![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8901 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8902 | ||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=185 Ik wacht ondertussen nog steeds op jouw islamitisch onderzoek of een andere studie, die dit alles tegenspreekt. Citaat:
Vraag je dus maar af wie hier in feite de zieligaard speelt.
![]() |
![]() |
#8903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8904 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar perspectief aub. Een kans wil niet zeggen dat er zich ook een afwijking ontwikkelt. En ik heb daarnaast geen absoluut geloof in 'wetenschappelijke' onderzoeken, zeker niet van westerlingen over Arabieren en diegene die beweren dat Arabieren incestkoppen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger mij aan mensen die zich beter wanen dan anderen.
Ook op dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8906 | ||
|
![]() Citaat:
Mocht dat onderzoek over Chinezen of Eskimo's gaan, dan zou ik daar evenzeer tegen ageren. Citaat:
En wat mijn uitspraak betreft mbt die Arabische incestkoppen, da's klein bier vergeleken met de talloze koosnaampjes die moslims overhebben voor ongelovigen aka niet-moslims, nog los van het lot dat ze ze toewensen en daar (soms) nog de daad bij het woord aan toevoegen. Laat die hypocriete houding dus maar achterwege, ik zie liever het achterste van 's mensens tong, dan weet ik tenminste wie ik voor me heb, ipv takkyalovers.
![]() |
![]() |
#8907 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij dat gepubliceerd onderzoek, heb ik de volgende vragen: 1. hoe heeft men de data verzameld? 2. hoeveel keer is het onderzoek uitgevoerd? Citaat:
Citaat:
En dat verwante paren sowieso een % meer kans op genetische afwijking hebben is langer geweten maar dat geldt ook voor epilepsie lijders, hogere zwangerschapsleeftijd, diabetici,... Uw uitspraak of conclusie over "arabische incestkoppen", wat racistisch van aard en niet neutraal is, haalt gewoon de geloofwaardigheid weg uit uw hypocriete betoog. Hypocriet, want je plaatst de statistiek dus niet in het groter geheel van erfelijke aandoeningen (gesteld dat het een waar onderzoek is). Waarom zouden er in de Arabische wereld geen omgevingsfactoren zijn die erfelijke aandoeningen negatief beïnvloeden (gesteld dat het een waar onderzoek is)? Waarom de oorzaak hoofdzakelijk bij verwantschap leggen? Het kan ook een politiek geïnspireerd artikel zijn. Ik kan niet zo snel alles voor zoete koek slikken. Maar dan nog: sjonge jonge, als je zoveel schrik hebt van erfelijke aandoeningen, dan begin je maar beter niet aan kinderen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8908 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8909 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8910 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8911 | ||||||
|
![]() Citaat:
Ik ben geen arts, maar kan wel een rapport lezen. Twijfelt gij ook aan uw dokter als die bij u een diagnose stelt én de mogelijke oorzaken van uw (eventuele) ziekte of aandoening voorlegt ? En wat je copypaste van multifactoriële overerving betreft, dat gaat niet over de gevolgen van ouderlijke bloedverwanten, he, wél over mogelijke doorgeeffouten in het dna van de kinderen door willekeurige ouders, dat door omgevingsfactoren dan al dan niet getriggerd wordt. Bij de les blijven graag. Citaat:
Herbekijk maar ’s terug die statistiek mbt de verhouding van zulke relaties: Reken dus zelf de kansverhouding maar uit mbt geestelijke en/of lichamelijke gebreken, waar het kind dan levenslang slachtoffer van is en dat op zijn/haar beurt weer doorgeeft aan de volgende generatie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vermoed dan ook dat je aan duimzuigerij doet bij gebrek aan argumenten. Maar bon, neem dan eender welke moslimarts, die zal het zelfde zeggen: “Dr Muhammad Ali, a District Health Officer (DHO) at Charsadda's district hospital, says that first-cousin marriages result in children with genetic disorders. "Birth defects due to inter-family marriages is not just prevalent in Mian Kalay; this can happen anywhere in the world where there is inbreeding." “While residents are aware that off-spring of inter-family marriages are likely to have birth defects or disabilities, they continue with the practice due to cultural norms.” http://www.dawn.com/news/1212811 Cultuurnormen, dus niet een of andere woestijnbacterie die de oorzaak zou zijn van al die ‘birth deffects’. Citaat:
Mocht er aan de kant van één van ons beiden een risico aan vastgezeten hebben, dan waren we nooit aan kinderen begonnen, iets wat doorgesproken is toen we gingen samenwonen. En om ontopic te blijven, ja, ik erger me dus aan mensen die de mogelijk schadelijke erfelijkheidsfactoren vierkant aan hun laars lappen.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 maart 2016 om 15:53. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8912 |
Banneling
|
![]() Aan het povere succes die de persoonlijke draden hebben die over mij geopend worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8913 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8914 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8915 |
Banneling
|
![]() 't Is hier zo stil, ik kom maar eens bumpen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2016 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8916 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8917 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8918 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godverdomme, wat gooien ze nu weer binnen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik er mijn slaap voor laat hoor maar ik 'erger' mij nog steeds aan de geen einde nemende invasie op de EU.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8920 |
Banneling
|
![]() Ik erger mij aan het weer.
|
![]() |
![]() |