![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
TTZ personen ten laste, aftrek woon werk verkeer, aftrek woning enz. enz Zowat onmogelijk. Van die 4000 euro bruto blijven er in België meestal maar 2.230 Netto over. Idd voor vergelijking met Nederland. Ik las ergens iets dat dit voor die onderzoekers daar 30% of zo onbelast is. Ik weet niet hoe het juist zit dus durf daar niet echt over schrijven. Tip: volgens jobat zijn de lonen voor onderzoekers in Duitsland het hoogst. (universiteit) Aken is niet ver hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
|
![]() Er is tenminste één land in Europa, dat zijn topambtenaren meer betaald dan de Europese topambtenaren.
Je mag raden welk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik dacht dat de vlaamse en nederlandse universiteiten zowieso enkel financiering toekennen indien de journal behoorlijke impact factor heeft. (2 of meer ?) Dus geen mini journals van impact factor 0.3 ofzo die meetellen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2011 om 23:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#910 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
Minister-President
|
![]() Primair saldo over de laatste 50 jaar van de verschillende landsdelen in kaart brengen. Daarop gebaseerd verdeel je het grootste deel van de schuld. De federale schuld verdeel je via de wafelijzer 50/50. Done. Europa zal een dergelijke case onmiddellijk aanvaarden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
|
![]() Hij bedoelt dat jij er belangen in hebt dat de job blijft bestaan gezien jij die job doet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | |
|
![]() deze blijft maar onbeantwoord....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
feit is dat ze met te veel zijn, te veel geld krijgen en de toekomst hypothekeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
|
![]() Citaat:
Je gelooft het of niet, maar er is in de geschiedenis een grote tegenovergestelde transfer geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Staatssecretaris
|
![]() Feit is dat gij een zeveraar buiten categorie zijt.
![]() |
#920 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er is nog nooit een euro van zuid naar noord gevloeid. Tenzij gij het betalen van Vlaamse arbeiders die in Wallonië kwamen werken ook als een transfer ziet...
![]() |