![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#861 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#862 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Juist het bewijs dat jullie niet kunnen rijden, zelfs stilstaand maken jullie brokken. Nee, in Nederland zijn er te weinig wegen die als sluipwegen gebruikt kunnen worden en welke idioot bepaalt op een gegeven moment dat je nog maar 50 mag rijden op een snelweg als er nergens problemen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#863 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#864 |
|
Gouverneur
|
Stel u een voor een snelweg zonder gele nummerplaten
Zonder achter al die kerevens te moeten plakken |
|
|
|
|
|
#865 |
|
Gouverneur
|
Ohja, sorry dat we bestaan hoor!
|
|
|
#866 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar inderdaad ik dacht dat jij het sarcastisch bedoelde. Blijkbaar niet, wat me wel enigszins verbaasd. Ik dacht dat men gemiddeld gezien hoffelijker was in Nederland dan in Vlaanderen. Of hoe men situaties verkeerd kan inschatten. Ik zal het binnenkort even aan den lijve kunnen ondervinden. Om je een idee te geven: hier stap ik -en ik niet alleen- uit een grootwarenhuis recht de parking op en zonder te kijken. De bestuurders stoppen hier. Het is weliswaar alsmaar meer aan het verslechteren.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
|
|
|
|
|
#867 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
- Bekijk uw eerste reacties in de waalse machinistdraad; - Bekijk uw eerste reacties in deze draad; - Bezie het feit dat u in de toestand van uw vaders bedrijf zich meteen een oordeel kunt vormen over de economische vaardigheden van ALLE nederlanders. - Iedere keer brengt u de ijzeren rijn en de westerschelde ter sprake. U bent vervolgens veelvuldig door zowel vlamingen als nederlanders op de hoogte gebracht van de feiten en de bedenkelijke rol van de belgische regering daarin. Daarop verdwijnt u steeds op BUB-achtige wijze van de draad om even later weer, alsof er niets gebeurd is, hetzelfde te blijven verkondigen. - U denkt zich aan de hand van een paar brallerige stappers in Antwerpen een mening te kunnen vormen over alle nederlanders. - Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het valt vooral zo op omdat uit andere draden blijkt dat u weldegelijk genuanceerd kunt posten. Ook uw stap uit de BUB lijkt een goede zet. Alleen...als nederlanders ter sprake komen kunnen wij rekenen op een speciaal plekje in uw hart. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 16 januari 2007 om 01:03. |
|
|
|
|
|
|
#868 |
|
|
Nogal een geluk van sommige Vlaamsgezinden, of de Nederlanders hier zouden nog complexen oplopen door al die haatberichten van de Belgicisten.
|
|
|
#869 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#870 | |
|
|
Citaat:
- Het gaat om ALLE wegen in Belgie; - Er komt maar 1 soort vignet, waarschijnlijk geen sticker maar iets elektronisch; - Ja, we hadden het misschien europees moeten regelen maar dat is wel moeilijk; - Wij moeten onze begroting ook op orde krijgen. - Ik beloof u dat ik er nog wel naar wil kijken maar het besluit IS EIGENLIJK AL GENOMEN. |
|
|
|
|
|
|
#871 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#872 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Mooie reactie op Kim trouwens, hoewel het misschien ietsje subtieler had gemogen: Iemand serieus aanspreken op fouten in zijn of haar character en de oplossing aanreiken gaat misschien iets te diep/persoonlijk voor een online forum. Verder zitten we allemaal boordevol met dat soort fouten, en is het belangrijk dat de juiste persoon de juiste dingen zegt op de juiste plek/tijd. Als er al iemand zoiets zou kunnen ben jij het wel, "pappa Gelre", maar... ik had niet het idee dat alle factoren op de "juist" stand stonden (ik zeg niet welke). :3
|
|
|
|
#873 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#874 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
ruimdenkendheid/wereldbeeld, iets wat ik tot het herbouwen van character beschouw. Maargoed, doet er verder niet toe. (Kim ik bedoel er niks mee hoor, ik heb er zelf ook last van, ik lees het ook terug in mijn eigen berichten, maar ik probeer ertegen te vechten!) en nu lekker slapen
|
|
|
|
#875 |
|
|
En daar draait het dan ook enkel en alleen om.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 16 januari 2007 om 01:15. |
|
|
|
|
|
#876 | |
|
|
Geert Bourgeois blijkt geen voorstander van het vignet.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 16 januari 2007 om 01:30. |
|
|
|
|
|
|
#877 | |
|
Minister
|
Citaat:
Er gaat de laaste tijd te veel om tussen die twee, en dat is niet goed voor den belziek. DAT is volgens mij de onderliggende agenda. Ik ben er trouwens niet van overtuigd dat het hele boeltje echt veel gaat opleveren, en uiteindelijk ondervinden of gaan alleen de Vlaamse steden er nadeel van ondervinden. Blijven aanvallen die maatregel, vooral op Europees vlak.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
|
|
|
|
|
#878 |
|
|
De Sossen hebben het tot een prioriteit gebombardeerd en dan heeft Geert (voorlopig) weinig of niets te zeggen.
|
|
|
#879 |
|
|
Politici houden zich niet bezig met zulke dingen. De zakken spijzen, daar zijn ze mee bezig!
|
|
|
|
|
|
#880 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|