https://www.foxnews.com/health/cdc-i...covid-vaccines
Hier hebben ze geen bivalente vaccins gespoten omdat de oude stock eerst op moest, toch zien we dezelfde oversterfte.

Hoe zit het trouwens met de oversterfte in de VS? Verschillende Staten hebben maar een 50% vaccinatiegraad, daar zou al iets moeten uit te halen zijn.
Oud 14 januari 2023, 08:40   #855
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb me voor zover ik me kan herinneren nooit uitgesproken over een correlatie tussen gas koken en astma.
.
Dat de statistieken vaccins als oorzaak zouden uitsluiten acht ik niet bewezen.

Ik meen juist statistieken gezien te hebben die een vrij gelijkmatige verdeling over de maanden toonden. In alle maanden van 2022 een oversterfte. Dat er dan meer zijn in de koude maanden sluit vaccinatie als oorzaak niet uit.

Van belang is dit te analyseren op Europees niveau en te correleren aan vaccinatiegraad per leeftijdsgroep en per land.

Laatst gewijzigd door Bach : 14 januari 2023 om 08:42.
Oud 14 januari 2023, 08:47   #856
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In 2022 werd vooral de groep 65+ gevaccineerd met hun 4e of 5e spuit, ik ken niemand van 50 of jonger die een 4e heeft gehaald. Net in die 65+ groep zie je een extra sterfte in een periode dat er ondersterfte zou moeten zijn.
Maar als enkel het bivalente vaccin dodelijk is, dan moet men niet afkomen met effecten die zogezegd al van 2021 zichtbaar waren. Het riekt hier toch geweldig naar het proberen te vinden van een link met het vaccin, het bivalent vaccin, op gelijk welke vage manier he.

Het feit dat er een serieuze crisis is, dat de levensstandaard serieus achteruit gegaan is en zo, en ja, dat de andere infectieziekten terug zijn en force, daar lijkt niemand enige correlatie mee te vinden. Maar toch maar in alle mogelijke bochten wringen om vaccinatie als doodsoorzaak aan te wijzen. Dat is niet serieus. Waarom niet zeggen dat het de benzine prijzen zijn die de doodsoorzaak zijn ?

Citaat:
We hebben uiteraard meer data nodig maar er is sowieso iets grondig mis, of het nu vaccins, uitgestelde zorg en/of verzwakte immuniteit is door de lockdown.
Dat mensen boven de 65 dood gaan vind ik eerder positief. Bovendien gaat het om kleine effectjes: als je DAT een probleem vindt, dan was corona ook een probleem in 2020. Men kan geen verschillende standaarden hebben om dingen erg te vinden he.

Ik vind het meest frappante in al die gegevens, dat de oversterfte door corona BELACHELIJK KLEIN was. Kortom, zoals van in het begin gezegd, dat men zich enorm druk gemaakt heeft voor zo goed als niks. Maar als we het (correcte) standpunt innemen dat corona geen probleem was, omdat het eigenlijk enkel maar 65+ een KLEIN BEETJE meer liet sterven, dan moeten we nu ook niet gaan zeveren over weer 65+ die een KLEIN BEETJE meer gaan sterven.

Dat gezegd, al dat bijprikken is gewoon zinloos. Sinds omicron er is zijn die vaccins totaal zinloos. Er wordt ook meer en meer vastgesteld dat ze meer nefaste effecten hebben dan men beweerde, maar die eigenlijk niet totaal onverwacht zijn. Niettemin, men moet eerlijk blijven, en op dezelfde manier de situatie beoordelen ten aanzien van factoren die we "goed" vonden en die we "slecht" vinden. En nee, er zijn geen serieuze aanwijzingen, enfin, er zijn zelfs GEEN aanwijzingen, die ergens doen vermoeden dat die vaccins verantwoordelijk zijn voor oversterfte. VOORAL omdat we enorm veel andere redenen hebben om oversterfte te verwachten, zoals je zegt, en de achteruitgang van de economische situatie is daar waarschijnlijk de voornaamste oorzaak van ; samen met het terugkeren van infectieziekten zoals griep en dergelijke.

Het blijven minuscule dingen, en we kunnen ons niet druk maken over wat oversterfte bij 65+ als we vonden dat we dat niet moesten doen in 2020 met corona he.
Oud 14 januari 2023, 08:58   #857
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb me voor zover ik me kan herinneren nooit uitgesproken over een correlatie tussen gas koken en astma.
Toch wel.

Hier bijvoorbeeld:

https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=14

Of moeten we aannemen dat als ge iets citeert, je vindt dat het lulkoek is ?

Citaat:
Dat de statistieken vaccins als oorzaak zouden uitsluiten acht ik niet bewezen.
Dat is de omgekeerde wereld. Natuurlijk zo het een heel heel doorgedreven studie moeten zijn om "vaccins als oorzaak uit te sluiten".

Nee, er zijn gewoon GEEN AANWIJZINGEN. Om aan te geven dat de vaccins WEL de oorzaak zijn moeten er significante aanwijzingen zijn, sterke correlaties bijvoorbeeld, tussen perioden van vaccinatie, en perioden van overlijden. Sterke correlaties tussen de fractie oversterfte, en de fractie gevaccineerden in een leeftijdsgroep.

Wat hier gebeurt is gewoon twee a priori ongerelateerde feiten vernomen, meer niet. "dit is gebeurd en dat is gebeurd".

Men heeft mensen gevaccineerd en er is oversterfte. De benzine prijs is gestegen en er is oversterfte. Argentinie heeft de wereldbeker gewonnen en er is oversterfte.

Citaat:
Ik meen juist statistieken gezien te hebben die een vrij gelijkmatige verdeling over de maanden toonden. In alle maanden van 2022 een oversterfte. Dat er dan meer zijn in de koude maanden sluit vaccinatie als oorzaak niet uit.
En met het organiseren van de wereldbeker in Qatar ook niet.

Citaat:
Van belang is dit te analyseren op Europees niveau en te correleren aan vaccinatiegraad per leeftijdsgroep en per land.
Je ziet het al: de oversterfte in 2022 is in Belgie al NIET gecorreleerd met de vaccinatiegraad. Anders zou de groep 75-84 meer of vergelijkbare oversterfte moeten hebben dan de groep 65-74, terwijl die groep er zo goed als geen heeft. De groep 45-65 zou veel meer oversterfte moeten hebben dan de groep van de minderjarigen. Terwijl beide geen oversterfte hebben.

Kortom, er is daar al geen correlatie, dus zal men zich al in rare bochten moeten wringen om toch een sterke oversterfte door vaccinatie te vinden he.

Het gegeven dat men in de UK totaal andere oversterfte cijfers vindt, geeft ook aan dat het eigenaardig zou zijn mocht dat met vaccinatie te correleren zijn, vermits de Britten ongeveer even goed gevaccineerd zijn als wij. Daarentegen, de economische impact in de UK is stukken harder dan hier.
Oud 14 januari 2023, 10:27   #858
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het blijven minuscule dingen, en we kunnen ons niet druk maken over wat oversterfte bij 65+ als we vonden dat we dat niet moesten doen in 2020 met corona he.
Oversterfte bij 65+ vind ik wel een probleem, iedereen die wil leven mag dat van mij. In 2020 hebben we echter 1000 keer meer schade veroorzaakt met die maatregelen om misschien een klein beetje ouderen de redden, dat was vanaf het begin duidelijk. De kosten-bate analyse was enorm slecht en duidelijk gericht op monsterwinsten van vaccins.

Nu blijven die 65 plusser oversterfte hebben zonder speciale ziekte, als we in 2020 al die schade veroorzaakt hebben om wat 65 plussers te kunnen redden dan mogen ze dit nu ook wel serieus nemen en deftig onderzoeken. Al was het maar als bewijs voor Neurenberg 2.0
Oud 14 januari 2023, 11:07   #859
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Een belangrijke vraag blijft in hoeverre het publiek bedrogen werd in verband met de veiligheid van de vaccins. Dat lijkt er steeds meer op en dat vraagt om onderzoek en rechtzaken. En een media die haar werk begint te doen in plaats van big pharma PR instantie te spelen.

Citaat:
Robert Kennedy Jr.: Pfizer knew their C19 injections would cause heart attacks.

“Your chance of dying from a heart attack from this vaccine, according to their own research, is 500% higher than if you were not vaccinated. So they knew they were going to kill a lot of people, and they did it anyway."

Laatst gewijzigd door Bach : 14 januari 2023 om 11:08.
Oud 14 januari 2023, 14:31   #860
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel.
Hier bijvoorbeeld:

https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=14
Of moeten we aannemen dat als ge iets citeert, je vindt dat het lulkoek is ?

Dat is de omgekeerde wereld. Natuurlijk zo het een heel heel doorgedreven studie moeten zijn om "vaccins als oorzaak uit te sluiten".

Nee, er zijn gewoon GEEN AANWIJZINGEN. Om aan te geven dat de vaccins WEL de oorzaak zijn moeten er significante aanwijzingen zijn, sterke correlaties bijvoorbeeld, tussen perioden van vaccinatie, en perioden van overlijden. Sterke correlaties tussen de fractie oversterfte, en de fractie gevaccineerden in een leeftijdsgroep.

Wat hier gebeurt is gewoon twee a priori ongerelateerde feiten vernomen, meer niet. "dit is gebeurd en dat is gebeurd".

Men heeft mensen gevaccineerd en er is oversterfte. De benzine prijs is gestegen en er is oversterfte. Argentinie heeft de wereldbeker gewonnen en er is oversterfte.

En met het organiseren van de wereldbeker in Qatar ook niet.

Je ziet het al: de oversterfte in 2022 is in Belgie al NIET gecorreleerd met de vaccinatiegraad. Anders zou de groep 75-84 meer of vergelijkbare oversterfte moeten hebben dan de groep 65-74, terwijl die groep er zo goed als geen heeft. De groep 45-65 zou veel meer oversterfte moeten hebben dan de groep van de minderjarigen. Terwijl beide geen oversterfte hebben.

Kortom, er is daar al geen correlatie, dus zal men zich al in rare bochten moeten wringen om toch een sterke oversterfte door vaccinatie te vinden he.

Het gegeven dat men in de UK totaal andere oversterfte cijfers vindt, geeft ook aan dat het eigenaardig zou zijn mocht dat met vaccinatie te correleren zijn, vermits de Britten ongeveer even goed gevaccineerd zijn als wij. Daarentegen, de economische impact in de UK is stukken harder dan hier.
Wat een geleuter en raar gekronkel om pogen te blijven ontkennen dat vaccinatie de oorzaak van oversterfte zou zijn.

Er hoeft geen verband met vaccinatie bewezen te worden vermits de enige significante wijziging in de vergelijking met eerdere jaren net het vaccineren is en nog wel met vaccins die beweerd werden "veilig" te zijn.
Daarmee is het bewijs al geleverd.
De bevestiging is verder de oversterfte met gevaccineerden door een onbekende en onverklaarde doodsoorzaak en niet enkel oudere gevaccineerden maar ook jonge en gezonde gevaccineerden die plots en onverwacht overlijden.
De al dan niet correlatie met vaccinatiegraad per leeftijdsgroep heeft daar helemaal niks mee te maken in een poging om de aandacht af te leiden van vaccinatieschade met irrelevante details.

Bovendien bewijst pfizer zelf de oversterfte door oa myocarditis - en met nog een hele lange lijst - als potentieel dodelijke bijwerkingen van hun vaccins te erkennen.
Hoe duidelijk wil je het verband met vaccinatie nog hebben als de vaccinfabrikant het al zelf op de vaccin bijsluiter kenbaar maakt?!!
Citaat:
Robert Kennedy Jr.: Pfizer knew their C19 injections would cause heart attacks.

“Your chance of dying from a heart attack from this vaccine, according to their own research, is 500% higher than if you were not vaccinated.
So they knew they were going to kill a lot of people, and they did it anyway.
Bij oversterfte hoeft het verband met vaccinatie helemaal niet meer bewezen te worden, want dat bewijs is er al, maar moet wel bewezen worden dat de vaccins veilig waren zoals beweerd werd maar dat nu schoorvoetend door de vaccinfabrikanten al zelf wordt tegengesproken door hun lijst met schadelijke bijwerkingen dat ze al wisten door hun eigen onderzoek!
De bewering dat vaccins veilig zouden zijn was dus een flagrante leugen en misdadig, wereldwijd bedrog dat reeds vele mensenlevens gekost heeft.

De nodige gegevens om het verband te kunnen leggen tussen vaccinatie en oversterfte is overigens al geweten bij sciensano en de overheid: van elke overledene met onverklaarbare doodsoorzaak is immers geweten of er gevaccineerd werd door de vaccinatie registratie.

Laatst gewijzigd door Oma : 14 januari 2023 om 14:31.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be