![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens u oprecht veel succes bij dat 'veranderen in ongeveer elke nationaliteit van de wereld'. Maar ik geloof er niet in. Ge zult het zelfs niet proberen. Ge zijt zo 'Belgisch' als maar kan. En in Wallonië gaat ge een flamand blijven, ondanks uw 'Russisch' voorkomen. Tenminste toch gedurende een paar decennia, tot ge min of meer aanvaardbaar 'Frans' begint te spreken. Schuimbekken zal niet volstaan om de Walen ervan te overtuigen dat ze er niks van begrepen hebben ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Denk het niet, maar ik heb wel geen zin om een half leven te spenderen om stommiteiten te ontkrachten.
Waarom zou ik mijn energie steken in wat idioten die in 1937 zijn blijven steken.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 9 april 2017 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | ||||
|
![]() Citaat:
dat gebeurt heel regelmatig, en dat is een administratieve procedure die wat tijd en geld kost. Citaat:
U pretendeert meer te weten over mij dan ik zelf. Dat is vreemd gedrag. Indien u een carriere ambieert als telepaat of waarzegger, ik zou het niet doen. Is dat zo? Uw glazen bol heeft u dat verteld? Citaat:
Uw openbaringen zijn veelvuldig en gedetailleerd; U kan eventueel een eigen godsdienst starten. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 9 april 2017 om 20:57. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
|
![]() Citaat:
dat moet toch niet moeilijk zijn. ELKE DAG op dit forum! ELKE DAG! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel ik reeds lang in vraag. Het is hier geen ontmoetingsplaats voor een serieus debat want er wordt teveel gemanipuleerd. En wat je ook schrijft op dit forum, Panda kiest er één zinnetje uit en verdraaid het om U direct te zeggen dat je....een leugenaar bent.
Al wat afwijkt van zijn trauma kan niet waar zijn. Vlamingen die uitleggen waarom ze op een andere partij stemden zijn automatisch nazies en Walen die niet voor de sossen meer stemmen zijn communisten!? Maar over de mogelijke echte redenen waarom het die weg opgaat zwijgt Panda natuurlijk. Dat past niet in zijn wereldvisie. Maar hij zou wel graag hebben dat je zegt waarom je een bepaalde partij en ook anderen de rug toedraaide. Het waarom van die vraag is voor de hand liggend. Panda zal wel facteurke spelen en met de gegevens een derde wereldoorlog proberen uit te lokken. Wablieft? U zegt het niet! Dan bent U dus een leugenaar! Wel Panda; U zal de laatste zijn tegen wie ik ooit iets zeg waarvan je kan gebruik maken. U bent zo'n amoreel schepsel dat je zelfs uzelf niet betrouwt. Ik kom hier niet om oorlog te voeren vent. En mijn tussenkomst die er was had tot doel zeventig jaar oude onzin te scheiden van actualiteit. Feitelijk zou ik fier moeten zijn dat ik in uw ogen een leugenaar ben. Mijn vader zei vroeger altijd dat men best het gezegde van een zot omdraaide om de waarheid te kennen. Verder mogen er hier veel hun latijn steken om te proberen diezelfde zot normaal te krijgen maar eens een zot......altijd een zot. Dus stop er best mee want anders zitten we hier binnen veertien dagen nog steeds te memmen over de volgelingen van Hitler. En tegen dat het zover is start er wel opnieuw ene; die ook hier of daar tegen een deur is gelopen; een nieuwe draad op over Hitler-spasmen. Zouden we het niet best hebben over het leven en de liefde van de neanderthalers? Of de nog oudere nazies die in 1302 hun leven opofferden in de Groeninghe-polders? Onderwerpen genoeg om over door te drammen. Het is hier steeds een land geweest waar vreemde luizen hun stront kwamen deponeren. En vlug zal dat niet veranderen. De eerste waterstofbom die Putin op Europa zal gooien; als het zover ooit komt; zal weeral voor Brukcelles en grote omgeving zijn. Die omgeving zit trouwens maar vol met waardeloos volk waaronder Flamins en allochtonen. We maakten van dat boerengat de hoofdstad van Europa en we hebben vanaf dat ogenblik argumenten genoeg om alles te verantwoorden. "Les excuses sont fait pour s'en occuper." |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
|
![]() Zo lang dit forumtopic hier bestaat lees ik het toch elke dag?
![]() |
#867 | |
|
![]() Citaat:
Ge weet wel: elke dag wordt hier beweerd dat er enkel collaboratie was in Vlaanderen en niet in Wallonië. Toon mij eens zo een post. Wacht, het hoeft niet eens vandaag te zijn. Toon mij gewoon 1 post ooit op dit forum waarin dat beweerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was jij hier echt de enige die dat niet wist ????
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 april 2017 om 06:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is overigens gestopt met politiek. Wat ervoor zorgde dat het vlaams blok in Ronse niets meer voorstelt aangezien de rest van de lokale afdeling allemaal primair volk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Banneling
|
![]() Inderdaad zegt dat alles... Kolonisators die zich tot in het derde geslacht als de veroveraars blijven voordoen... Franstaligen in Vlaamse scholen??? Waarom spreekt u nu niet gewoon van Belgen in Vlaamse scholen maar moeten dat franstaligen blijven???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of is taal nu ineens niet meer belangrijk? Weet je zelf wel welke zever je hier allemaal dump? Herlees af en toe uw berichten. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 april 2017 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de franstaligen dat zogenaamde onderscheid maken tussen Vlamingen en Flaminganten dan is dat enkel omdat anders hun anti-Vlaams racisme er te vingerdik opligt en het al te zeer zichtbaar zou zijn hoe haatdragend ze zijn tegenover de meerderheid van de Belgische bevolking, hun grootste vijand de Vlaming, de Bosch, de flamingant... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het fabeltje van de Vlamingen gunnen ons niets.... dat de grootste mantra van la Belgique francofone is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man, heeft u wel een cursus logica gevolgd zoals u iemand anders hierboven aanraadt??? En indien wel dan moet het wel een cursus sossenlogica zijn waar de leugen voorgaat op de waarheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
|
![]() Citaat:
In godsnaam , mens! Doe eens een inspanning! Gewoon 1 keer in uw leven , doe eens moeite! Haat gij de Nederlandse taal echt zo hard dat ge ze keer op keer moet verkrachten?? Keer op keer op keer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor wanneer mogen we wat meer verstand in de franstalige kop verwachten of denk je dat daarvoor nog meer oorlogen uitgevochten moeten worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |