Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2007, 23:36   #861
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Godsdienst interresseert mij niet.Ik ben goed geplaatst om te weten dat dat boerenbedrog is.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 18:49   #862
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Een kennis van mij (toevallig homo) grapte ooit: "geslachtsverbijstering".
Oud 19 september 2007, 18:50   #863
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Een kennis van mij (toevallig homo) grapte ooit: "geslachtsverbijstering".
Dat toevallig, zal wel toevallig geweest zijn...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 15:23   #864
RECHTSSVLAANDEREN
Banneling

Standaard

Weeral een forum over die homo's! Ik heb er totaal negatieve ervaringen mee en inderdaad je komt ze meer en meer tegen met draaiende kontjes,pluimen en hun sjakosch! Mijn kinderen hebben er bijna een trauma aan overgehouden door zoiets te zien! Het kleinste kind ziet het zelfs dat dit niet normaal is.
Zie mijn andere reactie's maar eens ,toen ik uit een restaurant moest lopen omdat er 2 likkende homos zaten terwijl ik en mijn vrouw en kinderen rustig wilden gaan eten! Waar zijn de waarden, normen,fatsoen en tucht gebleven in deze maatschappij? Alles moet maar kunnen: homofielen promoten,Islam,alle rassen door mekaar,een europa dat kapot gaat door dit soort volkeren! Gelukkig stemt iedereen nu rechts!
RECHTSSVLAANDEREN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 15:38   #865
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

En hiermee is nog eens duidelijk geillustreerd in welke ideologische riool we de ergernis over homo's moeten thuisbrengen.
Oud 28 september 2007, 15:44   #866
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RECHTSSVLAANDEREN Bekijk bericht
Weeral een forum over die homo's! Ik heb er totaal negatieve ervaringen mee en inderdaad je komt ze meer en meer tegen met draaiende kontjes,pluimen en hun sjakosch! Mijn kinderen hebben er bijna een trauma aan overgehouden door zoiets te zien! Het kleinste kind ziet het zelfs dat dit niet normaal is.
Zie mijn andere reactie's maar eens ,toen ik uit een restaurant moest lopen omdat er 2 likkende homos zaten terwijl ik en mijn vrouw en kinderen rustig wilden gaan eten! Waar zijn de waarden, normen,fatsoen en tucht gebleven in deze maatschappij? Alles moet maar kunnen: homofielen promoten,Islam,alle rassen door mekaar,een europa dat kapot gaat door dit soort volkeren! Gelukkig stemt iedereen nu rechts!
Moest ik vroeger een vader als jij hebben gehad, zou ik nu ook met een trauma zitten.
Soit, ik ga jouw, rechtstreeks uit je endeldarm ontsproten "ideetjes" laten voor wat ze zijn en Doki's goede raad opvolgen. Doei !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Verder ga ik niet meer reageren op je schrijfseltjes. Je mag bij mij op het lijstje van te negeren individuen, in het illustere gezelschap van Carlgustaaf en Circe. Nog één erbij en jullie kunnen kaarten.

Laatst gewijzigd door Pietje : 28 september 2007 om 15:48.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 15:49   #867
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij leeft met vooroordelen in je kop en stigmatiseert achtereenvolgens. Naar verhouding zijn er evenveel homoseksuelen als heteroseksuelen die dingen doen die jij onacceptabel vindt. Het is alleen omdat dit een specifieke groep is, dat jij er makkelijker een brandmerk opzet. Probeer voortaan eens in te denken hoe het voor een individu, die deeluitmaakt van een minderheidsgroep, om gebrandmerkt te worden. Daar kun jij je blijkbaar niets bij voorstellen, maar ik raad iedereen aan dit inzicht in hun kop te prenten. In de Westerse wereld is er namelijk wel meer dat je moet tolereren.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 september 2007 om 15:50.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 15:56   #868
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki
Verder ga ik niet meer reageren op je schrijfseltjes. Je mag bij mij op het lijstje van te negeren individuen, in het illustere gezelschap van Carlgustaaf en Circe. Nog één erbij en jullie kunnen kaarten.

[staat te springen met de vinger in de lucht] ikke!! ikke!!![/stopt met springen]
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 16:17   #869
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weeral een forum over die homo's!
Als je nòg verder gaat zoeken dan je nu al gedaan hebt, zal je er ongetwijfeld nog veel meer tegenkomen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 16:19   #870
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelukkig stemt iedereen nu rechts!
Jij leeft ècht in een fantasiewereldje hé?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 28 september 2007, 16:21   #871
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki

[staat te springen met de vinger in de lucht] ikke!! ikke!!![/stopt met springen]
Als ik je daar een plezier mee kan doen... 't maar een klik.
Oud 28 september 2007, 16:31   #872
RECHTSSVLAANDEREN
Banneling

Standaard

Ach ja,we moeten maar alles tollereren: homo's, pedofielen en andere perversieteiten! gelukkig zal het zover niet komen, europa stemt rechts!
RECHTSSVLAANDEREN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 16:35   #873
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach ja,we moeten maar alles tollereren: homo's, pedofielen en andere perversieteiten! gelukkig zal het zover niet komen, europa stemt rechts!
/ignore...

Citaat:
Oud 28 september 2007, 16:36   #874
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tolereren als deugd is toch iets heel anders. Je hoeft niet te tolereren dat iemand je iets aandoet, dat iemand iemand anders beschadigt of tegen de wil iets tegen iemand onderneemt. Maar dat is hier (alleen bij de homoseksualiteit dus) niet het geval. Enne... rechts is toch iets heel anders. Je bedoelt conservatief. In Nederland heb je de extreemlinkse ChristenUnie, vast een partij waar je je in kan vinden. Zij zijn extreem-conservatief.
Oud 28 september 2007, 17:59   #875
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Enne... rechts is toch iets heel anders. Je bedoelt conservatief. In Nederland heb je de extreemlinkse ChristenUnie, vast een partij waar je je in kan vinden. Zij zijn extreem-conservatief.
Euh, is dat zo? Ik volg de Nederlandse politiek niet echt van dichtbij, doch de CristenUnie als extreem-links situeren - zeker wat betreft hun ethische standpunten - lijkt me op zijn minst behoorlijk bizar.
Oud 28 september 2007, 18:18   #876
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Euh, is dat zo? Ik volg de Nederlandse politiek niet echt van dichtbij, doch de CristenUnie als extreem-links situeren - zeker wat betreft hun ethische standpunten - lijkt me op zijn minst behoorlijk bizar.
Het economische programma van de ChristenUnie is zeer links, toch, hun maatschappelijke visie is weer extreem conservatief. Links en rechts zijn ambivalent. Ik gebruik progressief-conservatief voor ethiek, en links-rechts voor economisch programma.
Oud 28 september 2007, 18:37   #877
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het economische programma van de ChristenUnie is zeer links, toch, hun maatschappelijke visie is weer extreem conservatief. Links en rechts zijn ambivalent. Ik gebruik progressief-conservatief voor ethiek, en links-rechts voor economisch programma.
Aha, op die manier. Nu ja, het is al geleden van de tijd van Ina Brouwer dat ik voor de laatste keer in Nederland gestemd heb, dus ik ben niet echt meer op de hoogte.
Oud 28 september 2007, 21:57   #878
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
/ignore...
Zo subtiel... maar je hebt toch de moeite moeten nemen om het te typen, niet? Dus zo ignore is het ook weer niet...
Oud 28 september 2007, 22:00   #879
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Gek zijn doet geen zeer.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 22:09   #880
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Gek zijn doet geen zeer.
Homo zijn wel?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be