![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Banneling
|
![]() Zou u met de nieuwe Eend willen rijden?
Dat is het minuskule electrische wagentje van 6000€ dat de Post test. |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hier gaat het als volgt tegenwoordig: Een auto van de post rijdt op het fietspad en de stukjes gras die daarnaast liggen tot aan de brievenbus en stopt via het raampje de brieven in de brievenbus. Vroeger was het een brommer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag wel altijd een link geven. Nu ja... zelf al iets gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On-topic: lijkt me ideaal voor in de stad maar dan moet je daar ook een garage hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen link. Of toch. Kijk hier eens: http://forum.politics.be/showthread.php?t=132635 Laatst gewijzigd door eno2 : 17 december 2009 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Banneling
|
![]() Alléz circuléz winterfietsers, allemaal de rijbaan op, vanwege het ongezouten fietspad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#907 |
Banneling
|
![]() Eindelijk krijgt Groen! waar het om vroeg: alle dieselroetfilters zulllen gratis zijn in de toekomst..
Een enorm geschenk voor de rijkjes... Maar goed, ik moet dan toch minder van hun fijne vuiligheid inademen binnenkort, en het allerbelangrijkste is, dat wie zich geen auto kan permitteren, belastingen mag meebetalen voor dit kadootje aan de rijkjes. Het zou erger geweest voor de gemiddelde welgestelde vervuilende burger, als men de dieselroetfilter verplicht had als standaard-accessoire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je trouwens van plan om verder met stigmata en stank-uit-de-bek aan de slag te blijven met je zielige persoonloijke aanvalletjes? In dat geval begeef je dan al maar naar de ziekenboeg bij de horde pestlijders. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2010 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is hier maar 1 iemand die het niet kan laten om mensen persoonlijk aan te vallen die het niet eens zijn met de visie van werkonwillige mensen en dat ben jij. Dat bewijs je met uw bericht nog maar eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#912 |
Banneling
|
![]() OK er zijn eilanden waar de auto niet toegelaten is, zoals op Spetses, waar ik een tijd doorgebracht heb, maar daar pulluleert het van de brommers en de moto's ("machienaki"), en die maken meer hels lawaai en vervuiling dan auto's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Banneling
|
![]() Ik heb een telescopische wandelstok uitgevonden waarbij op het puntje bij het uitschuiven een vlagje ontrold wordt met een rode stopdriehoek, zodat ik op het zebrapad niet zo frekwent meer op de motorkap verder meegenomen word.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, hoeveel keer is je dat al overkomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Banneling
|
![]() Een keer of drie in de laatste drie jaar, zonder dan nog de keren mee te rekenen dat ik er joggend zijdelings tegenaan gebotst ben, omdat ze op het laatste moment nog gas geven ipv te stoppen op het zebrapad.
Maar altijd zonder erg, totnogtoe (één keer drie weken out met gekneusde ribben, héél pijnlijk, en ook het vluchtmisdrijf héél pijnlijk ) Laatst gewijzigd door eno2 : 25 januari 2010 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen stopte de chauffeur op de tweede rijstrook niet mar vlamde gewoon door. Misschien moet je eens wat beginnen joggen, dat gaat sneller vooruit. Of fietsen. Tevoet geef ik altijd voorrang op het zebrapad. Ik ben niet gek. Dat van die 99%; dat heb je weer gewoon uit je duim gezogen. Of heb je 't getest met proefkonijnen? Je schoonmoeder? In Spanje heb je op het zebrapad géén voorrang, en dat is véél veiliger. Het zebrapad is een uitnodiging voor het activeren van een grafschrift. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 januari 2010 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Banneling
|
![]() SAAB lijkt teveeel op Opel, zegt Müller, grote PIEF bij SPIJKER.
Daarom gaat het niet goed met SAAB. En OPEL lijkt nergens op, zegt ENO2, de grote anti-auto-PIEF. Daarom gaat het zo slecht met OPEL |
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Banneling
|
![]() Gedaan met het autorijden.
Over een paar jaar vliegt iedereen met zijn eigen electrische tweemotorige PUFFIN, éénpersoonsvliegtuigje uitgevonden door de NASA. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 februari 2010 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Banneling
|
![]() Bij Toyota moet je zelf geen gas meer geven
|
![]() |
![]() |