![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Banneling
|
![]() Eén ding moet je de auto meegeven: hij heeft tenminste nog geen absolute voorrang gekregen, in tegenstelling tot de tram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen ze de smurrie in jouw tuin komen storten?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij uitbreiding: bestaat er iets waar niks op aan te merken valt? Nu blijkt zelfs appelsap ongezond...
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
CNG is ook hydrocarbuur. Geeft wél minder uitstoot en vooral minder vervuiling.. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juli 2009 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hadden het over het uitbaggeren van de binnenwateren.
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Er zijn namelijk veel dieselrijders die overtuigd blijven dat ze het milieuvriendelijkst rijden, en de "achterlijke" staat promoot dat ook nog járenlang met allerlei kadootjes. Laatst gewijzigd door Micele : 29 juli 2009 om 13:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Banneling
|
![]() Ik rij al 15 jaar niet meer, maar meerijden doe ik nog alleen met electrische auto's.
De LEAF van Nissan is uit. Puur electrisch. Autonomie 150km, minder verbruik dan conventioneel, zelfde prijsklasse als benzine- en dieselconcurrenten.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Parlementslid
|
![]() Heb ik ook gezien, die Leaf, interessant.
Dat wordt de volgende stap na de hybride Toyota Prius, die in Japan en de VS een groot succes aan het worden is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kom, mileutechnisch uiteindelijk alleen te verdedigen in combinatie met nucleaire centrales (of windenergie/zonnepanelen, maar als men daar den de reele kost moet rekenen, dan zal het enthousiame ook gauw over zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Banneling
|
![]() Als het zo doorgaat, zal ik niet meer kunnen afgeven op de auto, aangezien steeds meer met de helicopter naar het werk gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een kerncentrale
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Banneling
|
![]() Auto's -met verbrandingsmotoren- kunnen noch groen, noch milieuvriendelijk zijn.
Laat je niet in de luren leggen door de scheefspraak en de valse reclame van producenten en verkopers. Wat zin heeft het om de uitstoot te halveren als het autopark verdubbelt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Banneling
|
![]() Die blikken heilige koe is nog stommer dan de fameuze andere heilige koe: ze kan niet eens loeien, alleen claxonneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Praktisch alles kan met electrische energie geschieden, voortgebracht uit kerncentrales. Men hoeft niet noodzaklijk uranium te verrijken met energie uit steenkoolcentrales. Men kan dit evengoed doen met energie uit kerncentrales. En het is trouwens veel correcter om zo te rekenen.
|
![]() |
![]() |