![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Minister
|
![]() Zeer intelligente mens, die Hendrik Vos
![]() |
#862 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen jammer dat hij van die intelligentie geen gebruik maakt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Minister
|
![]() "Is het een uiting van arrogantie als er vanuit internationale organisaties commentaar wordt geleverd op ons land, zoals in de Vlaamse pers te lezen viel? Dat oordeel is afhankelijk van de lengte van onze tenen. Ook wij hebben onze visie over de democratie in andere landen en zeggen daar wel eens ons gedacht over, vaak evenmin gehinderd door kennis van zaken. Het is moeilijk om te verbieden dat men zich elders in de wereld een mening vormt over wat er zich bij ons afspeelt."
Dit is nochtans een waarheid als een koe, Distel.
![]() |
#865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sure, when pigs fly
![]() Thanks ![]() ![]()
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je dat vermoeden ??
![]() |
![]() |
#867 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft dus toe dat je irrelevante zaken post ??
![]() |
#869 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#871 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik hoor hoe de Belgen tekeer gaan tegen Vlaanderen denk ik inderdaad dat we ze gaan zien vliegen binnenkort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 mei 2008 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#875 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mijn gedacht...oud-erkend-weerstand van de oorlog 1940-44. Luke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Drie tweetalige burgemeesters Spreken nederlands op de vlaamse televisie Spreken frans op de waalse televisie Sturen nederlandstalige oproepingsbrieven naar hun nederlandstalige inwoners Sturen franstalige oproepingsbrieven naar hun franstalige inwoners En als de verkozenen onder hun zijn spreken ze hun moedertaal En precies dit "normaal" gedrag wordt als onwettelijk bestempeld? Geen mens op deze wereldbol kan dit begrijpen! Die taalwet is 100% knettergek Tenzij je dit met vlaamse ogen bekijkt natuurlijk dan is het ozo logisch en grondwettelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eén vraagje : ' Als een Franstalige in de rand gaat wonen in welke taal moet hij dan in zijn haar krabben als hij/zij iets niet begrijpt ? 'Voor krabben bestaan namelijk volgende woorden in Vlaanderen .......
Krabben (jeuk) : schart'n, sjchart'n sjchart'n scharten sjcharteln sjhart'n, sjkaart'n kram'n, skarten, scharten schart'n, skart'n skarten ? Ook leuk is een Attractieve vrouw kiptje, keun, e snelle mokke, puppe mokke, keun, e snelle mokke, keun keun, kip, moksjche, snelle snelle, poete, mokke prente, keun, mokke puppe, mokke, snelle krote, snelle, mokke, prente En pas op dat is alleen nog maar West-Vlaanderen........ ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 mei 2008 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij mag dat desnoods in het Chinees zeggen, zolang dat hij het Nederlands gebruikt tov het bestuur. erg hé...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriendelijk : 'Excuseer, mijnheer/mevrouw, ik heb dat laatste niet begrepen? Ik spreek niet zo goed Nederlands, en al zeker geen dialect, maar ik zou het echt wel fijn vinden ('appreciëren' wordt in Vlaanderen doorgaans ook begrepen, trouwens) als u mij zou willen helpen?' of iets dergelijks zal in 99% van de gevallen wel helpen, denk ik. Er bestaan trouwens leuke Assimil-taalgidsjes, zowel voor het Nederlands als het Vlaams. Zo'n dingen kost niet veel meer dan een pakje sigaretten. En daar ga je toch niet van dood, als je een beetje Nederlands uit je stembanden wringt? En die stembanden zullen dat ook wel overleven, hoor. Als ik hier in Brussel mensen in het Nederlands begroet (wat ik altijd doe), en ze antwoorden mij vriendelijk dat ze mij niet begrijpen (of slechts een klein beetje Nederlands beheersen), dan ben ik graag bereid hen te helpen (door het nog eens te herhalen, en een vertaling er aan toe te voegen). Alleen diegenen die mij misprijzend of agressief antwoorden mogen rekenen op een 'djimi'-behandeling : dan krijgen ze uit mij alleen nog West-Vlaams. Aan warp-speed. ![]() En dan worden ze helemaal ongemakkelijk, want dan vermoeden ze dat ik één of ander exotisch taaltje spreek, en zie je ze denken: oei, zou dat nu ne Marokkaan zijn, of nen Albanees, of misschien wel nen Zwarte-Zee Turk?? Dat is nu eenmaal het voordeel als je er nogal mediterraan uitziet. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 mei 2008 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |