Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2011, 11:50   #861
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat Vlaams Belangers hier voor Nazi's aanzien worden, is schering en inslag en dat weet je maar al te goed zeveraar.
Als Nazi's niet direct.
Als racisten wel degelijk, maar de waarheid heeft dan ook zijn rechten
Oud 15 oktober 2011, 12:31   #862
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik was net hetzelfde aan het denken. Van enige consequentheid kan je ze ècht niet betichten, onze vlaams blokkers...
Daar ben ik het mee eens, maar toch vind ik de onthaalmoeder niet vrij te pleiten. Hoe lang is Bert Deckers provincieraadslid voor VB? Ik vermoed 5 jaar aangezien die verkiezingen in 2006 waren. Als zij geen VB wenst op te vangen, had ze toch de gelegenheid om deze man te screenen. Dat vraagt niet veel tijd en Google bestond ook in 2006, al vermoed ik dat de kleine geboren is in de periode 2009-2011.

Eenmaal de kleine aanvaard, sluit deze dame een overeenkomst die moet nageleefd worden, al zullen er ook opzegmodaliteiten zijn. In feite pleegt zij contractbreuk, want zelden kan men zomaar iemand op straat zetten. Dat zij niet wist dat BD bij VB was, is haar nalatigheid en dus haar fout.

Citaat:
Afgezien daarvan vind ik het jammer dat het kind moet boeten voor de fouten van zijn papa...
De onthaalmoeder denkt en handelt als een VB'er, alleen gebruikt ze andere discriminatiecriteria.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2011, 12:53   #863
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
De onthaalmoeder denkt en handelt als een VB'er, alleen gebruikt ze andere discriminatiecriteria.

Heel juist. Ze maken beiden gewoon reclame voor zichzelf en gebruiken daar kinderen voor (die onthaalmoeder heeft dan wel nog de intelligentie om niet haar eigen kinderen als reclamepaneel te gebruiken).
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2011, 13:06   #864
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
Heel juist. Ze maken beiden gewoon reclame voor zichzelf en gebruiken daar kinderen voor (die onthaalmoeder heeft dan wel nog de intelligentie om niet haar eigen kinderen als reclamepaneel te gebruiken).
ik ben even niet mee.

Wil je nu zeggen dat BD express (met het zicht op reclame) zijn kind bij die chinese madam heeft ondergebracht, wel wetend dat zij dat kind ging buitengooien eenmaal ze had ontdekt dat hij VB mandataris was? Beetje voorbedachten rade dus? Dan moet hij onder één hoedje spelen met uw protégé. Zou ze daarvoor door hem betaald worden? Wat denk je?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2011, 13:30   #865
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik ben even niet mee.

Wil je nu zeggen dat BD express (met het zicht op reclame) zijn kind bij die chinese madam heeft ondergebracht, wel wetend dat zij dat kind ging buitengooien eenmaal ze had ontdekt dat hij VB mandataris was? Beetje voorbedachten rade dus? Dan moet hij onder één hoedje spelen met uw protégé. Zou ze daarvoor door hem betaald worden? Wat denk je?
neen, ze gebruiken ze beiden nadien.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2011, 14:53   #866
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We hebben al die excuustruzen en complottheorietjes van het vlaams blok al tot vervelens toe gehoord en ze stellen nog altijd evenveel voor: niets!

Feit is en blijft dat het vlaams blok op correcte wijze en terecht veroordeeld werd voor racisme. Wat bepaalde politici al of niet verklaard hebben in de pers, doet op geen enkele manier ter zake. Het proces werd overigens niet in Gent gevoerd, omdat Verhofstadt daar "zijn rechters" had, maar omdat het daar naartoe verwezen werd door het Hof van Cassatie.

Het is dus inderdaad een eerlijk proces geweest en het arrest van het Hof van Beroep van Gent is een doordacht en degelijk onderbouwd arrest, waar geen enkele vlaams blokker iets zinnigs tegen in heeft weten te brengen, zelfs na al die jaren...
Onzin.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=853

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2011, 14:55   #867
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Dus ge zegt tegen uw kinderen dat ze niet met mannen mogen omgaan, omdat de gevangenispopulatie (en ook alle andere statistieken) dat ze, meer dan allochtonen, oververtegenwoordigd zijn in de statistieken?
Mijn kinderen hebben integenstelling tot de werkgever in kwestie, geen problemen met mannen.

Neen dus.

Paulus.
Oud 15 oktober 2011, 14:57   #868
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uit de link.

Klopt, maar dat is iets waar GIJ moet voor zorgen en de verantwoordelijkheid daarvoor niet moet afschuiven op een ander.

Als gij met uw daden er voor zorgt dat het vinden van een onthaalmoeder moeilijker wordt, dan is dat uw eigen verantwoordelijkheid en moet ge daar zelf de gevolgen van dragen.
Laat uw vrouw dan zorgen voor de opvang, of neem zelf verlof, want uiteindelijk is het uw taak, niet die van een ander.
Welke daden heeft Bert dan gepleegd, dat hij daarvoor het gevolg zou moeten dragen dat zijn kinderen gediscrimineerd worden?

Paulus.
Oud 15 oktober 2011, 14:58   #869
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet het, de vlaams blokkers zijn er steeds beter in het te verbergen.
Maar we weten wel wat het aard van het beestje is.
Regelmatig genoeg komt de ware aard van het beestje terug naar boven.
Zoals nu ook weer.
Het is uw aard die weer naar boven komt. Mensen beschuldigen van racisme zonder enige grond, is immers uw handelsmerk.

Paulus.
Oud 15 oktober 2011, 14:59   #870
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als Nazi's niet direct.
De waarheid is dat u mensen van racisme beschuldigt zonder enige grond daarvoor. Dat werd al meerdere keren duidelijk aangetoond.

Paulus.
Oud 15 oktober 2011, 16:22   #871
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als Nazi's niet direct.
Haar rechten zelfs.

Inderdaad. Als er iets is wat het arrest van Gent ontegensprekelijk heeft aangetoond, is het wel dat het vlaams blok een racistische partij is. Het enige wat de vlaams blokkers - duidelijk tot hun eigen grote ergernis - tegen dat arrest hebben kunnen inbrengen, is een reeks spectaculaire verzinsels over complotten, logebroeders en politieke afrekeningen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2011, 16:23   #872
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We hebben al die excuustruzen en complottheorietjes van het vlaams blok al tot vervelens toe gehoord en ze stellen nog altijd evenveel voor: niets!

Feit is en blijft dat het vlaams blok op correcte wijze en terecht veroordeeld werd voor racisme. Wat bepaalde politici al of niet verklaard hebben in de pers, doet op geen enkele manier ter zake. Het proces werd overigens niet in Gent gevoerd, omdat Verhofstadt daar "zijn rechters" had, maar omdat het daar naartoe verwezen werd door het Hof van Cassatie.

Het is dus inderdaad een eerlijk proces geweest en het arrest van het Hof van Beroep van Gent is een doordacht en degelijk onderbouwd arrest, waar geen enkele vlaams blokker iets zinnigs tegen in heeft weten te brengen, zelfs na al die jaren...
Schitterend.
Faut le faire...de aanklagers zelf beschuldigen van leugens, de toegegeven feitelijkheden ontkennen.....chapeau...

Maar ik begrijp dat wel hoor Raf.
Zoveel gemarchandeer, zoveel gesjoemel, zoveel onrechtvaardigheid, zoveel wettelijke verkrachting, zoveel antidemocratie...links heeft gewoon geen andere keuze dan hun eigen woorden te onkennen...
Dezelfde pathologische onkenningsdrang vindt men bijvoorbeeld ook bij de politieke fraude van de VRT...de hoofdredakteur (Hoflack) verklaart zwart op wit dat VB systematisch wordt benadeeld, er is de nota "VRT en de democratische samenleving", er zijn de universitaire studies ivm het profiel van de journalisten, de processen waar de VRT in het ongelijk wordt gesteld,....maar dat is allemaal niet waar....NIET WAAR zeg ik u...

En het ergste is nog dat wij daar niet eens heel hartelijk mogen mee lachen...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 oktober 2011 om 16:25.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2011, 16:27   #873
Fieseler

Standaard

Citaat:
Haar rechten zelfs.

Inderdaad. Als er iets is wat het arrest van Gent ontegensprekelijk heeft aangetoond, is het wel dat het vlaams blok een racistische partij is. Het enige wat de vlaams blokkers - duidelijk tot hun eigen grote ergernis - tegen dat arrest hebben kunnen inbrengen, is een reeks spectaculaire verzinsels over complotten, logebroeders en politieke afrekeningen.
Stop daar toch mee om de loge, de aanklagers, journalisten en betrokken politici voor leugenaar uit te maken...
Oud 15 oktober 2011, 16:37   #874
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Maar ik begrijp dat wel hoor Raf.
Blijkbaar niet...

De meningen van journalisten, politici en tutti quanti, zijn niet meer dan dat: meningen. "Feitelijkheden" zijn het allerminst. Maar ik ben er van overtuigd dat je dat zelf ook wel wist. De essentie van de zaak is en blijft dat het vlaams blok op correcte wijze en terecht veroordeeld werd voor racisme en dat het arrest van het Hof van Beroep van Gent een doordacht en degelijk onderbouwd arrest is, waartegen geen enkele vlaams blokker - duidelijk tot grote ergernis van elke vlaams blokker op dit forum en daarbuiten - ooit iets zinnigs heeft kunnen inbrengen. En d�*t, mijn liefje, is een feit! Alle excuustruzen, waarmee je de aandacht daarvan tracht af te leiden, ten spijt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2011, 18:57   #875
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Haar rechten zelfs.

Dat heeft ze helemaal niet aangetoond.

Hoe graag je het ook zou willen.

Paulus.
Oud 15 oktober 2011, 18:59   #876
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar niet...

De meningen van journalisten, politici en tutti quanti, zijn niet meer dan dat: meningen. "Feitelijkheden" zijn het allerminst. Maar ik ben er van overtuigd dat je dat zelf ook wel wist. De essentie van de zaak is en blijft dat het vlaams blok op correcte wijze en terecht veroordeeld werd voor racisme en dat het arrest van het Hof van Beroep van Gent een doordacht en degelijk onderbouwd arrest is, waartegen geen enkele vlaams blokker - duidelijk tot grote ergernis van elke vlaams blokker op dit forum en daarbuiten - ooit iets zinnigs heeft kunnen inbrengen. En d�*t, mijn liefje, is een feit! Alle excuustruzen, waarmee je de aandacht daarvan tracht af te leiden, ten spijt.
Wat zijn de feitelijkheden dan?

Geef eens een linkje naar de teksten die "bewezen" van mensen racisten zou maken...

Maar dat zul je niet doen.

Dat zul je nooit doen.

Omdat je niet kan.

D�*t zijn de feitelijkheden.

Er is helemaal niks dat bewezen zou aanzetten tot racisme.

Gebakken lucht uw feitelijkheden.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 15 oktober 2011 om 19:01.
Oud 15 oktober 2011, 20:59   #877
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:

De meningen van journalisten, politici en tutti quanti, zijn niet meer dan dat: meningen. "Feitelijkheden" zijn het allerminst.
in tegendeel...de oerdomme bekentenissen van de aanklagers enerzijds en van de opdrachtgever van de rechter anderzijds zijn de enige feitelijkheden die verklaren dat die VZW's uberhaubt voor de rechter zijn gekomen.

maar ik weet het...ondanks het feit dat zowat iedereen heeft gelezen dat de betrokkenen hun fraude hebben toegegeven zijn ze er toch nooit geweest niwaar Raf...

edit: ik ben er eigenlijk niet zeker van of de schuldbekentenissen van de organisaties van de aanklager en van de rechter uit pure domheid is ontsproten...ik denk eerder dat het uit euforische hubris was...wetende dat zij zich gerugesteund wisten door het ganse establishment...maar oerdom waren ze zeker...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 oktober 2011 om 21:16.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2011, 22:54   #878
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik ben even niet mee.

Dat denk ik niet.
Wat ik wel aannemelijk vind is dat de man bewust een allochtone onthaalmoeder heeft gezocht om zo de schijn hoog te houden zogezegd niet racistisch te zijn.

Uiteindelijk ge(mis)bruikt hij zijn kind voor politieke doeleinden en moet dan ook niet verschieten als het misloopt (wat hij eigenlijk wat kon verwachten)
Oud 15 oktober 2011, 23:01   #879
Alboreto

Standaard

Citaat:
Mijn kinderen hebben integenstelling tot de werkgever in kwestie, geen problemen met mannen.
Ge draait rond de pot, Paulus.
Ge vindt het normaal dat iemand discrimineert omdat de gevangenispopulatie volgens u aantoont dat vreemdelingen een probleem zijn.
Als ik echter aantoon dat mannen een veel duidelijker aandeel in de misdaad hebben is dat plots geen probleem.

Om een andere forummer te citeren: doet dat geen pijn die spreidstand?
Oud 15 oktober 2011, 23:02   #880
Alboreto

Standaard

Citaat:
Welke daden heeft Bert dan gepleegd, dat hij daarvoor het gevolg zou moeten dragen dat zijn kinderen gediscrimineerd worden?
Ik denk dat iedereen hier dat wel weet en gij ook

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be