![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ontwikkeling en verbinding hersenen en zenuwstelsel. is af rond week 20 en alles daarvoor is geen mens/kind. en begin niet opnieuw over pijn of over hersendood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
Gouverneur
|
![]() Wandelen is gezond.
![]() |
#924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen dat uw standpunt slechts een subjectieve conclusie is, waarbij er dus mensen zijn die uw conclusie (aanwezigheid hersenen en zenuwstelsel = mens) blijkbaar niet delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de Nederlandse wet staat trouwens geen termijn, die wordt door de ministeries van volksgezondheid en justitie bepaald, gebaseerd op de mogelijkheid om buiten het lichaam van de moeder in leven te blijven, minus 2 weken. Er is trouwens discussie gewees om die termijn te verlagen naar 22 weken. (en de christenunie liever 18 weken zou zien) En aangezien sommige ernstige handicaps pas zichtbaar zijn op de echo op 20 weken is die 24 weken zelfs zo gek nog niet: echo op 20 weken toont duidelijke handicap, bijkomende onderzoeken bevestigen dat, dat geeft voldoende tijd om over 4 weken een weloverwogen keuze te maken
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 8 april 2012 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met heel uw reactie bevestigt u dat de vraag u helemaal niet bezig houdt of er nu al dan niet sprake is van menselijk leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik, als vrouw, ben dankbaar dat ik daar zelf over kan en mag beslissen, en dat de tijd dat mannen zoals gij dachten en beslisten voor mij, (hopelijk) voltooid verleden tijd is. edit: en jan, mijn reactie was gericht op je halfjuiste verwijzing naar nederland
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 8 april 2012 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#928 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, mijn vrouw en moeder van ondertussen meerdere kinderen denkt helemaal niet als u. Abortus is volgens haar uit den boze en dat doet ze niet omdat ze op de een of andere wijze door mij daartoe gedwongen zou zijn. Wij, beiden, zien de heiligheid van het leven in, waardoor we beseffen dat niemand van ons het recht heeft over andermans leven te oordelen. En al zeker niet het onschuldig, zwakke, ongeboren leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan ook niet relevant.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ChristenUnie is tegen abortus.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Moord slaat op een mens; abortus slaat op een hoopje cellen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#932 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat een vrouw die ongewenst zwanger is wat anders aan haar hoofd heeft dan filosofische bespiegelingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrouw in zo'n situatie moet dan in het reine kunnen komen met zichzelf, en dus niet de zinloze uitweg zoeken om de schuld op het ongeboren leven te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#936 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn inderdaad bijzonder lange wachtlijsten voor binnenlandse adoptie. Heel veel koppels die geen kinderen kunnen krijgen en bij wie het gewoon niet begrijpbaar is dat een vrouw haar ongeboren vrucht kan laten doden. Het is een zonde tegen de eigen vrouwelijkheid uiteindelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 |
Banneling
|
![]() Indien mannen ongewenst zwanger konden worden zou abortus één van de Tien Geboden zijn.
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2012 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is het wel. Niet meer of niet minder dan dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er hier iemand gezegd dat ze abortus moet plegen misschien? Ze moet wel de keuze hebben om dat te doen als dat is wat ze wil.
![]() |
![]() |
![]() |
#940 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |