![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kunnen de kinderen zèlf hun keuzes maken, zonder bemoeienissen van oude zakken als gij en ik die eerst eens hùn eigen keuzes moeten maken, of tenminste zèlf eens voor de reeds gemaakte keuzes kunnen beginnen opdraaien.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zou je denken maar sinds Verschaeve en Haider zijn homo's terug vies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |
|
![]() Citaat:
Het lijkt me bijna alsof u op heksenjacht is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
|
![]() Citaat:
Geheel in de sfeer van hun opvoeding en dus naar mijn hoop/verwachting hebben mijn 6 kinderen hun eigen keuzes gemaakt en mij daar vervolgens van in kennis gesteld. Hierbij traden/treden (nog) geen onoplosbare problemen op en tot dusver 6 kleinzoons groeien voorspoedig op (en boven mij uit, haha). Denken of werken aan "oplossingen" waarvoor mij/ons geen bijpassende problemen ter beschikking staan vind ik niet alleen (want ik had reeds werk) overdreven maar minstens waar het mijzelf betreft zou ik dat als arrogantie typeren. Tolerantiedrempel: ik zal mij nooit onparlementair opstellen tegenover Mensen die mij geen overlast bezorgen; laat mij echter ook niet pressen om mij te verdiepen in hobbies die niet de mijne zijn.
![]() |
![]() |
#945 |
|
![]() Zou kunnen, maar uit de aangedragen voorbeelden kan ik dat nog niet opmaken.
![]() |
#946 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | ||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Het VB kan nog wel toegeven dat homoseksualiteit bestaat – “helaas”, denken ze daar dan bij – maar het is niet iets dat gepropageerd moet worden. Homoseksualiteit moet binnenskamers beleefd worden. Het VB heeft dan ook een afkeer van Roze Huizen,Roze Zaterdagen en dergelijke. Op de VB site vind men (ter ondersteuning van mij argumenten) : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu dat vind je op de officiële website van 't VB. Er zijn ook wel eens VB figuren die stevig gebekt zingen. Alexandra Colen ooit in Humo: Citaat:
Citaat:
Zie ze dus niet als argumenten, enkel als illustratie. Overigens. Leg mij eens uit hoe je dit bedoelt? Citaat:
![]() |
![]() |
#948 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |
|
![]() Citaat:
Erger nog: vind jij dat het VB homosexualiteit zou behoren te propageren en zo ja, waarom dan wel? Er zijn toch plenty andere clubs die dat al behartigen?
![]() |
![]() |
#950 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#951 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#952 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
(zeg niet dat 't onbeleefd is om te antwoorden met een vraag) Citaat:
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 23 oktober 2008 om 21:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik raak kwijt wat je bedoelt te bedoelen.
![]() |
![]() |
#955 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#956 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schandalig, zeg ! " Verdraagzaam " links kan zijn doodskist beginnen stenigen nu ! Toch wel bizar dat die homo-relatie(s) net nu uitkomen ? Iedereen heeft het over dat nu, en dan word er niet verder achter eventuele moordenaars gezocht. wat je noemt een geslaagd afleidingsmaneuver...Het ziet er meer en meer uit of dit alles is opgezet door échte vakmensen...Chapeau ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Banneling
|
![]() Mijn gedacht is dat er buiten Haider's weten iets in die vodka gekapt is...een drug. En d�*n maar rijden. Mischien de jongen waarmee hij gedronken heeft eens aan de tand voelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk eens naar de data: http://diepresse.com/home/kultur/medien/347667/index.do http://www.google.at/search?hl=en&q=...=Google+Search Dat hij dronk was ook geweten: http://diepresse.com/home/politik/in...do&selChannel= Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2008 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat met die Nr.2 van de partij, die Stefan dinges, d�*t was wel geheim gehouden, behalve dan voor de intiemen, zoals onderandere Haiders vrouw. En die kerel komt nou uitgerekend op een nationale radiozender zijn zogezegde love-story opbiechten ?! Dat is me nu een beetje teveel van het goede. Die gast zou goed onder druk kunnen staan. Stel je bvb voor dat bepaalde geheime diensten, uit een bepaald zeer bekend land dat goede vriendjes is met de States (rara ![]() Het is maar een ideetje , hé. Maar we hebben al dikwijls gezien dat de realiteit soms nog ongelofelijker is dan de beste roman. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#960 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |