![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kort en bondig? Waarom zou ik hier uitwijden over Vanhove als ik er al een hoop posts over gedaan hebben in de topic die daar WEL overging? ![]()
![]() |
![]() |
#862 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog niet veroordeeld in tegenstelling tot Debie,als ze veroordeeld worden moeten ze ook ooit hun functie ontzet worden. Maar daar gaat de topic niet eens over ![]()
![]() |
![]() |
#863 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wordt waarschijnlijk een kwestie van verjaring. Zoals in het geval van de blauwe crimineel Slangen. Tja, de snelheid van het gerecht wordt dezer dagen bepaald door de partijkleur van de beklaagde. Justice �* la belge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Partijlid
|
![]() Jullie gooien hier zoveel mogelijk verschillende debatten op een hoopje om zodoende de misdaden van Debie te vergoelijken.
Ten eerste: deze discussie heeft niets te maken met allochtonen. Ten tweede: deze discussie heeft niets te maken met het falende beleid van justitie of het gebrek aan gevangenissen en andere correctionele faciliteiten Waar de discussie wel over gaat is of - een agent onnodig geweld mag gebruiken, en processen verbaal mag vervalsen ? - en ook of een veroordeeld mandataris zijn functie mag behouden? Indien je consistent bent, en de VISA-affaire veroordeelt, dien je dat ook hier te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zullen zien, ten andere heb ik daar niets mee te maken en heeft het niet eens met de topic te maken.
![]() |
![]() |
#866 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat snap je niet, voor een VB-lid hier gaat het over Michael Jackson of mijn houding tov Vanhove. Kwestie van de prioriteiten te stellen hé.
![]() |
![]() |
#868 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onnodig geweld die helemaal niet bewezen is in mijn ogen,ochja,z'n zogezegd valse kameraden hebben dat beweerd,ts.Wauw. Dat van processen verbaal kan ik mij niet over uit spreken,ik heb deze niet kunnen zien laat staan nagaan. ![]() Van mij mag de bie zijn functie behouden.Was deze als racist verslonden door de rechter dan zou de bie moeten vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hahaha,de rechter zal dat beter weten dan jij. Maar jij als VB-lid bent dan ook een betrouwbare bron.
![]() |
![]() |
#870 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Diezelfde rechter die blijkbaar fout geoordeeld heeft want er waren geen 'bewijzen' volgens jou van de mishandeling. ![]()
![]() |
![]() |
#871 |
Banneling
|
![]() Oh ik ben niet tegen het gerecht. Ik vind dat het er voor iedereen zou moeten zijn. Dus ook voor het crimineel kiesvee van de SPA. En voor criminele mandatarissen uit de Spa, Vld, etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals int kort;is een mens zoals u en mij.Rechters maken in belgie zeer veel verkeerde beslissingen en daar zijn o zovele bewijzen van. En de ene rechter heeft een andere visie dan de andere;de ene spreekt een persoon zoals de bie 3j bak de andere laat een moordenaar vrij uit gaan. ![]() Logica is ver zoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez, nu zijn SPa-stemmers al crimineel.
![]() |
#874 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch niet, zo een rechter heeft jaren studies en praktijk achter de rug. Meer dan jij,dus ben je niet echt geplaatst om over de houding van het gerecht te spreken, lijkt mij.
![]() |
![]() |
#876 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatste keer,ik ben een man. ![]() Blijkbaar
![]() |
#878 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatste keer,ik ben een man. ![]() Blijkbaar een kort geheugen,moet je dat bijna dagelijks zeggen.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 5 april 2007 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen kan lezen en alles op een rijtje zetten,dan nog,welke studies je gevolgd hebben kan je nog steeds de verkeerde beslissing nemen en nogmaals;bewijzen genoeg van. |
|
![]() |
![]() |