Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2008, 17:40   #941
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik denk dat iedere ehhhh "straight" en vaderlandse vader zichzelf "schuldvragen" zou beginnen te stellen in de zo "komisch" door de interviewer geschetste situatie(s) en de zorgelijke overweging dat mijn kinderen dreigen zich in een cultureelmaatschappelijk problematische situatie zouden begeven vind ik niet vreemd.

Hij beweert niet dat zoiets (altijd) aan opvoedingsfouten zou hoeven te liggen, probeert alleen zijn eigen aanpak te analyseren.
Onze cultuur hebben we in eigen handen, u zou dus met ons kunnen meewerken aan een maatschappij waar die culturele situatie geen probleem hoeft te zijn (vanwege een hogere tolerantiedrempel, bijvoorbeeld).

Dan kunnen de kinderen zèlf hun keuzes maken, zonder bemoeienissen van oude zakken als gij en ik die eerst eens hùn eigen keuzes moeten maken, of tenminste zèlf eens voor de reeds gemaakte keuzes kunnen beginnen opdraaien.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 17:52   #942
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter Bekijk bericht
Er is toch niets mis met homo's.
Dat zou je denken maar sinds Verschaeve en Haider zijn homo's terug vies.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 17:55   #943
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Deze heksenjacht miste je:
http://www.vlaamsbelang.org/0/1337/
Ik lees het en nu vraag ik me af waar de heksenjacht is?

Het lijkt me bijna alsof u op heksenjacht is.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 18:03   #944
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Onze cultuur hebben we in eigen handen, u zou dus met ons kunnen meewerken aan een maatschappij waar die culturele situatie geen probleem hoeft te zijn (vanwege een hogere tolerantiedrempel, bijvoorbeeld).

Dan kunnen de kinderen zèlf hun keuzes maken, zonder bemoeienissen van oude zakken als gij en ik die eerst eens hùn eigen keuzes moeten maken, of tenminste zèlf eens voor de reeds gemaakte keuzes kunnen beginnen opdraaien.
Het kan zijn dat je slordig cq onzindelijk leest, maar natuurlijk is het ook mogelijk dat ik mij onvoldoende uitdruk.

Geheel in de sfeer van hun opvoeding en dus naar mijn hoop/verwachting hebben mijn 6 kinderen hun eigen keuzes gemaakt en mij daar vervolgens van in kennis gesteld.

Hierbij traden/treden (nog) geen onoplosbare problemen op en tot dusver 6 kleinzoons groeien voorspoedig op (en boven mij uit, haha).

Denken of werken aan "oplossingen" waarvoor mij/ons geen bijpassende problemen ter beschikking staan vind ik niet alleen (want ik had reeds werk) overdreven maar minstens waar het mijzelf betreft zou ik dat als arrogantie typeren.

Tolerantiedrempel: ik zal mij nooit onparlementair opstellen tegenover Mensen die mij geen overlast bezorgen; laat mij echter ook niet pressen om mij te verdiepen in hobbies die niet de mijne zijn.
Oud 23 oktober 2008, 18:06   #945
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
't Is toch duidelijk dat 't VB een negatief beeld rond holebi's ophangt. De grote heksenjacht blijft echter uit omdat ze 't zelfde gegeven gebruiken om hun grote moslimfobie te spijzen. Op dat vlak zijn ze zee consequent.
Zou kunnen, maar uit de aangedragen voorbeelden kan ik dat nog niet opmaken.
Oud 23 oktober 2008, 19:17   #946
wild cannibal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristofke Bekijk bericht
1/ ik denk dat het toch wel duidelijk mag wezen dat het VB alleen bezorgt is om deze in elkaar geslagen homo's omdat de daders vooral allochtonen zijn
2/ als dit een xenofobe vlaming moest zijn, dan had het VB hier geen enkele aandacht aanbesteedze weten in ieder geval intussen al wél dat er een bepaalde groep in de homogemeenschap een rechts karakter heeft én op het VB stemt, dus proberen ze hen zoveel mogelijk te paaien, maar het lukt hen momenteel alleen nog maar als er allochtonen kunnen bijgesleurd worden

ik wacht nog altijd op het bekend worden van Alexandra Coolen haar lesbische avonturen
1/ & 2/ : heb jij daar bewijzen voor, of zijn dit veronderstellingen /wensdromen ? Ik ben zelf geen Vb aanhanger, maar zou er toch voor oppassen om zonder enig bewijsmateriaal zulke "waarheden" te verkondigen. Je zou wel eens heel ongeloofwaardig en belachelijk kunnen overkomen.
wild cannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 19:23   #947
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou kunnen, maar uit de aangedragen voorbeelden kan ik dat nog niet opmaken.
Binnen de VB visie zijn homo’s en lesbiennes volledig nutteloos want ze kunnen de plicht tot het opvoeden van kinderen niet vervullen.

Het VB kan nog wel toegeven dat homoseksualiteit bestaat – “helaas”, denken ze daar dan bij – maar het is niet iets dat gepropageerd moet worden. Homoseksualiteit moet binnenskamers beleefd worden. Het VB heeft dan ook een afkeer van Roze Huizen,Roze Zaterdagen en dergelijke.

Op de VB site vind men (ter ondersteuning van mij argumenten) :

Citaat:
“De VLD is progressief en waarom? Omdat Karel De Gucht op de ‘gay-parade’ liep! Tussen al dat schoon gebronzeerd mannenvolk, hun wapens geladen en gericht, tussen de hermafrodieten, transseksuelen, bestiofielen, necrofielen, wurgseksfanaten, Liebfraumilchdrinkers, lavementverslaafden en Evangelische onanisten, liep daar schoon, met zijn tas en kostumeke … Karel De Gucht!”
Citaat:
Voor alle duidelijkheid: wij hebben niks tegen homo’s. Wat volwassen homo’s (of hetero’s) in de beslotenheid van hun huis- of slaapkamer doen is niet onze zaak. Maar er zijn grenzen. Niet alles moet kunnen. Niet in het openbaar, niet in het park. Het mag wel eens gezegd worden dat homo’s hun eigen zaak en maatschappelijke positie vaak geen dienst bewijzen door nodeloze provocaties of aanstootgevend gedrag.
Holebi's worden door 't VB niet to 't eigen volk gerekend. Ook op de VB site:

Citaat:
Het is bon ton om zogenaamde discriminaties aan te klagen. Het is vooral politiek correct en ó zo gemakkelijk en goedkoop om te fulmineren tegen de zogenaamde ‘discriminatie van holebi’s’, de zogenaamde ‘discriminatie van allochtonen’, enz. Je kan het zo gek niet bedenken, of er zit wel ergens een zogenaamde ‘discriminatie’ aan vast. Alleen moet men regelmatig vaststellen dat ‘discriminatie’ van het eigen volk op weinig of geen interesse kan rekenen.
't VB gebruikt het holebi thema vooral om haar verzet tegen moslims op te vrolijken. Er zijn vele citaten van de VB site te halen. Het VB gunt holebi's, wanneer aangehaald in de strijd tegen de islam, niet één positief woord. Ik citeer weer van hun site, om mijn woorden te illustreren. Maar ditmaal hebben ze (helaas) wél gelijk. Het gaat hier niet over 'vrije meningsuiting' maar over 'aanzetten tot ...".

Citaat:
.... maar Onkelinx vertikt het om in te grijpen. Net zoals ze weigerde op te treden tegen de verspreiding van het boek “De weg van de moslim”. Daarin worden moslims opgeroepen om ongelovigen een kopje kleiner te maken en homo’s “met het hoofd naar beneden” van torengebouwen te werpen. Onkelinx motiveerde haar onwil om op te treden met de verklaring dat zo’n optreden een inbreuk zou zijn tegen de vrije meningsuiting…

Nu dat vind je op de officiële website van 't VB.

Er zijn ook wel eens VB figuren die stevig gebekt zingen.

Alexandra Colen ooit in Humo:

Citaat:
"Wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft aangetoond dat het gemiddeld leeftijdsverschil tussen man en vrouw bij hun eerste huwelijk ongeveer" (sla me dood als ik er enkele maanden neffe zit) "1 jaar is. Bij een tweede huwelijk is de man gemiddeld 9 jaar ouder dan zijn vrouw. Zo worden dus voortdurend jonge vrouwen weggedraineerd van de jonge-mannen-markt naar de oudere-mannen-wereld. Waardoor schaarste ontstaat op eerstvernoemde markt. En wat stellen we vast ?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar om een perverse oplossing van een acuut probleem."
Luk Dieudonné in uhh een van de VB publicaties:

Citaat:
"Alles bij elkaar vormen die viespeuken een stinkend zootje linkse reetkevers (andere woorden ontbreken me), waarin alle schakeringen van links zijn vertegenwoordigd (...) Dergelijke viezeriken komen onze kinderen bevuilen aan de scholen met hun smerige pamfletten, met foto's van homo's die elkaar in het kruis tasten. Het staat dan ook als een paal boven het rozenwater dat het Vlaams Blok dit niet zal laten betijen."
Maar goed. Ik veronderstel dat 't elke partij individuen herbergt die via persoonlijke uitspraken hun partij 't schaamrood op de wangen brengt.

Zie ze dus niet als argumenten, enkel als illustratie.

Overigens. Leg mij eens uit hoe je dit bedoelt?

Citaat:
Heb je het zelf wel geheel bekeken en beluisterd? Ik vind hem totaal niets verkeerds zeggen (in deze clip).
Heb ik ergens gezegd dat PhilDWinnie foute uitspraken doet in die clip ? Hoe moet ik de ene zin betekenisvol aan de andere koppelen ? Wat bedoel je ?
Oud 23 oktober 2008, 19:24   #948
wild cannibal
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze heksenjacht miste je:
http://www.vlaamsbelang.org/0/1337/
Heksenjacht ? Wat een aanloop ! Ze zitten juist te lachen () met een paar onnozelaars (zogezegd politici) die zich aanstellen voor de journalisten. Dat is nu niet precies een klopjacht met knokploegen om homos ineen te timmeren. Voor zoiets moet je bij onze verrijkende moslim-kameraden zijn vrees ik.
wild cannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 20:01   #949
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
...........

Het VB kan nog wel toegeven dat homoseksualiteit bestaat – “helaas”, denken ze daar dan bij – maar het is niet iets dat gepropageerd moet worden. ..........

..............
Ik zie ook niet in waarom zoiets (of sex überhaupt) "propaganda" nodig zou hebben; jij wel dan?

Erger nog: vind jij dat het VB homosexualiteit zou behoren te propageren en zo ja, waarom dan wel? Er zijn toch plenty andere clubs die dat al behartigen?
Oud 23 oktober 2008, 20:14   #950
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
vind jij dat het VB homosexualiteit zou behoren te propageren
Wie zegt er waar dat 't VB is die propageert ? (of niet propageert)
Oud 23 oktober 2008, 20:23   #951
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Wie zegt er waar dat 't VB is die propageert ? (of niet propageert)
Nee, dat was mijn VRAAG aan jou en die citeer je onvolledig.

Citaat:
Citaat:
...........

Het VB kan nog wel toegeven dat homoseksualiteit bestaat – “helaas”, denken ze daar dan bij – maar het is niet iets dat gepropageerd moet worden. ..........

..............
Ik zie ook niet in waarom zoiets (of sex überhaupt) "propaganda" nodig zou hebben; jij wel dan?

Erger nog: vind jij dat het VB homosexualiteit zou behoren te propageren en zo ja, waarom dan wel? Er zijn toch plenty andere clubs die dat al behartigen?
Oud 23 oktober 2008, 21:28   #952
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Nee, dat was mijn VRAAG aan jou en die citeer je onvolledig.
Welke maat schoenen heb jij ?

(zeg niet dat 't onbeleefd is om te antwoorden met een vraag)

Citaat:
Citaat:
Heb je het zelf wel geheel bekeken en beluisterd? Ik vind hem totaal niets verkeerds zeggen (in deze clip).

Heb ik ergens gezegd dat PhilDWinnie foute uitspraken doet in die clip ? Hoe moet ik de ene zin betekenisvol aan de andere koppelen ? Wat bedoel je ?

Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 23 oktober 2008 om 21:29.
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 21:48   #953
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wild cannibal Bekijk bericht
Heksenjacht ? Wat een aanloop ! Ze zitten juist te lachen () met een paar onnozelaars (zogezegd politici) die zich aanstellen voor de journalisten. Dat is nu niet precies een klopjacht met knokploegen om homos ineen te timmeren. Voor zoiets moet je bij onze verrijkende moslim-kameraden zijn vrees ik.
Blokkopstukken deden dat ook. Xavier B. werd er voor veroordeeld in '89
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 21:58   #954
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Welke maat schoenen heb jij ?

(zeg niet dat 't onbeleefd is om te antwoorden met een vraag)
Om mijn goede wil te tonen: meestal 42, soms voor de breedte 43; werkschoenen 40.

Maar ik raak kwijt wat je bedoelt te bedoelen.
Oud 23 oktober 2008, 22:04   #955
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
......en die citeer je onvolledig.
Oud 24 oktober 2008, 15:05   #956
piraat
Banneling

Standaard weer toeval natuurlijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Hier een gedetailleerd verslag van Haider's laatste uren.

Hij was wel degelijk dronken, ook volgens getuigen.
OK, hij was dronken, en nu komt toevallig het uit dat het ook nog een homo was .
Schandalig, zeg ! " Verdraagzaam " links kan zijn doodskist beginnen stenigen nu !
Toch wel bizar dat die homo-relatie(s) net nu uitkomen ? Iedereen heeft het over dat nu, en dan word er niet verder achter eventuele moordenaars gezocht. wat je noemt een geslaagd afleidingsmaneuver...Het ziet er meer en meer uit of dit alles is opgezet door échte vakmensen...Chapeau !
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 15:08   #957
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Niets verkeerd aan, maar 184 rijden in de mist met een fles vodka in je lijf (en in zone 70) is andere kost.
Mijn gedacht is dat er buiten Haider's weten iets in die vodka gekapt is...een drug. En d�*n maar rijden. Mischien de jongen waarmee hij gedronken heeft eens aan de tand voelen ?
Oud 24 oktober 2008, 15:14   #958
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
OK, hij was dronken, en nu komt toevallig het uit dat het ook nog een homo was .
Schandalig, zeg ! " Verdraagzaam " links kan zijn doodskist beginnen stenigen nu !
Toch wel bizar dat die homo-relatie(s) net nu uitkomen ? Iedereen heeft het over dat nu, en dan word er niet verder achter eventuele moordenaars gezocht. wat je noemt een geslaagd afleidingsmaneuver...Het ziet er meer en meer uit of dit alles is opgezet door échte vakmensen...Chapeau !
Nu uitgekomen? Er was al een artikel over Haiders' dubbele leven verschenen voor zijn dood. En wie kwam 't op de radio vertellen? Juist, j�*, zijn vriendje en "dauphin"-zelf. Hoe jij daar nog een maneuver van derden in kunt zien...

Kijk eens naar de data:

http://diepresse.com/home/kultur/medien/347667/index.do
http://www.google.at/search?hl=en&q=...=Google+Search

Dat hij dronk was ook geweten:
http://diepresse.com/home/politik/in...do&selChannel=

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2008 om 15:24.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 18:10   #959
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu uitgekomen? Er was al een artikel over Haiders' dubbele leven verschenen voor zijn dood. En wie kwam 't op de radio vertellen? Juist, j�*, zijn vriendje en "dauphin"-zelf. Hoe jij daar nog een maneuver van derden in kunt zien...

Kijk eens naar de data:

http://diepresse.com/home/kultur/medien/347667/index.do
http://www.google.at/search?hl=en&q=...=Google+Search

Dat hij dronk was ook geweten:
http://diepresse.com/home/politik/in...do&selChannel=
Natuurlijk wist iedereen dat allemaal in Oostenrijk, dat Haider graag jonge mannen zag, en dat hij een feestneus was die graag een pint dronk ook. Hij zou anders niet zonder vermomming in welbekende gay-bars zijn avondjes-uit doorbrengen. D�*t was helemaal geen geheim. Ik zie trouwens niet goed wat precies een full-member van de Progressieve Scène zoals jij hierin stoort ? Of ben je nu toch een (heimelijke) homohater, -foob of wat weet ik nog allemaal ?
Dat met die Nr.2 van de partij, die Stefan dinges, d�*t was wel geheim gehouden, behalve dan voor de intiemen, zoals onderandere Haiders vrouw. En die kerel komt nou uitgerekend op een nationale radiozender zijn zogezegde love-story opbiechten ?! Dat is me nu een beetje teveel van het goede. Die gast zou goed onder druk kunnen staan. Stel je bvb voor dat bepaalde geheime diensten, uit een bepaald zeer bekend land dat goede vriendjes is met de States (rara) , de Stefan komen opzoeken, en die zeggen van : "luister, mannekke, je chef is er al aan, en als je niet doet wat wij u opdragen, zeg je laatste gebedje maar al...Ziehier wat je te doen staat, als je leven je lief is : ga openbaar vertellen dat je al jaren met je baas naar bed gaat !"
Het is maar een ideetje , hé. Maar we hebben al dikwijls gezien dat de realiteit soms nog ongelofelijker is dan de beste roman.
Oud 24 oktober 2008, 18:23   #960
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Natuurlijk wist iedereen dat allemaal in Oostenrijk, dat Haider graag jonge mannen zag, en dat hij een feestneus was die graag een pint dronk ook. Hij zou anders niet zonder vermomming in welbekende gay-bars zijn avondjes-uit doorbrengen. D�*t was helemaal geen geheim. Ik zie trouwens niet goed wat precies een full-member van de Progressieve Scène zoals jij hierin stoort ? Of ben je nu toch een (heimelijke) homohater, -foob of wat weet ik nog allemaal ?
Dat met die Nr.2 van de partij, die Stefan dinges, d�*t was wel geheim gehouden, behalve dan voor de intiemen, zoals onderandere Haiders vrouw. En die kerel komt nou uitgerekend op een nationale radiozender zijn zogezegde love-story opbiechten ?! Dat is me nu een beetje teveel van het goede. Die gast zou goed onder druk kunnen staan. Stel je bvb voor dat bepaalde geheime diensten, uit een bepaald zeer bekend land dat goede vriendjes is met de States (rara) , de Stefan komen opzoeken, en die zeggen van : "luister, mannekke, je chef is er al aan, en als je niet doet wat wij u opdragen, zeg je laatste gebedje maar al...Ziehier wat je te doen staat, als je leven je lief is : ga openbaar vertellen dat je al jaren met je baas naar bed gaat !"
Het is maar een ideetje , hé. Maar we hebben al dikwijls gezien dat de realiteit soms nog ongelofelijker is dan de beste roman.
En, nog altijd overtuigd dat de dood van Haider een gevolg is van een duistere samenzwering?
system is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be