![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=XwMIe-cocww vanaf 7m12s dit is wat ik ook er over vind de truthers spuwen op het graf van de slachtoffers van 9/11
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8984 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Facts zijn voor jou van ondergeschikt belang 9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Buch junta wat de officiële theorie de grootste conspiracy maakt
![]() |
![]() |
#8985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 7 maart 2009 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8987 | |
|
![]() Citaat:
Duidelijk niet Alleen de mensen die ter plaatse waren die het officiële verhaal ondersteuenen krijgen jij en ik te zien op TV. Durf eens op onderzoek gaan Dixie. Ik ben intussen een 7-tal jaar geleden op onderzoek uit getrokken om een aantal vrienden van mij die kwamen aandraven met de inside job terminologie er van te overtuigen dat ze ongelijk hadden. Hoe dieper ik groef, hoe meer informatie (ofiiciële en niet-officiële) ik doornam hoe duidelijker het werd dat mijn doel onbegonnen werk was want:9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Buch junta wat de officiële theorie de grootste conspiracy maakt
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 7 maart 2009 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8988 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() iets posten is zinloos aangezien jij toch alles fake en complot zult noemen. ik doe dus geen moeite op dat vlak. artikels allerhande uit diezelfde periode (heel makkelijk te vinden) ontken je ook omdat de persagentschappen toch mee in het complot zitten. iedereen die het niet met je eens is zit eigenlijk in het complot.
je ontkent nu zelfs dat een instortend gebouw lawaai kan maken als er geen explosieven aanwezig zijn. nadat je uiteraard al paginalang ontkent dat een gebouw wel eens kan instorten. tsja tegen zoveel wereldvreemdheid kun je niet op. sorry Laatst gewijzigd door 1207 : 7 maart 2009 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb destijds met een famillielid meegevaren op een rijnaak van 1000 ton geladen met kerosine op de rijn,desondanks het goedje veilig in de tanks was weggeborgen was er toch een rookverbod aan boord... Zo bang was men dat de vonken van een sigaret explosies zouden kunnen veroorzaken..... En U gaat samen met de overheid beweren ,dat er na die explosie en de brand die er het gevolg van was zich nog steeds onverbrande kerosine zich in het gebouw bevond.... ![]() ![]() Wéét U wel dat het vetgedrukte dat U voor waarheid aanneemt niet bewezen is... Dat is slechts een hypothese van officiële zijde uit waarvoor géén enkel bewijs bestaat.... En zelfs na de verbranding van kerosine ruik je nog die specifieke geur mijn beste.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8990 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8991 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Eender wat is er in die torens ontploft! Maar zeker geen explosieven! Want dat zou mijn verhaal in elkaar doen storten, bijgevolg som ik maar wat op en steek voor de rest m'n hoofd in't zand. Er zijn geen vragen, alles is opgelost, move along boys, there's nothing to see here." En waar komt al dit op neer? Het feit dat uw verstand er niet bij kan dat (criminele elementen in) een overheid zoiets zouden doen, dat is de enige reden waarom je ELK excuus goed genoeg vind, maar nooit een gebeurtenis die overheidsinmenging impliceert zal toelaten als mogelijkheid. U weet, net zoals de rest van de bevolking, niets, maar u probeert anderen wel te overtuigen dat we alles weten ("alle vragen zijn beantwoord" zij u zonet nog). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8992 |
Gouverneur
|
![]() Neen, u was het die beweerde dat;
'explosies' die werden 'gehoord' in WT7 waren bvb de vele dieseltanks daar aanwezig bron? Laatst gewijzigd door eti1777 : 7 maart 2009 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8993 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke getuigen hebben na de impact en voor de instorting op de bewuste verdiepingen in beide torens geweest mijn beste.... Natuurlijk zullen er cores schade hebben opgelopen ,zéker in de noord toren waar de inslag meer centraal in de toren was... Bekijk eens de inslag op de zuidtoren mijn beste,de inslag gebeurd helemaal rechts en je ziet duidelijk hoeveel lager de bakboordvleugel van het toestel hangt ....Dat is een indicatie van een alles behalve rechte aanvlucht... In de zuidtoren zouder er véél minder cores moeten beschadigd geweest zijn dan in de noord toren gezien het inslagpunt en het feit dat de explosie van de brandstof zowel door het inslaggat als door de zijgevel van de toren tot ontbranding kwam.... Bekijk die explosies er eens terug op na,en stel tevens vast dat er stukken van het vliegtuig dwaars doorheen het gebouw schieten.... Citaat:
U zegt zelf in een eerdere post letterlijk dat de cores doorgesneden worden.... Welk bewijs hebt U daarvoor buiten Uw eigen fantasie...... Citaat:
Waarom denkt U dat je ogenblikkelijk die grote explosie ziet verschijnen,juist mijn beste ,omdat die vleugels door de buitenste collums in mootjes worden gehakt ..En trouwens mijn beste, de overheid deed zijn best steeds maar te benadrukken dat het gebouw maar was ontworpen om een boeing 707 te kunnen weerstaan en een boeing 757 daarentegen zoveel groter en sneller was...een flagrante leugen overigens aangezien een boeing707 alvast een viermotorig toestel was dat zwaarder en sneller was dan een tweemotorige 757.... En wat de brandstof betreft,geloof nooit dat een continentale vlucht telkens wéér vertrekt met volle vliegtuigtanks mijn beste.... Die brandstof wordt per vlucht berekend met een extra reserve voor noodgevallen.... Citaat:
U bent hier helaas de kampioen in het maken van slechte en op niets slaande vergelijkingen.... En wat Uw blikje bier betreft U maakt dus meer schade aan een voorwerp dat is ontworpen om blikjes bier te weerstaan omdat U met een blikje jupiler gooit,daar waar het voorwerp is ontworpen om een blikje stella te weerstaan... ![]() ![]() ![]() Hebt U nog méér van zulke vergelijkingsvoorbeelden achter de hand... ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8994 | |
|
![]() Citaat:
Koppige µzµl
![]() |
![]() |
#8995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dacht dat dit uit de lucht gegrepen is heb je het mooi mis . Ik zal laten zien waarom ik dat beweer . Wat de overheid beweert interesseert mij niet overigens . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8996 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
kolommen te zorgen . Citaat:
Citaat:
Dat dit door bouwers en anderen die belangen bij de torens hadden is gezegd is logisch , maar men had toen de kennis en techniek niet eens voor handen om zo te kunnen bouwen . |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zitten zij ook in het complot ?? Je kunt deze mensen gewoon te spreken krijgen , je hoeft helemaal niet uit te gaan van wat main stream media ons verteld . er zijn veel meer (ook niet officiële) bronnen met grote aantallen verklaringen !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8998 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb je het hier over die junta bij de bierbrouwers? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://graphics8.nytimes.com/package...s_full_01.html 503 stuks volledige verklaringen van brandweer en medisch personeel en andere first responders. elke verklaring in een aparte PDF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zijn zo veel waardevolle verklaringen die door de conspiristen worden genegeerd Voor evenwichtig onderzoek moet je wel ALLE verklaringen doornemen !! 64 people on 43 levels below the impact zones reported smelling or contacting jet fuel/kerosene on these floors North Tower: 87, 85, 83, 81, 78, 63, 62, 60, 57, 53, 52, 47, 46, 40, 39, 36, 35, 34, 33, 29, 27, 25, 13, 12, 9, 7, 6, 5, 4, 3, Plaza level, Concourse, B1, B6, and one unknown floor. South Tower: 75, 74, 68, 61, 40, 25, Plaza Level, Concourse. 33 people on 18 levels below the impact zones reported seeing fireballs coming from elevator shafts or down hallways North Tower: 91, 88, 85, 83, 82, 81, 78, 77, 7, Plaza Level, Concourse, B1, B4, Basement (unknown level). South Tower: 75, 70, Plaza level, Concourse. 29 people on 19 levels below the impact zones described fires on these floors North Tower: 89, 88, 85, 83, 81, 78, 77, 72, 53, 46, 45, 22, 4, Plaza level, Concourse, Unknown upper levels. South Tower: 50, Concourse. 49 people on 23 levels below the impact zones reported seeing elevators/shaft doors blown out or severely damaged. North Tower: 89, 88, 86, 85, 83, 82, 81, 78, 77, 45, 22, 3, Plaza Level, Concourse, B1, B4, Basement (unknown levels). South Tower:78, 74, 44, Concourse, one unknown level. 8 people on 4 levels below the impact zones were burned in elevators and survived (does not include ST 78th floor) North Tower:78, Concourse, B1. South Tower: Concourse. 14 people on 9 levels below the impact zones survived burns or other injuries from blasts from elevator shafts North Tower: 89, 88, 85, 83, 78, Concourse, B1, B4, B6. 26 people on 17 levels below the impact zones reported fallen elevators (11 were in the elevators and survived). North Tower: 91, 88, 78, 47, 42, 27, 15, 7, Concourse, B1, B4, Basement (unknown level), Unknown upper levels. South Tower: 19, 12, Concourse. 13 (non-deaf) people on 12 levels below the impact zone didn’t hear the aircraft impact/explosion on their building North Tower: 88, 81, 72, 62, 60, 50, 35, 34, 28, 8, Concourse, B6. 50 people on 31 levels below the impact zones described significant secondary damage (walls down, doors jammed, broken pipes, stairwells disintegrating, etc. Not intended to suggest structural damage.) North Tower: 88, 85, 83, 82, 81, 78, 77, 76, 74, 72, 71, 68, 63, 40, 30, 29, 22, 21, Plaza level, Concourse, B1, B4, B6, Basement (level unknown) South Tower: 76, 70, 68, 67, 40, Plaza level, Concourse. |
|
![]() |
![]() |