Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2017, 20:16   #861
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee, daar staat op Belg. Maar ik kan dat veranderen in ongeveer elke nationaliteit van de wereld...

Ik wens u oprecht veel succes bij dat 'veranderen in ongeveer elke nationaliteit van de wereld'.

Maar ik geloof er niet in. Ge zult het zelfs niet proberen.

Ge zijt zo 'Belgisch' als maar kan.

En in Wallonië gaat ge een flamand blijven, ondanks uw 'Russisch' voorkomen.

Tenminste toch gedurende een paar decennia, tot ge min of meer aanvaardbaar 'Frans' begint te spreken.

Schuimbekken zal niet volstaan om de Walen ervan te overtuigen dat ze er niks van begrepen hebben

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2017, 20:51   #862
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
et voila, die is gemuilgekorfd...
Next.
Denk het niet, maar ik heb wel geen zin om een half leven te spenderen om stommiteiten te ontkrachten.
Waarom zou ik mijn energie steken in wat idioten die in 1937 zijn blijven steken.

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 9 april 2017 om 20:51.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2017, 20:54   #863
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik wens u oprecht veel succes bij dat 'veranderen in ongeveer elke nationaliteit van de wereld'.
Oei, u bent blijkbaar niet op de hoogte dat mensen van nationaliteit kunnen veranderen...

dat gebeurt heel regelmatig, en dat is een administratieve procedure die wat tijd en geld kost.

Citaat:
Maar ik geloof er niet in. Ge zult het zelfs niet proberen.
Heel vreemd dat u dat zegt, maar ik heb 12 jaar in het verre buitenland gewoond, en ben daar een gezin begonnen, en heb op het punt gestaan om van nationaliteit te veranderen. Uiteindelijk is het mijn vrouw die het omgekeerde heeft gedaan.

U pretendeert meer te weten over mij dan ik zelf. Dat is vreemd gedrag. Indien u een carriere ambieert als telepaat of waarzegger, ik zou het niet doen.

Citaat:

Ge zijt zo 'Belgisch' als maar kan.
Is dat zo? Uw glazen bol heeft u dat verteld?

Citaat:

En in Wallonië gaat ge een flamand blijven, ondanks uw 'Russisch' voorkomen.

Tenminste toch gedurende een paar decennia, tot ge min of meer aanvaardbaar 'Frans' begint te spreken.
Mmmm, wie zegt dat mijn Frans nu al niet aanvaardbaar is?
Uw openbaringen zijn veelvuldig en gedetailleerd; U kan eventueel een eigen godsdienst starten.

Citaat:

Schuimbekken zal niet volstaan om de Walen ervan te overtuigen dat ze er niks van begrepen hebben
Dit is wartaal. U gaat te ver. Ik was even mee, maar nu haak ik af.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 9 april 2017 om 20:57.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2017, 20:56   #864
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Denk het niet, maar ik heb wel geen zin om een half leven te spenderen om stommiteiten te ontkrachten.
Waarom zou ik mijn energie steken in wat idioten die in 1937 zijn blijven steken.
Ik wacht nog steeds op het bewijs van uw fantastische beweringen.

dat moet toch niet moeilijk zijn. ELKE DAG op dit forum! ELKE DAG!
Oud 9 april 2017, 21:32   #865
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En hij komt er steeds mee weg hé.
Stel ik reeds lang in vraag. Het is hier geen ontmoetingsplaats voor een serieus debat want er wordt teveel gemanipuleerd. En wat je ook schrijft op dit forum, Panda kiest er één zinnetje uit en verdraaid het om U direct te zeggen dat je....een leugenaar bent.
Al wat afwijkt van zijn trauma kan niet waar zijn.
Vlamingen die uitleggen waarom ze op een andere partij stemden zijn automatisch nazies en Walen die niet voor de sossen meer stemmen zijn communisten!? Maar over de mogelijke echte redenen waarom het die weg opgaat zwijgt Panda natuurlijk. Dat past niet in zijn wereldvisie.
Maar hij zou wel graag hebben dat je zegt waarom je een bepaalde partij en ook anderen de rug toedraaide. Het waarom van die vraag is voor de hand liggend. Panda zal wel facteurke spelen en met de gegevens een derde wereldoorlog proberen uit te lokken.
Wablieft? U zegt het niet! Dan bent U dus een leugenaar!
Wel Panda; U zal de laatste zijn tegen wie ik ooit iets zeg waarvan je kan gebruik maken.
U bent zo'n amoreel schepsel dat je zelfs uzelf niet betrouwt.
Ik kom hier niet om oorlog te voeren vent. En mijn tussenkomst die er was had tot doel zeventig jaar oude onzin te scheiden van actualiteit.
Feitelijk zou ik fier moeten zijn dat ik in uw ogen een leugenaar ben.
Mijn vader zei vroeger altijd dat men best het gezegde van een zot omdraaide om de waarheid te kennen.
Verder mogen er hier veel hun latijn steken om te proberen diezelfde zot normaal te krijgen maar eens een zot......altijd een zot.
Dus stop er best mee want anders zitten we hier binnen veertien dagen nog steeds te memmen over de volgelingen van Hitler. En tegen dat het zover is start er wel opnieuw ene; die ook hier of daar tegen een deur is gelopen; een nieuwe draad op over Hitler-spasmen.
Zouden we het niet best hebben over het leven en de liefde van de neanderthalers? Of de nog oudere nazies die in 1302 hun leven opofferden in de Groeninghe-polders? Onderwerpen genoeg om over door te drammen.
Het is hier steeds een land geweest waar vreemde luizen hun stront kwamen deponeren. En vlug zal dat niet veranderen. De eerste waterstofbom die Putin op Europa zal gooien; als het zover ooit komt; zal weeral voor Brukcelles en grote omgeving zijn. Die omgeving zit trouwens maar vol met waardeloos volk waaronder Flamins en allochtonen. We maakten van dat boerengat de hoofdstad van Europa en we hebben vanaf dat ogenblik argumenten genoeg om alles te verantwoorden. "Les excuses sont fait pour s'en occuper."
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2017, 21:39   #866
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wacht nog steeds op het bewijs van uw fantastische beweringen.

dat moet toch niet moeilijk zijn. ELKE DAG op dit forum! ELKE DAG!
Zo lang dit forumtopic hier bestaat lees ik het toch elke dag?
Oud 9 april 2017, 23:44   #867
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Zo lang dit forumtopic hier bestaat lees ik het toch elke dag?
Ik wacht nog steeds op dat bewijs voor uw bewering:

Ge weet wel: elke dag wordt hier beweerd dat er enkel collaboratie was in Vlaanderen en niet in Wallonië.

Toon mij eens zo een post.

Wacht, het hoeft niet eens vandaag te zijn. Toon mij gewoon 1 post ooit op dit forum waarin dat beweerd wordt.
Oud 10 april 2017, 06:03   #868
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Is kneus uit Ronse????
Was jij hier echt de enige die dat niet wist ????

Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 april 2017 om 06:03.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2017, 06:06   #869
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
We hebben u door, Erik Tack.
Is overigens gestopt met politiek. Wat ervoor zorgde dat het vlaams blok in Ronse niets meer voorstelt aangezien de rest van de lokale afdeling allemaal primair volk is.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2017, 08:52   #870
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Vlaamse scholen waar er meer Franstaligen dan Nederlandstaligen zijn, dat zegt alles............
Inderdaad zegt dat alles... Kolonisators die zich tot in het derde geslacht als de veroveraars blijven voordoen... Franstaligen in Vlaamse scholen??? Waarom spreekt u nu niet gewoon van Belgen in Vlaamse scholen maar moeten dat franstaligen blijven???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2017, 09:01   #871
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Inderdaad zegt dat alles... Kolonisators die zich tot in het derde geslacht als de veroveraars blijven voordoen... Franstaligen in Vlaamse scholen??? Waarom spreekt u nu niet gewoon van Belgen in Vlaamse scholen maar moeten dat franstaligen blijven???
Omdat we allemaal Belgen zijn.
Of is taal nu ineens niet meer belangrijk?
Weet je zelf wel welke zever je hier allemaal dump?
Herlees af en toe uw berichten.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 april 2017 om 09:01.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2017, 09:03   #872
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik zal de vlamingen dan maar eens verdedigen want 't zijn ten slotte ook mijn mede-mensen:

Vlamingen worden niet met nazi vergeleken, FLAMINGANTEN WEL en meestal terecht.
Voila.
Inderdaad; maar de grote meerderheid van de Vlamingen zijn voor de franstaligen wel FLAMINGANTEN, zelfs zij die hun Belg zijn prioritair stellen op hun Vlaming zijn en niet aarzelen om de Vlamingen in de rug te schieten als het hen goed uitkomt...

Als de franstaligen dat zogenaamde onderscheid maken tussen Vlamingen en Flaminganten dan is dat enkel omdat anders hun anti-Vlaams racisme er te vingerdik opligt en het al te zeer zichtbaar zou zijn hoe haatdragend ze zijn tegenover de meerderheid van de Belgische bevolking, hun grootste vijand de Vlaming, de Bosch, de flamingant...
Oud 10 april 2017, 09:06   #873
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het ontwijken van vragen door u zelf te wentelen in een slachtofferrol, zo gaat nu éénmaal te werk.
Wie wentelt zichzelf in de slachtofferrol??? EDR, premier van alle Belgen: de franstaligen mogen niet verarmen...
En het fabeltje van de Vlamingen gunnen ons niets.... dat de grootste mantra van la Belgique francofone is...
Oud 10 april 2017, 09:07   #874
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad; maar de grote meerderheid van de Vlamingen zijn voor de franstaligen wel FLAMINGANTEN, zelfs zij die hun Belg zijn prioritair stellen op hun Vlaming zijn en niet aarzelen om de Vlamingen in de rug te schieten als het hen goed uitkomt...

Als de franstaligen dat zogenaamde onderscheid maken tussen Vlamingen en Flaminganten dan is dat enkel omdat anders hun anti-Vlaams racisme er te vingerdik opligt en het al te zeer zichtbaar zou zijn hoe haatdragend ze zijn tegenover de meerderheid van de Belgische bevolking, hun grootste vijand de Vlaming, de Bosch, de flamingant...
Hebben ze zich nog niet aan u vergrepen?
Oud 10 april 2017, 09:10   #875
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Misschien denkt de gemuilkorfde dat hij een betere nationalist is dan Jan Jambon ? Want die zijn mededeling over de marketing rond de transfers was glashelder.
Oei, u wil zeggen dat indien er geen transfers noord-zuid waren alle anderen regels die de francofonie moet voortrekken op de Vlamingen wel aanvaarbaar zouden zijn...
Man, man, heeft u wel een cursus logica gevolgd zoals u iemand anders hierboven aanraadt??? En indien wel dan moet het wel een cursus sossenlogica zijn waar de leugen voorgaat op de waarheid...
Oud 10 april 2017, 09:13   #876
geertvdb

Standaard

Citaat:
Wie wentelt zichzelf in de slachtofferrol??? EDR, premier van alle Belgen: de franstaligen mogen niet verarmen...
En het fabeltje van de Vlamingen gunnen ons niets.... dat de grootste mantra van la Belgique francofone is...
Lees dit nu eens opnieuw, en haal er zelf de taalfouten uit!

In godsnaam , mens! Doe eens een inspanning! Gewoon 1 keer in uw leven , doe eens moeite! Haat gij de Nederlandse taal echt zo hard dat ge ze keer op keer moet verkrachten??
Keer op keer op keer!
Oud 10 april 2017, 09:16   #877
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen enkele schlemiel in franstalig belgie haalde het pakweg 10 jaar na WO II in zijn hoofd om collaboratie te vergoelijken. Nu nog niet. Nooit.
Jammer genoeg zijn er in vlaanderen wel schlemielen die enkele jaren na de oorlog van diezelfde houding zijn weggestapt en de collaboratie zijn gaan voorstellen alsof ze een legitieme reden had.
Vreemd hoor, maar geen enkele schlemiel in franstalig België haalde het na de oorlog tot zelfs vandaag nog niet in zijn hoofd dat hun francofoon primaatschap anti-democratisch en anti-Vlaams is....
Voor wanneer mogen we wat meer verstand in de franstalige kop verwachten of denk je dat daarvoor nog meer oorlogen uitgevochten moeten worden...
Oud 10 april 2017, 09:18   #878
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Plan een weekendje Durbuy in, daar haalt men hetzelfde niveau qua staving van zijn "argumenten" in een discussie.
Pandareus die over 'niveau' spreekt...
Oud 10 april 2017, 09:21   #879
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij schrijft zonder fouten en weet hoe men mosselen klaarmaakt...
Oud 10 april 2017, 09:21   #880
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Plan een weekendje Durbuy in, daar haalt men hetzelfde niveau qua staving van zijn "argumenten" in een discussie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be