![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een kennis van mij (toevallig homo) grapte ooit: "geslachtsverbijstering".
![]()
![]() |
#863 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Banneling
|
![]() Weeral een forum over die homo's! Ik heb er totaal negatieve ervaringen mee en inderdaad je komt ze meer en meer tegen met draaiende kontjes,pluimen en hun sjakosch! Mijn kinderen hebben er bijna een trauma aan overgehouden door zoiets te zien! Het kleinste kind ziet het zelfs dat dit niet normaal is.
Zie mijn andere reactie's maar eens ,toen ik uit een restaurant moest lopen omdat er 2 likkende homos zaten terwijl ik en mijn vrouw en kinderen rustig wilden gaan eten! Waar zijn de waarden, normen,fatsoen en tucht gebleven in deze maatschappij? Alles moet maar kunnen: homofielen promoten,Islam,alle rassen door mekaar,een europa dat kapot gaat door dit soort volkeren! Gelukkig stemt iedereen nu rechts! |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En hiermee is nog eens duidelijk geillustreerd in welke ideologische riool we de ergernis over homo's moeten thuisbrengen.
![]() |
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, ik ga jouw, rechtstreeks uit je endeldarm ontsproten "ideetjes" laten voor wat ze zijn en Doki's goede raad opvolgen. Doei !
Laatst gewijzigd door Pietje : 28 september 2007 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 28 september 2007 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki ![]() Verder ga ik niet meer reageren op je schrijfseltjes. Je mag bij mij op het lijstje van te negeren individuen, in het illustere gezelschap van Carlgustaaf en Circe. Nog één erbij en jullie kunnen kaarten. [staat te springen met de vinger in de lucht] ikke!! ikke!!![/stopt met springen] |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je nòg verder gaat zoeken dan je nu al gedaan hebt, zal je er ongetwijfeld nog veel meer tegenkomen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij leeft ècht in een fantasiewereldje hé?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#872 |
Banneling
|
![]() Ach ja,we moeten maar alles tollereren: homo's, pedofielen en andere perversieteiten! gelukkig zal het zover niet komen, europa stemt rechts!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /ignore...
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tolereren als deugd is toch iets heel anders. Je hoeft niet te tolereren dat iemand je iets aandoet, dat iemand iemand anders beschadigt of tegen de wil iets tegen iemand onderneemt. Maar dat is hier (alleen bij de homoseksualiteit dus) niet het geval. Enne... rechts is toch iets heel anders. Je bedoelt conservatief. In Nederland heb je de extreemlinkse ChristenUnie, vast een partij waar je je in kan vinden. Zij zijn extreem-conservatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Euh, is dat zo? Ik volg de Nederlandse politiek niet echt van dichtbij, doch de CristenUnie als extreem-links situeren - zeker wat betreft hun ethische standpunten - lijkt me op zijn minst behoorlijk bizar.
![]() |
#876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het economische programma van de ChristenUnie is zeer links, toch, hun maatschappelijke visie is weer extreem conservatief. Links en rechts zijn ambivalent. Ik gebruik progressief-conservatief voor ethiek, en links-rechts voor economisch programma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#878 |
Banneling