![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een uniform van een school dient net om de leerlingen allemaal gelijk te maken. UNI-form. Een hoofddoek dient om zich te onderscheiden zodat ze herkenbaar zijn als moslim en niet door hun eigen volk worden lastiggevallen. (U kent het koranvers ondertussen al). Dit lijkt me net het tegenovergestelde van een school uniform. Anderzijds heb ik niks tegen de hoofddoek in een islamitische school waar iedere leerling dan verplicht wordt om die doeken te dragen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor normale Moslims waar je mee kan samen leven,ik heb daar zelfs mee samen geleefd op de straat,ben wel tegen het extreem moslim geloof omdat deze willen veroveren,ze willen mij dwingen te geloven wat zij willen !!! We leven In België,en Multiculturele samenleving zoals extreme Moslims dit willen kan niet in het Westen,hoofddoeken kan bv niet in openbare instellingen Turkije !!! Wil wel wat zeggen hé !!!
![]() |
![]() |
#943 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij nader inzien maak ik een decreet waarbij het verboden is dat een school in haar schoolreglement kledingsvoorschriften oplegt. Behalve als dit de hygiëne of de veiligheid in het gedrang brengt. Dus geen schooluniformen, geen verbod op piercings en tattoeages, geen verbod op jeans en baskets,.... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geloof me vrij, geen enkele moslim zou u nog maar proberen te bekeren. Wat een zatlapperij!
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En tussen haakjes: Artisjok is een vrouw. Volgens uw cultuur behoort die dus tot een groep die voor zichzelf kan denken.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 2 november 2010 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik alle islamitische regels moeten steunen. Bij mijn weten steun ik geen enkele religieuze regel. Ik heb de gewoonte om elke regel stuk voor stuk te evalueren alvorens die regel te steunen. Ik hou niet van zwart/wit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge krijgt weer wat meer gelijk van Links, En vraag? Ben jij P.Janssens? Want voor nieuw kiesvee doen ze alles tegenwoordig,die linkse rakkers hé ![]()
![]() |
![]() |
#948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo veel is duidelijk Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn geen miljoenen gebruikers van cannabis in dit land, dus vergelijken met andere wijdverspreide en dagdagelijks gebruikte roesmiddelen is onmogelijk en zelfs wetenschappelijk crimineel fout.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De methoden die fundamentalisten gebruiken om hun godsdienst op te dringen zijn gekend. En ze horen hier niet thuis. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt voor je uitleg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
VB-er?
![]() |
![]() |
#954 | |
|
![]() Ik dring niemand iets op.
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het recht op het dragen van een hoofddoek is geen religieuze regel dan ?.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kun je wel zeggen, maar is dit zo?
Je vindt dat uw religieuse geschriften gezaghebbender zijn dan onze wetgeving, je vind dat hoofddoeken wél moeten kunnen ook op plaatsen waar dat nu niet mag, je bent fundamentalistisch.... Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Minister-President
|
![]() Maak dan misschien eens kennis met die methoden. Pas dan kan je met enige autoriteit spreken. Momenteel heeft u geen enkel fundamentalisme zelfs nog maar zijdelings bekeken. Geen christelijk, geen islamitisch en geen ander. U herhaalt slechts hersenloos een bepaald discours dat geeneens het uwe is. Daarmee loopt u ver achter de grootste fundamentalisten en naast de grootste extremisten op zowat elke evolutionaire ladder.
![]() |
#958 | |
|
![]() En toch dring ik u niets op.
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat we steeds de voor en nadelen moeten nagaan en in beschouwing nemen van de huidige wet en van de gewijzigde wet. En afwegen wat het beste is. Als beleidsmaker heb ik weldoordacht het besluit genomen en dit decreet uitgevaardigd; waarbij het verboden is dat een school in haar schoolreglement kledingsvoorschriften oplegt. Behalve als dit de hygiëne of de veiligheid in het gedrang brengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja,ik heb hulp nodig,help.....
Stabiel is steeds het verschil zien tussen extreem en normaal,dus wie moet er hulp zoeken? Te veel,te veel drinken is bv Extreem drinken,normaal,twee glazen wijn ![]() Voor U kan het nu niet simpeler meer uitgelegd worden Here I stop the discussion
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 november 2010 om 20:35. |
![]() |
![]() |