![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#881 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Altruïsten dat ik ze nu net op dit forum tegen kom. |
|
|
|
|
|
|
#882 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Neen, herinner u het kantelpoortenbedrijf Feryn dat veroordeeld werd tot 'het staken van de discriminatie'.
|
|
|
|
#883 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als klant wil ik geen homoseksuele verkoper. Als klant wil ik niet geholpen worden door iemand met een zachte g die aan paapse afgoderij doet. Als klant wil ik geen negers tegenkomen. Als klant wil ik dat er ''plattekaas'' op de verpakking staat in plaats van ''kwark''. |
|
|
|
|
|
|
#884 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moest ik soms hypocriet zeggen?
ministe van agitatie die volgens zijn profiel links is komt hier schermen met de grondwet die vrijheid van godsdienst waarborgt terwijl het juist de linksen zijn die in het verleden geen enkel probleem hadden met diezelfde grondwet als het er op aan kwam de katolieken te bestrijden. Laatst gewijzigd door daiwa : 10 maart 2011 om 01:43. |
|
|
|
|
|
#885 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
• ik ben niet godvruchtig aangezien ik atheïst ben • ik beweer niet dat bedrijven openbaar domein zijn
|
|
|
|
|
#886 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#887 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar als u de rechten en vrijheden wil inperken, zal u in mij een tegenstander vinden, zelfs al maak ik van die specifieke rechten en vrijheden geen gebruik.
|
|
|
|
|
#888 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Daarna kom je dan klagen indien ze een leefloon aanvraagt? Want jij schrijft hier niet extremistisch? |
||
|
|
|
|
|
#889 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#890 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#891 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#892 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geen godsdienstige uitingen wensen is geen racisme. Platte kaas of kwark , verkopen doet het toch. De klant heeft de keuze om het te kopen of te laten staan. |
|
|
|
|
|
|
#893 | |
|
|
Citaat:
Ik zal te allen tijde de vrijheid van godsdienst verdedigen terwijl ik tegelijkertijd de macht van het instituut katholieke kerk, de invloed van fundamentalistische moslims en het dwingen van steile gereformeerden zal bestrijden. Met argumenten weliswaar, óf door het steunen van wettelijke maatregelen. Ziet u het verschil niet? |
|
|
|
|
|
|
#894 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#895 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#896 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Begin dan eerst maar aan het bestrijden van de islam waar de rechten en vrijheden ver te zoeken zijn.
|
|
|
|
|
|
#897 |
|
Banneling
|
Zolang ze mor geen peirdepis geive om die socissen deur te spuule. Miljaar, wa die keize allemaal bier noemen. Geft ze nen Duvel en ze liggen al onder tafel, want hun constituse daar is het natuurlijk genne vette mei.
Laatst gewijzigd door Sjarelgulden : 10 maart 2011 om 01:50. |
|
|
|
|
|
#898 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Me dunkt dat een werkgever werknemers betaalt voor de diensten die ze hem leveren en dat hij derhalve het recht heeft te eisen dat die diensten ook effectief geleverd worden. Dat was bij de dame in Hema het geval, voor zover ik begrepen heb. Dat is niet het geval indien de werknemer pentagrammen gaat tekenen en in brand steken, kippen gaat slachten, de biecht afnemen, in de winkel kinderen gaat besnijden of andere rituelen uitvoert.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 10 maart 2011 om 01:52. |
|||
|
|
|
|
|
#899 | |
|
|
Citaat:
Ik kan er vrede mee hebben dat de HEMA zelf strenge kledingvoorschriften hanteert die het hoofddoekje verbieden. (IK zou het er zelfs mee eens kunnen zijn.) Maar dat is dus niet zo. De HEMA heeft zelfs bedrijfshoofddoekjes. Ze zijn gezwicht voor kortzichtige klanten of collega's. Dát zit me dwars. |
|
|
|
|
|
|
#900 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|