![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan nu iemand, die pretenteert de kansarmen te vertegenwoordigen, zo woedend reageren op iemand die, via werk, een (voor sommigen) oplossing tracht te zoeken?... ![]() ![]() ![]() Ik walg alleszins van uw post... Laatst gewijzigd door Chipie : 19 april 2006 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu zegt ge dus eigenlijk verhuld dat de opgeleide mensen met interessante banen de ongeschoolden moeten gaan onderhouden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja de waarheid kan hard zijn he. En dat jij je beklaagt over schending van pricacy wil alleen maar zeggen dat mijn analyse van jouw probleem op basis van de theorie van adler die je op mij trachtte toe te passen de nagel op de kop was.
PS van pb s weet ik niks - gewoon mensenkennis ![]() PS wie is er met ontleden begonnen ? tja van spelen komt natuurlijk kwelen. wees nu maar een flinke sportieve jongen en wees me maar dankbaar dat je weer iets hebt bijgeleerd vanavond de rekening daarvoor zal ik je wel opsturen ![]() Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Europees Commissaris
|
![]() Oorspronkelijk bericht door King of beggars and fleas
![]() zou het misschien kunnen dat iemand zich bij gebrek aan kinderen zo minderwaardig voelt datie daarom dat gebrek wilt kompenseren door overal ( tot bij vws toe ) het opvoederke te gaan uithangen ? kunnen armen v vws er iets aan doen dat iemand geen eigen kinderen heeft om te paternaliseren ? Gewoon, smerig klootzakske. Was wel DE gevoelige snaar. Nu content. Typeert je wel maar leert mij des te meer. Vertrouw geen mensen die zichzelf koning noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
|
![]() en waar is je niveau nu naartoe karmaatje ?
boos worden en histerisch worden stond dat in de andersarmencultuur niet gelijk aan gezichtsverlies ? doe jij tegen de gasten in je instelling ook zo als jer er geen gelijk van kan halen ? PS ik zal hier mee stoppen hoor maar stop dan eerst zelf he of maw dont shoot the pianoplayer - je hebt er immers zelf om gevraagd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent vergif voor die enkelen, die U toch wensen te volgen... U bent een blok aan het been van iedereen die iets aan de kansarmoede wenst te doen... Laatst gewijzigd door Chipie : 19 april 2006 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
|
![]() hoe sentimenteel - de werkezels nemen het voor mekaar op
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
|
![]() Citaat:
![]() twee klassen dus armen mag je bashen ( waar dienen die anders voor ) en zeker assertieve armen maar doen ze eens iets terug ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
|
![]() dreigementjes
![]() ik bibber ! heb al andere varkentjes gewassen hoor ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
|
![]() karma van het één komt het ander - ge begon zelf met persoonlijk te analyseren en ik heb dat bij u nu ook gedaan - en nu een beetje gaan ontkennen dat je me persoonlijk aangevallen hebt - je moet nogal durven. seffens gaat chipie dat ook nog beweren
![]() trouwens ons gezever denkt ge dat dat de mensen hier intereseert ? ik wees je er al eerder op dat het hier geen chat is he het gaat hier normaal gezien over standpunten, politieke standpunten om politieke problemen op te lossen. niet om vetes uit te vechten noch om individuen of groepen of doelgroepen af te breken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
|
![]() pff ik ga hier geen welles nietes spelletje blijven spelen zelle
jaja ik ben de klootzak denk je dat ik ervan wakker lig dat na zowat de hele armoedebestrijding nu ook jij me een klootzak vind ? kijk eens goed karma en je zal zien wie er met de aanval begonnen is ik heb het dan over het ganse verhaal he ( dat verhaal dat niemand hier een reet interesseert ) - met de achterbakse aanvallen erbij he en ontken het nu maar weer Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |