![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als racisten wel degelijk, maar de waarheid heeft dan ook zijn rechten ![]()
![]() |
![]() |
#862 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eenmaal de kleine aanvaard, sluit deze dame een overeenkomst die moet nageleefd worden, al zullen er ook opzegmodaliteiten zijn. In feite pleegt zij contractbreuk, want zelden kan men zomaar iemand op straat zetten. Dat zij niet wist dat BD bij VB was, is haar nalatigheid en dus haar fout. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel juist. Ze maken beiden gewoon reclame voor zichzelf en gebruiken daar kinderen voor (die onthaalmoeder heeft dan wel nog de intelligentie om niet haar eigen kinderen als reclamepaneel te gebruiken).
![]() |
![]() |
#864 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je nu zeggen dat BD express (met het zicht op reclame) zijn kind bij die chinese madam heeft ondergebracht, wel wetend dat zij dat kind ging buitengooien eenmaal ze had ontdekt dat hij VB mandataris was? Beetje voorbedachten rade dus? Dan moet hij onder één hoedje spelen met uw protégé. Zou ze daarvoor door hem betaald worden? Wat denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=853 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen dus. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad. Als er iets is wat het arrest van Gent ontegensprekelijk heeft aangetoond, is het wel dat het vlaams blok een racistische partij is. Het enige wat de vlaams blokkers - duidelijk tot hun eigen grote ergernis - tegen dat arrest hebben kunnen inbrengen, is een reeks spectaculaire verzinsels over complotten, logebroeders en politieke afrekeningen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
|
![]() Citaat:
Faut le faire...de aanklagers zelf beschuldigen van leugens, de toegegeven feitelijkheden ontkennen.....chapeau... ![]() Maar ik begrijp dat wel hoor Raf. Zoveel gemarchandeer, zoveel gesjoemel, zoveel onrechtvaardigheid, zoveel wettelijke verkrachting, zoveel antidemocratie...links heeft gewoon geen andere keuze dan hun eigen woorden te onkennen... Dezelfde pathologische onkenningsdrang vindt men bijvoorbeeld ook bij de politieke fraude van de VRT...de hoofdredakteur (Hoflack) verklaart zwart op wit dat VB systematisch wordt benadeeld, er is de nota "VRT en de democratische samenleving", er zijn de universitaire studies ivm het profiel van de journalisten, de processen waar de VRT in het ongelijk wordt gesteld,....maar dat is allemaal niet waar....NIET WAAR zeg ik u... En het ergste is nog dat wij daar niet eens heel hartelijk mogen mee lachen... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 oktober 2011 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar niet...
![]() De meningen van journalisten, politici en tutti quanti, zijn niet meer dan dat: meningen. "Feitelijkheden" zijn het allerminst. Maar ik ben er van overtuigd dat je dat zelf ook wel wist. De essentie van de zaak is en blijft dat het vlaams blok op correcte wijze en terecht veroordeeld werd voor racisme en dat het arrest van het Hof van Beroep van Gent een doordacht en degelijk onderbouwd arrest is, waartegen geen enkele vlaams blokker - duidelijk tot grote ergernis van elke vlaams blokker op dit forum en daarbuiten - ooit iets zinnigs heeft kunnen inbrengen. En d�*t, mijn liefje, is een feit! Alle excuustruzen, waarmee je de aandacht daarvan tracht af te leiden, ten spijt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe graag je het ook zou willen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef eens een linkje naar de teksten die "bewezen" van mensen racisten zou maken... Maar dat zul je niet doen. Dat zul je nooit doen. Omdat je niet kan. D�*t zijn de feitelijkheden. Er is helemaal niks dat bewezen zou aanzetten tot racisme. Gebakken lucht uw feitelijkheden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 oktober 2011 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
maar ik weet het...ondanks het feit dat zowat iedereen heeft gelezen dat de betrokkenen hun fraude hebben toegegeven zijn ze er toch nooit geweest niwaar Raf... ![]() edit: ik ben er eigenlijk niet zeker van of de schuldbekentenissen van de organisaties van de aanklager en van de rechter uit pure domheid is ontsproten...ik denk eerder dat het uit euforische hubris was...wetende dat zij zich gerugesteund wisten door het ganse establishment...maar oerdom waren ze zeker...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 oktober 2011 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik wel aannemelijk vind is dat de man bewust een allochtone onthaalmoeder heeft gezocht om zo de schijn hoog te houden zogezegd niet racistisch te zijn. Uiteindelijk ge(mis)bruikt hij zijn kind voor politieke doeleinden en moet dan ook niet verschieten als het misloopt (wat hij eigenlijk wat kon verwachten)
![]() |
![]() |
#879 | |
|
![]() Citaat:
Ge vindt het normaal dat iemand discrimineert omdat de gevangenispopulatie volgens u aantoont dat vreemdelingen een probleem zijn. Als ik echter aantoon dat mannen een veel duidelijker aandeel in de misdaad hebben is dat plots geen probleem. Om een andere forummer te citeren: doet dat geen pijn die spreidstand?
![]() |
![]() |
#880 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |