![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9182 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Citaat:
En nu gaat u al de rol van experten minimaliseren? Wel daarmee bent u misschien overtuigd, maar weet wel dat je daar enkel jezelf mee overtuigt. Om een zo objectief mogelijk beeld te vormen van wat er gebeurd is, moet je eigenlijk dezelfde houding aannemen als de experts zelf en durven toegeven dat een misschien of waarschijnlijk bij elke versie gevaarlijk kan zijn. Maar concentreert u zich maar op de klassieke discussie. Dat is precies wat u het beste doet, al dan niet met bochten. Ik zie in dat het niet zal uit maken wat ik zeg, ik denk niet dat u ooit zal begrijpen waar ik vandaan kom. Het is daarom ook dat ik de klassieke discussie zo haat. Ofwel ben je pro, ofwel ben je contra en vanaf het moment dat je enige kritiek uit op één van beiden theorien hoor je automatisch bij 'de andere kant'. Dat soort kleingeestigheid is deels de reden dat men zijn focus verliest op wat echt belangrijk is. Ik hoop voor de familie van de nabestaanden en de miljoenen mensen die dagelijks die discussie voeren, dat er ooit een nieuw onderzoek komt. Al weet ik dat dat waarschijnlijk niet zal gebeuren... |
||
|
|
|
|
|
#9183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zoeken naar leugens is iets heel anders dan het zoeken naar de waarheid. 9/11 heeft tot gevolg gehad dat de Bush administration enorm veel krediet kreeg ,en meer macht . Er moest immers iets gebeuren vond eigenlijk iedereen wel . Hierdoor kregen de veiligheidsdiensten enorme ruimte om eigenlijk alles te doen wat men noodzakelijk achtte om de staatsveiligheid te waarborgen, zonder dat daar controle op was. De controlerende macht werd in feite tijdelijk uitgeschakeld , dat zou alles alleen maar vertragen . Hierdoor is er vanalles gedaan door onder andere de FBI wat buiten het boekje om ging , nog meer dan normaal gesproken al het geval was. Het achterhouden van informatie is één van de zaken die buiten het boekje omgingen , ik ben mij daar zeer zeker van bewust . Maar welke leugen vertelde ik u dan ? |
|
|
|
|
|
|
#9184 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Echter , om welke beelden ging dat eigenlijk ,alleen beelden van de beveiligingsdcameras van het Pentagon ? Nee , zeer zeker niet . Kortom er is hier nog meer informatie nodig alvorens er vanuit te gaan dat er bewijs materiaal wordt achtergehouden . Daar zou ik graag op ingaan . Citaat:
Citaat:
Er bestaat ook geen rapport van NIST over de Pentagon crash. Er bestaan niet eens aanwijzingen dat er iets anders gecrashed zou zijn dan een 757 . Dus wat zou de alternatieve theorie dan kunnen zijn ? Maar concentreert u zich maar op de klassieke discussie. Dat is precies wat u het beste doet, al dan niet met bochten. Ik zie in dat het niet zal uit maken wat ik zeg, ik denk niet dat u ooit zal begrijpen waar ik vandaan kom. Het is daarom ook dat ik de klassieke discussie zo haat. Ofwel ben je pro, ofwel ben je contra en vanaf het moment dat je enige kritiek uit op één van beiden theorien hoor je automatisch bij 'de andere kant'. Dat soort kleingeestigheid is deels de reden dat men zijn focus verliest op wat echt belangrijk is.[/quote] sorry , maar uw inschatting over mijn denkwijze is niet juist Ik ben geen zwart -wit denker. Geloof het of niet, maar het draait om waarheidsvinding , de inhoudelijke discussie dus zonder op de persoon gerichte zaken die er weinig toe doen . |
|||
|
|
|
|
|
#9185 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Maar ja, dat is in uw ogen misschien ook zoeken naar leugens ipv de waarheid. |
|
|
|
|
|
|
#9186 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
De PNAC is slechts een cnservatieve, rechtse denktank, en hun paper over "a new pearl harbour" doet helemaal niet denken aan 9/11. Het stelt dat in de toekomst van Defensie "informatie tecnologie" belangerijk gaat zijn, en dat zonder een nieuwe Pearl Harbour-achtige aanval, dat "proces van transformatie" lang kan duren (als in hoe Pearl Harbour het belang van vliegdekschepen demonstreerde etc.). Dus een aanval uitgevoerd door religieuse extremisten komende uit een straatarm land in een tentenkamp of grottencomplex, met geen gebruik van enige militaire technologie, is zeker niet het soort aanval dat je nodig hebt om de nadruk op technologie te leggen. PNAC ligt écht wakker van China, Iran, Noord-Korea, en Irak (nu niemeer ofc), Afghanistan was niet het soort vijand dat zelfs zij voorspelden.
|
|
|
|
|
|
#9187 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U doet maar....moet je zélf maar niet als eerste de persoonlijke toer opgaan....
|
|
|
|
|
|
#9188 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Indien ja, zou je eruit begrepen hebben dat het hervormen van hun "Defenses" (lees greep op de wereldpolitiek, olie, wapens, inlandse controle e.a.) inderdaad een proces van lange adem zou zijn, tenzij er iets dramatisch zou gebeuren dat dit proces drastisch zou versnellen. Iets later hadden ze hun "New Pearl Harbour" en stonden alle gezichten in dezelfde richting. Hoe handig toch! Als je dan kijkt wie er in die conservatieve, rechtse (alsof zoiets als linksdenkend al zou bestaan in Amerika Dick(head) Cheney iemand? |
|
|
|
|
|
|
#9189 |
|
Minister
|
I didn't do it!
Maar, ik maak uit de Maya-kalender op dat in 2012 - bij het wederom vergaan van de wereld - de NWO ervoor zal zorgen dat deze thread tot in alle eeuwigheid kan voortduren.
|
|
|
#9190 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#9191 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#9192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pentagon medewerker :
Without telling too much of what I know of Pentagon security, you would be surprised how few cameras there are outside the building. Humans actively patrolling a building's perimeter are a tad more effective than dozens of monitors which may or may not be watched at any given moment." Excerpt from statement of FBI Agent Jacqueline McGuire, who viewed all the videotapes collected as evidence: fifty-six (56) of these videotapes did not show either the Pentagon building, the Pentagon crash site, or the impact of Flight 77 into the Pentagon.....I personally reviewed the remaining twenty-nine (29) videotapes. I determined that sixteen (16) of these video tapes did not show the Pentagon crash site and did not show the impact of Flight 77 into the Pentagon.....Out of the remaining thirteen (13) videotapes, which did show the Pentagon crash site, twelve (12) videotapes only showed the Pentagon after. I determined that only one videotape showed the impact of Flight 77 into the Pentagon on September 11, 2001 |
|
|
|
|
|
#9193 |
|
Burger
|
http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=4018217
Samen zijn we sterk We moeten er in geloven We willen maar één ding Vrijheid en rechtvaardigheid Dus laten we er samen voor gaan Veel liefs Christi http://www.youtube.com/watch?v=4ciswyeitGo Bereid je voor op de volgende ronde!!! vrijwilligers voor flyeren en posteren altijd welkom. http://www.unitedfortruth.org
|
|
|
#9194 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
En ja ik heb het een tijdje geleden gelezen, veel praat over grotere militaire macht, maar ik blijf bij mijn punt dat 9/11 niet overeenkomt met hun visie van een nieuwe Pearl Harbour. Het ging over hoog-technologische militaire ontwikkelingen, iets wat handig is tegen conventionele vijanden, niet tegen een bende arabieren met enkel een paar AK's. |
|
|
|
|
|
|
#9195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier ging het om een legale manier te kunnen krijgen om een olierijk land, Irak in casu onder controle te krijgen ,en tegelijkertijd een basis dichtbij iran in handen te hebben, en houden... Afghanistan was een operatie tegen terroristische arabieren mét kalasjnikovs....Irak echter was één grote leugen... |
|
|
|
|
|
|
#9196 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9197 |
|
Parlementsvoorzitter
|
In de volgende link een documentaire waarover ik graag met eender wie zou willen debateren als die persoon beloofd van ze volledig te bekijken.
9 delen van ongeveer 9 minuten: http://www.youtube.com/watch?v=b0W92...x=0&playnext=1 Gewoon de feiten, geen "conspiracy nutcase documentary". |
|
|
|
|
|
#9198 |
|
Staatssecretaris
|
Dat is naast de kwestie. Het belangrijkste punt was het terug op gang trekken van het militair industrieel complex. Of dat effectief is tegen "een bende arabieren" doet er helemaal niet toe. Deze oorlog, net zoals de meeste anderen werd gevochten om te blijven duren, niet om effectief en snel te winnen. Met de productie van die hoogtechnologische wapens net hetzelfde, of die nu gebruikt worden of op een hoop in een hangar liggen maakt weinig uit. Ze worden geproduceerd, daarna verkocht, en op dat moment hebben ze hun doel al bereikt. Al wat er na volgt is bijzaak.
|
|
|
|
|
|
#9199 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9200 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En Afghanistan geen prioriteit? Ze stonden klaar vóór 9/11 om binnen te vallen. En toevallig focussen ze zich op dat gebied waar de oliepijpleiding loopt, NET zoals Irak. Citaat:
|
||
|
|
|