![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8922 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Hillary Clinton Super Tuesday heeft gewonnen. Een gemiste kans voor de democraten om niet op het politiek correcte establishment te stemmen en om te kiezen voor iemand die met de echte problemen van de man/vrouw in de straat bezig is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 2 maart 2016 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8924 |
Banneling
|
![]() De draadvoerder van een monsterdraad.
Gelieve mijn draad te verlaten Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2016 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8925 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8926 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8928 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8929 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja ja pas maar op, naar het schijnt zijn er onderhandelingen met Maarten bezig om beide forums samen te voegen. Als het lukt wordt de admin van het haatforumpje onzen baas.
![]()
![]() |
#8930 |
Super Moderator
|
![]() Geachte forumgebruikers,
Tot eergisteren en dat reeds sinds enige maanden, was het aantal meldingen van ongerechtigheden die een ingreep van de moderatie vereisten zeer beheersbaar. Ik had dit graag zo gehouden. Daarom volgende dwingende verzoeken: @ Alle forumgebruikers: Gelieve discussies over aanverwante fora en hun beheerders te voeren op desbetreffende fora of via PB met de beheerder(s) @ Eno2 Gelieve u te engageren in onderbouwde (liefst politieke) discussies in plaats van in eindeloze meta-discussies, of gezeur over forumdeelnemers en of moderatie. Wie zich aan deze verzoeken niet houdt, riskeert een ban wegens getroll, flooding, spam... Pontifex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger mij aan de voorstanders van de database voor vingerafdrukken: zoals gewoonlijk weer neerbuigend doen tegenover de tegenstanders en de gebruikelijke verdachtmakingen in de trant van "wie niets te verbergen heeft, hoeft niets te vrezen".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan Jambon hun bevindingen eens lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgische politici en hun gezond verstand gebruiken?
![]() |
![]() |
![]() |
#8934 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de Turteltaks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oeps verkeerd gepost , kutverdomme , daar erger ik me aan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 maart 2016 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8936 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8938 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ocharme toch. De arme Mohamedaanse krijgt geen gelijk en prompt is ze daar met haar "racistisch en islamofobisch" afleidingsmaneuvre. Het is altijd hetzelfde met die aanhangers van de ons welbekende pedofiele krijgsheer en zelfbenoemde "profeet" Mohamed. Nooit is iets hun eigen schuld. Altijd zijn "de anderen" de schuldigen. Waarom zou men moeten reppen over zaken waarvan ieder mens met 50gram hersenen weet dat incest niet toevallig wordt verboden in ontwikkelde landen? Zelfs bij beesten wordt het afgeraden. Het bewijs dat inteelt en incest leidt tot ziekten en afwijkingen bij, om maar één voorbeeld te noemen, honden staat nochtans als een huis. Duitse herders staan bijvoorbeeld bekend om heupdysplasie. Het kalf van een dikbilkoe geraakt niet meer zonder hulp op de wereld. Dat de leeftijd de kans verhoogt op kinderen met afwijkingen weet ook iedereen mét hersens. Down Syndroom komt vooral voor bij kinderen van te jonge meisjes of van vrouwen boven de 30. Had jullie profeet daar problemen mee? Hoorde we JOU daar ooit over piepen? Jij verwijt "die vent" dat hij een vervelend type is omdat hij "niet rept" over de leeftijd die het risico op het krijgen van erfelijk belaste kinderen verhoogt. Maar deed jij dat dan wel wat betreft jouw profeet? Hoe oud was die toen hij een 9-jarig meisje dekte? IK heb jou nog NOOIT horen zeiken op de islamitische "elite" die op "gezegende leeftijd" , en tot in de 21ste eeuw, nog kinderen verwekt bij kinderen. Nochtans hebben die dubbel, misschien zelfs driedubbel zoveel kans om erfelijk belast nageslacht op de wereld te zetten. Die mannen zijn namelijk te oud, en hun slachtoffertjes te jong. Het is blijkbaar alles behalve toeval dat islamieten een middeleeuwse en volstrekt achterlijke religie aanhangen. Citaat:
![]() |
![]() |
#8939 |
Banneling
|
![]() Ik erger mij aan nieuwe tech zonder uitleg.
Hoe slaagt ge een foto op op een tablet? Ik blijf duwen op de foto, geen balkje met opslaan als. Ik kan enkel foto's opslaan via print screen en dan uit te plakken in paint. Wat op een tablet niet aan te raden is. Hoe slaagt ge foto's op van het internet via een tablet? Ik smijt hem kapot!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8940 |
Banneling
|
![]() Aan het moeten plaatsen van Démentis
|
![]() |
![]() |