![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Delcroix zijn villa in Z-Frankrijk vergeten? De fameuze groene 'gevaarlijke-producten-container' van Kelchtermans (allen CVP-ers) vergeten? De steekpenningen binnen het leger vergeten? (altijd in CVP-handen geweest, of CDH, indertijd was dat toch hetzelfde). De dioxine-crisis vergeten (landbouw was altijd een CVP-bastion). Alle bouw-, natuur- en gewestplannenovertredingen vergeten? (onder, jawel, CVP ministers..). Even historisch denken kan geen kwaad.... En wat te denken van de CVP-burgemeester van Damme die zichzelf een ongehoorde opslag wou geven (wat is het verschil met Charleroi?). En zo zijn er nog vele, vele voorbeelden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Parlementslid
|
![]() En dan spreek ik nog niet over de stommiteiten van de VLD - of van de SP: het is gewoon inherent aan de macht: macht corrumpeert, en absolute macht corrumpeert absoluut. En dat geldt zowel voor de CD&V in Vlaanderen als voor de SP in Wallonië. M.a.w. de pot moet de ketel niet verwijten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had G.W.Bush de wereld niet eventjes overtuigd dat er biologische en andere wapens van Mass Destruction in Irak waren (ik heb dat zelf nooit geloofd en ik was tegen de oorlog in Irak en voor de oorlog in Afghanistan want die laatste was wel geloofwaardig). Je bent eigenlijk een modelburger. Je gelooft wat de media je voorschotelen en je bijt in het haakje. Wat de pers beschrijft als verwerpelijk, dat vind jij verwerpelijk. Je draait mee in het molentje. Je bent de acceptabele persoon voor het regime. Je wil het Vlaams Belang liefst afgeschaft zien omdat de pers je vertelt dat ze onmogelijk zijn en je wil niet dat iemand het slechtst geschreven boek ooit "Mein Kampf" mag lezen. Je zal hier nooit reageren op mensen die hier Stalin verheerlijken en zijn doden minimaliseren want dat wordt jou niet opgedragen door het regime. Het is nooit in jou opgekomen om C2C, Starkan of Praetorian die dezelfde kampen en dood prediken als Hitler dat deed, maar nu in naam van Stalin, terecht te wijzen. Je loopt enkel achter de correcte fanfare. Denk er eens over na. PS: Ik ben geen negationist. Ik weet dat er miljoenen mensen op wrede wijze stierven in de kampen van de nazi's. Ik weet evenzeer dat die kampen werden hergebruikt door de Amerikanen en dat de Russen lelijk huisgehouden hebben in die delen van Duitsland die ze hebben betreden en later gekregen. Maar onze geschiedenisboekjes spreken enkel over bevrijding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard niet. Het toont immers aan dat je fout zit.
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uit de Volksunie... 1977
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VDB was wel een PSC-er ! franstalige Brusselaar !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
controleren is niet hetzelfde als alles de grond inboren en de bevolking voorliegen. het belang vertelt ook altijd hetzelfde.... niets nieuws te rapen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
hieronder enkele redenen waarom ik het VB wil afgeschaft zien 1. En dit vind ik de belangrijkste : Buiten de transfers hebben ze GEEN !!!! economische vooruitzichten ==> ik concludeer daaruit dat zij mijn huidige welvaart niet kunnen garanderen (andere partijen hebben dit echter wel) 2. Het vlaams belang klaagt alles aan maar biedt geen oplossingen.... proberen doen ze evenmin. 3. Het Vlaams belang kakt altijd maar uit en zelden mijn beste ben ik hier al mensen tegengekomen die met degelijke argumenten afkomen waarom op het VB te stemmen. buiten het alomwelgeprezen argument : de proteststem 4. Het VB predikt vrije meningsuiting maar wil wel tevens de 'allochtonen" hun stem aan banden leggen. persvrijheid past niet in hun boekske want die mensen weren hun. 5. Ze zitten tevens niets in met de werkmens want de vakbond moet ook aan banden gelegd worden. (tussen de regels door willen ze ze dus ook weg) 6. Het VB klaagt het onveiligheid aan daar waar de kopmannen in de jaren 80 zelf verantwoordelijk waren voor golven van geweld in Brugge. Mein kampf mag door iedereen gelezen worden. Ik heb zelf boeken van de Wereld Oorlog en ja ik heb zelfs respect voor Hitler. Zijn school zelfs niet afgemaakt en toch zo ver geschopt. Het probleem blijft hierbij wel ik kan er moreel en ethisch gezien niet bij dat iemand nog maar ontkent dat die moorden gebeurt zijn. Bush heb ik zelf nooit geloofd en die oorlog spreek ik me liever niet over uit. Die was verkeerd maar welke partij betoogde ook weer voor de oorlog ? Inderdaad Filip Dewinter en zijn partij. Voor je iemand beschuldigt van alles geloven wat de media voorschotelt. Elk van mijn statements worden meestal wel gestaafd door argumenten en studies die ik opzoek en consulteer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maar nu ben ik mij weer aan het verdedigen en waarschijnlijk zullen jullie weer alles weerleggen zonder argumenten en zonder wat het wel is. Of ander en "kakken" op anderen....
Je beschuldigt mij eigenlijk van media-volgen.. Maar uiteindelijk ben je zelf een VB-volger zonder argumenten. Alles wat het VB zegt moet wel waar zijn zonder verrichting van andere studies. Luisteren naar 1 kant van het verhaal overtuigt je zo hard dat je met hand en tand wil blijven verdedigen dat hun kant de jusite is. Ik durf zelfs zeggen dat je waarschijnlijk nog nooit de verwezelijkingen of partijstandpunten en argumenten ben nagegaan van andere partijen. Gewoon omdat het VB zegt dat ze slecht zijn... Proteststemmen uitbrengen is 1 ding maar nekeer de ethiek van de protestpartij en hun standpunten lezen is een andere natuurlijk dat neemt tijd in beslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U bent met glans geslaagd in het examen : hoe word ik een goede dictator.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De grootste en krachtigste aanklacht van het VB luidt nu net dat dé corruptiepartij bij uitstek wél in de besluitvorming wordt betrokken terwijl zijzelf "als partij" wegens een persdelict worden uitgesloten.
![]() |
![]() |
#860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet totaal niks over het Vlaams Belang dat u zo scherp veroordeeld. Bovendien verspreidt u valse informatie over deze partij. Wie heeft jou dat eigenlijk allemaal wijsgemaakt? Ik kan het geloven dat je tegen het Vlaams Belang bent als je dit allemaal denkt. Dat zou iedereen doen denk ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 juli 2007 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |