Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden)
JA 48 17,84%
NEEN 221 82,16%
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2004, 19:39   #861
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Maak je geen zorgen, Jvdb kan nog steeds naar de site van Siegfried Verbeke verwijzen, ik kan dat niet meer naar de mijne.
Alweer een leugen.

De moderator heeft ook aan mij gevraagd niet meer te citeren uit revisionistische boeken en/of webstekken. Juist dit werd door een van uw "censuurmedestanders" trouwens toen aangehaald om triomfantelijk te stellen dat de moderator al mijn berichten had leeggemaakt (wat evenwel niet volledig zo was).

In tegenstelling tot u heb ik mij wel consequent gedragen en de code van dit forum onmiddellijk onderschreven. U echter niet. U waande zich verheven boven de moderators die slechts de wetten proberen toe te passen, wetten waarvan u zich toch zo'n grote voorstander heeft getoond.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 19:40   #862
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Alweer een leugen.

De moderator heeft ook aan mij gevraagd niet meer te citeren uit revisionistische boeken en/of webstekken. Juist dit werd door een van uw "censuurmedestanders" trouwens toen aangehaald om triomfantelijk te stellen dat de moderator al mijn berichten had leeggemaakt (wat evenwel niet volledig zo was).

In tegenstelling tot u heb ik mij wel consequent gedragen en de code van dit forum onmiddellijk onderschreven. U echter niet. U waande zich verheven boven de moderators die slechts de wetten proberen toe te passen, wetten waarvan u zich toch zo'n grote voorstander heeft getoond.
En dat kan iedereen die het volgde beamen.
Oud 12 december 2004, 19:40   #863
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt geen ongelijk.
Waarom loog u er dan eerst op los?
Oud 12 december 2004, 19:59   #864
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat doet Uwe Verhevenheid dan nog hier indien het toch maar een "flutforumpje" is?

U heeft opgeroepen tot censuur. Welnu, men heeft u op dit forum beoordeeld volgens de normen die u zelf vooropstelde. Net als Robespierre valt u ten prooi aan het wapen waarvan u zelf zo graag gebruikt maakt(e).
Je vergat er bij te vertellen dat een een actieve VB'rs en een revisionist bent (logisch toch dat je wat uit je nek zit te lullen nu) en dat het jouw revisionistische replekien waren die aanvankelijk werden weggefilterd, totdat je loopjongetje SuperStaaf door het dak ging en zich met de moderatie ging bemoeien.
Oud 12 december 2004, 20:03   #865
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Rare interpretatie. Ik ben gewoon weggecensureerd door een bevooroordeelde moderator met een kilo zaagsel in zijn hoofd, en dat op een flutforumpje waarvan 85 % VB'rs zijn. Wat had je dan gedacht? Dat ik hier ongestoord mijn ding kon doen?
Die bevooroordeelde moderator is heel tolerant dat hij je ongehinderd toelaat je scheldpartijen en leugens te verkondigen. Als apostel van de tolerantie zou je best eens bij hem in de leer gaan!
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 20:06   #866
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik zit in de negeerlijst van Piano dus hij ziet het zelf niet, maar het was Piano die als eerste met de censuurschaar te maken kreeg. Nadat hij daarover kloeg werd de topic een tijdlang uit roulatie gehaald en over de hele lijn gecensureerd. De moderatie kan immers niet alles volgen en is voor een stuk afhankelijk van meldingen van de gebruikers. De Piano weet dit zelf maar al te goed en liegt er alweer lustig op los.
Als iemand dit quote kan hij dat alsnog lezen.
Oud 12 december 2004, 20:06   #867
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Je vergat er bij te vertellen dat een een actieve VB'rs en een revisionist bent (logisch toch dat je wat uit je nek zit te lullen nu) en dat het jouw revisionistische replekien waren die aanvankelijk werden weggefilterd, totdat je loopjongetje SuperStaaf door het dak ging en zich met de moderatie ging bemoeien.
De enige die door het dak gaat ben jij! Neem een seresta om je zenuwen te kalmeren en een rennie om je verzuring te counteren.
Oud 12 december 2004, 20:09   #868
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pfft... onnozele zieligaard.
Sic transit gloria mundi.

Citaat:
Bij deze krijg je een virtuele schop onder je achterste.
In tegenstelling tot wat de voorstanders van censuur beweren, doet een verbale of virtuele internet-schop absoluut geen pijn.
Nu kan ik het uit eerste hand getuigen.
Oud 12 december 2004, 20:12   #869
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik zit in de negeerlijst van Piano dus hij ziet het zelf niet, maar het was Piano die als eerste met de censuurschaar te maken kreeg. Nadat hij daarover kloeg werd de topic een tijdlang uit roulatie gehaald en over de hele lijn gecensureerd. De moderatie kan immers niet alles volgen en is voor een stuk afhankelijk van meldingen van de gebruikers. De Piano weet dit zelf maar al te goed en liegt er alweer lustig op los.
Speciaal voor Piano-Pietje de leugenaar ...
Oud 12 december 2004, 20:13   #870
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Sic transit gloria mundi.

In tegenstelling tot wat de voorstanders van censuur beweren, doet een verbale of virtuele internet-schop absoluut geen pijn.
Voila, geef toe dat je virtuele ukkie hier weer makkelijk mee wegkomt.

Peter Johan heeft mijn website weggefilterd/geprogrammeerd. Maar maak je geen zorgen, nog geen halve procent van mijn bezoekers komt uit dit forum. De Baron zal de censuur van een handvol boe-roepers echt wel overleven.
Oud 12 december 2004, 20:13   #871
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus als ik het goed begrijp is het van mijnentwege volledig futiel mij aan de genoegens van Sybersex over te geven?
Dedju...nu ik er net aan wilde beginnen zie
Oud 12 december 2004, 20:14   #872
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Die bevooroordeelde moderator is heel tolerant dat hij je ongehinderd toelaat je scheldpartijen en leugens te verkondigen. Als apostel van de tolerantie zou je best eens bij hem in de leer gaan!
Apostel van de censuur bedoel je. Tolerantie is de Piano vreemd. Behalve tegenover degenen waar hij gelijk van krijgt.

Ik snap eigenlijk niet goed waarom de moderatie al die valse beschuldigingen van de Piano maar blijft slikken daar valse beschuldigingen door geen enkele 'gewone' forumgebruiker hoeven geslikt te worden. Misschien is dat omdat Piano dat direct als de beknotting van zijn vrije scheldmeningsuiting zou bestempelen?

Ik heb zelfs de indruk dat de Piano veel meer het beledigingen en uitschelden van de moderatie wordt toegelaten dan de doorsnee forumgebruiker dat zou worden toegelaten.
Hoogtijd dat daar een beetje verandering in komt.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 december 2004 om 20:17.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 20:15   #873
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 20:15   #874
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Half het forum zit in zijn negeerlijst...en ik ook ....maar ik kan het toch niet laten zie
Oud 12 december 2004, 20:15   #875
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Reeds meerdere keren heb ik de beweringen van uw hand als zou ik een revisionist zijn volledig afgewezen, maar blijkbaar kunt u in uw frustratie niets anders doen dan verder leugens spuien.

Ik denk dat alwie genoegzaam met dit forum vertrouwd is, ondertussen al lang weet dat ik lid ben van het Vlaams Belang, net zoals ik dat ook was van het Vlaams Blok.

Als er nu een iemand is die zich te pas en te onpas ging moeien met de moderatie, is het u wel. Ondertussen kan ik niet meer bijhouden hoeveel keren u al gesuggereerd heeft dat de moderator mij van dit forum moeten verwijderen alsook de keren dat u bij de ene of de andere moderator ging klagen.

En tussen haakjes, Superstaaf is volwassen genoeg om zelf de haring te braden die hij wil. In geen enkel opzicht is hij "mijn loopjongetje".
Oud 12 december 2004, 20:18   #876
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb zelfs de indruk dat de Piano veel meer het beledigingen en uitschelden van de moderatie wordt toegelaten dan de doorsnee forumgebruiker dat zou worden toegelaten.
Hoogtijd dat daar een beetje verandering in komt.
Dat komt omdat wij met z'n allen niet om de haverklap de moderators lastig vallen zoals mr. Pianodinges doet. Voor het minste drukt hij op de knop. Ikzelf heb dat nog maar nauwelijks gedaan, alhoewel ik toch al heel wat over me heen heb mogen krijgen op dit forum.
Oud 12 december 2004, 20:18   #877
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila, geef toe dat je virtuele ukkie hier weer makkelijk mee wegkomt.
Dat klopt.
U bent waarlijk té goed.

Citaat:
Peter Johan heeft mijn website weggefilterd/geprogrammeerd. Maar maak je geen zorgen, nog geen halve procent van mijn bezoekers komt uit dit forum. De Baron zal de censuur van een handvol boe-roepers echt wel overleven.
Trek het je niet aan hoor.
Je site staat bij mijn favorieten.
Daar krijgen die knippers van politics.be ze nooit weg.
Die snijdende sloeries gaan mij mijn dagelijkse portie revisionisme, negationisme en anti-semitisme niet afpakken.
Bovendien is uw site erg handig om andere liefhebbers van het genre aan hun gerief te helpen.
"De volgende portie is op komst, Meester Jan!"
Oud 12 december 2004, 20:19   #878
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Reeds meerdere keren heb ik de beweringen van uw hand als zou ik een revisionist zijn volledig afgewezen, maar blijkbaar kunt u in uw frustratie niets anders doen dan verder leugens spuien.

.
heb je die revisionistische reportage over Maria Magdalena geizen op Canvas?
DAAR is de tijd nu es rijp voor se

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2004, 20:20   #879
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
heb je die revisionistische reportage over Maria Magdalena geizen op Canvas?
DAAR is de tijd nu es rijp voor se
In tegenstelling tot de revisionistische werken over WO II is de hele reportage op niets gebaseerd tenzij op de fantasie van de maker.
Oud 12 december 2004, 20:21   #880
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Half het forum zit in zijn negeerlijst...en ik ook ....maar ik kan het toch niet laten zie
En als we elkaar quoten ziet hij het ook al niet.

Het heeft echter ook nadelen in een negeerlijst te zitten.

Ik kan de Piano dus rustig een dictator noemen waarin vele andere dictators hun meester in zouden gevonden hebben.

En je weet, zwijgen is toestemmen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be