![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bewijs is het volgende : -Na identificatie van slachtoffers bleken deze de passagiers van vlucht 77 -Op foto en film zijn wrakstukken van de 757 vastgelegd, bovendien waren velen daarvan getuige -De blackbox van vlucht 77 is gevonden . Who needs a video ?? Die zijn immers veel makkelijker te manipuleren door een zeer kleine groep mensen . Bovenstaande bewijzen manipuleren vergt verschrikkelijk veel mensen ,en is daarom niet realistisch . Het zou medewerking en participatie aan massamoord vereisen van duizenden Amerikaanse burgers en een enorm aantal organisaties. Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 13 maart 2009 om 17:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The twin towers of the World Trade Center were designed to resist safely the impacting by the largest aircraft of that time...the intercontinental version of the Boeing 707. In no small measure because of the high level of competence of the men and women of LERA, each of the towers resisted the impact of an aircraft larger than the 707. Yes, fire brought down the towers, but the structural integrity created by the engineers of LERA allowed perhaps thousands of persons to evacuate the buildings prior to the fire-induced collapse. de volledige brief : http://www.engr.psu.edu/ae/WTC/LesRobertson.html de film 9/11 mystery: Hier is voor de zoveelste keer weer eens iemands verhaal onvolledig weergegeven om zo het beeld op te roepen dat de torens met explosieven zijn neergehaald Zoek eens verder op Leslie Robertson en je zal ook vinden dat de gebouwen niet op die hoge snelheids impacts berekend waren , en evenmin getest. Nergens zul je hem zien of horen zeggen dat hij denkt dat de torens van explosieven waren voorzien ! Hoog tijd om eens een keer kritischer te gaan kijken naar dat soort films . Laatst gewijzigd door atmosphere : 13 maart 2009 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 13 maart 2009 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft het hier wellicht over het 9/11 commission report (wat wel iets meer gekost heeft dan 3 miljoen $, maar ik heb geen link). Enfin, er zijn ook opmerkingen te maken over het 9/11 commission report maar dan omdat ze niet of onvoldoende zijn ingegaan op de onvolkomenheden van bepaalde diensten en dat misschien wat te soft zijn geweest. Over hun conclusies bestaat echter geen twijfel. En daar is +-3 miljoen dollar een mooie prijs voor. Laatst gewijzigd door parcifal : 13 maart 2009 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9146 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Geen twijfel over hun conclusies?? In welk jaar leef jij eigenlijk? Volg jij de nasleep van 9/11nog wel. Er staan pertinente LEUGENS in dat rapport. De voorzitters van de commissie hebbben dit zelfs toegegeven. Belangrijkste is dan nog dat bepaalde commissieleden WISTEN van die leugens op het moment dat ze hen verteld werden en toch zijn ze in het rapport gebleven. Dus een rapport met een hoop leugens erin en jij stelt domweg dat er "geen twijfels bestaan over hun conclusies"!?? Misschien (what else is new) bestaat er bij U geen twijfel over hun conclusies, maar dat zegt natuurlijk niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het bewust over de onderzoekscommissie ,en niet over het hele nist onderzoek... Dat atmosphere dit niet snapt is niet mijn probleem ,maar het zijne... De onderzoekscommissie naar het ongeluk van de spaceshuttle kon destijds rekenen op een budget van 50 miljoen dollar,de onderzoekscommissie naar 9/11 slechts op 3 miljoen dollar.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9148 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Atmosphere schrijft : Citaat:
Citaat:
Wat houdt je overigens tegen om het budget van de NIST onderzoeken ivm WTC1, 2 en 7 te vergelijken met dat onderzoek van de NASA naar de Challengerramp? Bescheidenheid? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 13 maart 2009 om 21:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag altijd bewijs van het tegendeel leveren. Doei. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hier heb ik niet naar het NIST verwezen..... Dat U een leesprobleem heeft en géén onderscheid kan maken is niet mijn fout... Semantische spelletjes moet je maar met anderen gaan spelen... Duidelijk Laatst gewijzigd door Svennies : 13 maart 2009 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9151 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
In jouw geval, nog geen 1 seconde. Citaat:
Het is raar dat je niet snapt dat dat de discussie niet is. ![]() Citaat:
Als je bvb. je mening vormt op basis van rommel zoals te lezen op Prisonplanet, infowars, 911research, niburu.nl, et j´en passe, dan moet je niet verschieten dat je niet serieus genomen wordt. Citaat:
Alle vragen MOETEN niet beantwoord worden. De realiteit is Fuzzy by design. Complexe problemen hebben niet altijd eenduidige antwoorden. Het probleem is dat jij daar niet mee om kan en niet kan begrijpen dat het de BELIEVERS zijn die de overheid beschuldigen van een ´inside job´ en daar dus ook ijzersterk bewijsmateriaal moeten voor leveren. De suggestie opperen dat ´george bush zich misschien versproken heeft´ , is nog geen begin van een benadering van een mogelijkheid van het bewijs. Als ik kijk naar de officiele versie dan zie ik een piramidevormige berg aan bewijsmateriaal, waarbij elk element wordt ondersteund en de uiteindelijke top, de conclusie, vrij stabiel is. Bij de believers is het eerder een omgekeerde piramide. Hun factuele materiaal is zo minimaal en discutabel dat het eerder kruimels zijn. De veronderstellingen die ze er op bouwen groeien echter tot boven de wolken. Stabiliteit van hun conclusies (de conspiracy theorien dus)? Quasi 0. Maar ja, ik ben een betaalde agent, nietwaar. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 13 maart 2009 om 22:22. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ergens heb ik een afweging gemaakt tussen de budgetten van het NIST en de NASA destijds..... Leren lezen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah, de rogers commissie dus, fijn dat we zo snel specifiek worden. Enfin, heb je ergens een verwijzing naar die 50 miljoen. Google wil me niet helpen hier.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij spreekt continue over conspiracynuts die hun info halen bij Infowars, Prisonplanet, e.a., maar je vergeet gemakshalve, vanuit het vooringenomen, staatsminnend, ambtenaarsambt?, dat hier al x aantal filmpjes, quotes en artikels gepost zijn geweest die kwamen uit het aanbod "mainstream" media. Je mag vanaf nu Ikwill vervoegen op het lijstje. I had it with you! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja het leven is niet eerlijk wat dat betreft... Toedeloe.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus u doet straffe uitspraken en weigert daarna categoriek om daar een bronvermelding bij te geven. En dan bent u verwonderd dat men u niet serieus neemt. Tjah...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gevolg van de onvolledigheid van het commission report zijn mensen zich gaan richten op een uitgebreid technisch wetenschappelijk onderzoek. Er is geen andere organisatie te bedenken die dit beter kan als NIST , dit kostte alleen erg veel geld,en om de financiering rond te krijgen zijn familie leden van de slachtoffers zich,met succes , gaan inzetten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kosten van het totale 9/11 NIST onderzoek zijn als ik de kosten van de diverse onderdelen van dat onderzoek zo eens bekijk echt heel hoog , ver boven de 50 miljoen in ieder geval .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn vrij om het zélf op te zoeken om alzo mij te weerleggen.... En wat het vetgedrukte betreft... En denkt U dat ik U nu werkelijk serieus ga nemen om Uw commentaar... Uw bijdrages hier de laatste 7 bladzijden zijn hier zowat een laagtepunt in de hele discutie... En een bronvermelding is U nog nooit gelukt,en een serieuze onderbouwing nog véél minder,en U wil anderen hier de les komen spellen.... ![]() ![]() Get A life kerel.... |
|
![]() |
![]() |