![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uhh waar zeg ik dat dan? BTW, even een logische denkoefening, volgens jou zijn de media, de geschiedenis & de wetenschap bedrog, als dit waar is, hoe kan je dan met enige zekerheid weten dat dit boek, dat via de media (pers) verdeeld word, correct is & geen bedrog?[/quote] Je moet altijd op je hoede zijn! Vaak zijn het mengsels van waarheid en bedrog. Maar als je er achter komt dat de wetenschap eigenlijk afgeleid is van de doctrine van de vrijmetselaarij(>33) dan ben je wel heel voorzichtig aan het worden! en er komt nog iets kijken. Het is een plaatje een puzzel. je kan binnen dit plaatje bijna niets op zich bekijken daar het allemaal innig met elkaar verweven is. Daar heb je zowel je rechter als je hersenhelft voor nodig. De officiele educatie 'versterkt' alleen je linkerhersenhelft. Ik zal zo een plaatje hier over plaatsen als ik hem kan vinden die een en ander kan verduidelijken. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 september 2006 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9282 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://ablemedia.com/ctcweb/consorti...ngodsamon.html http://www.touregypt.net/godsofegypt/
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9283 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Of ze zeggen dat het de tanden beschermt tegen cariës,dat het bacteriën verhelpt die samenklitten en een plaklaagje vormen die gaatjes in onze tanden maakt.Dat het een spoorelement is die het lichaam goed doet indien het niet in overdreven hoeveelheden wordt opgenomen,dat het in vel en graten van vis zit en in drinkwater en mits je tandpasta niet doorslikt het in tandpasta geen kwaad berokkent...wat zeg je daar dan op?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 september 2006 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ze staan hier: http://www.theforbiddenknowledge.com/freedom/index.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9285 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() of ik zegdat het onzin is!Of ik zeg dat het afval van het Mahattan project is, wat het is! Maar ik heb het al eens eerder gezegd, ik was bij de tandartsenfaculteit in Nijmegen, en daar ik echt heel toevallig een boek bij me had, wou ik de onderzoeken laten zien dat het heel schadelijk is. Twee eerste jaars studenten hadden de bereidheid om te kijken, maar hun mentor een vijfdejaars werd rood en begon bijna te schelden, maar heeft het boek niet gezien en wilde het ook niet zien! Iets wat mijn stelling onderschrijft dat de educatie er is om mensen 'dicht te timmeren' Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 september 2006 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9287 |
Banneling
|
![]() daar heb je die Wikipedia weer, voor mij echt geen referentie hoor
Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#9288 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Nee, effe serieus, ik wi gerust dit boek lezen, maar kopen zit er niet in. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9289 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
geef ik dan. Citaat:
Wikipedia volgt vnl de officiele lijn en da's nou net de lijn die ik het minste vertrouw Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 september 2006 om 12:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9290 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hmmm er worden mensen gemarteld en vermoord en verkracht etc etc Maar neem de tijd om het tot je door te laten dringen,, dat bedoel ik echt niet sarcastisch Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 september 2006 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9292 |
Banneling
|
![]() Echt jammer dat je geen boeken kan/wil kopen
Anders zou ik ook deze aanraden: ![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#9293 | |||||
|
![]() Citaat:
En pedofielen? Heb je enig bewijs? Wat mij uiterst bizar overkwam was de link tussen canaanite (een Hebreeuws dialect, Lucifer, Babylon & dat uilpostuur dat staat in Bohemian grove. Citaat:
Citaat:
Uw artikel maakt assumpties zonder deze te onderbouwen met bewezen feiten, historische documenten, stambomen, of wat dan ook. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9294 | |
|
![]() Puin, fijn stof, brandende kerozine, schemische reacties, noem maar op
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9295 | ||
Banneling
|
![]() ]Ik heb je dit eerder al gevraagd, hoe definieer jij de term satanist?
Ik zie satanisten als 'mensen' die Lucifer aanbidden Hierbij houden ze o.m. satanische rituelen, zoals het (schrik niet) bv het verwijderen van een hart uit een levende baby. etc.Dit doen ze om veraschillende redenen, en dat heeft weer met DNA, hormonen, en met het aarde-rooster (earth grid) te maken, en met shape shifting. En pedofielen? Heb je enig bewijs? Geen 'officiele' die zitten er namelijk zelf in maar bv het bovengenoemde boek en het boek van kathleen Sullivan, Unshackeled. ![]() Wat mij uiterst bizar overkwam was de link tussen canaanite (een Hebreeuws dialect, Lucifer, Babylon & dat uilpostuur dat staat in Bohemian grove. ja dat kan, de illuminati maken in hun rituelen gebruik van mengseltjes van de druiden, de kabbala etc. alles wat hun uitkomt Citaat:
Ten eerste wat versta je onder een 'bewijs' en wat houdt je tegen ook zelf eens wat te gaan spitten.Maar ja je wil geen boeken kopen? Ik geloof dat er wat boeken van David Icke online staan en mooie om mee te beginnen is dan "The Biggest Secret" Het is niet iets wat je hier effe in een half uurtje discussieren hier door hebt (zie ook mijn handtekening) Citaat:
![]() Pin d'Ar Cold hard evidence my friend, is what i need[/quote] Mischien is het beste dat je de video's van iDavid cke die Exodus er op gezet heeft eens bekijkt. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 september 2006 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9297 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9298 | |
Banneling
|
![]() btw de echte reden voor Fluoride:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9299 | |
|
![]() Citaat:
Het vrijheidsbeeld is inderdaad de Babylonische godin Semeramis die de vrijmetselaars aanbidden: Hier een afbeelding van een Babylonische munt met Semiramis op: ![]() Het is trouwens door Franse vrijmetselaars aan Amerika gegeven. Het is helemaal geen vrijheidsbeeld, maar een godin van de metsers. Ziehier op de hoeksteen van eht vrijheidsbeeld de vrijmetselaarstekens: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9300 | |
|
![]() Citaat:
Deze excellente docu legt het bloot. Het ging uitgezonden worden op discovery channel, het stond op de programmatie, maar is enkel minuten voor het begin afgelast, omdat er zogenaamd druk zou uitgevoerd zijn vanuit zeer hoge politieke kringen in amerika. Bekijk het, en je zal wel twee keer nadenken: http://video.google.nl/videoplay?doc...nklin+cover+up
![]() |
![]() |