Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2024, 10:41   #941
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Goesting is koop natuurlijk. Maar zo goed als het toppunt van slechte smaak zijn dikwijls de kostuums van Bartje. Precies een ober.
Dank zij zijn Mode Academie heeft Antwerpen zich een reputatie als mode-stad eigen gemaakt. Dat de burgemeester bij gelegenheid daar dan vestimentair een steentje toe bijdraagt vind ik niet slecht.
Als Connertje op zijn manier loopt te stoefen met zijn collectie basket- en andere schoeisels om koning Philippe een handje te gaan schudden...
Is dat dan "leuk en normaal"???
Oud 24 juli 2024, 21:11   #942
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
En zijn eigen Vlaamse zelf gebleven. Hij spreekt het Hollandse volk toe in Schoon Vlaams.
Mooie gelegenheid om mijn dada te herhalen:
ik ben grote voorstander van hetgeen velen minachtend "verkavelingsVlaams" noemen.
En tegenstander van dat Hollands gewouwel.
Zo bijvoorbeeld noemen mijn kleinkinderen mij niet "opa", maar wel een van de Vlaamse varianten van grootvader.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2024, 22:00   #943
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Yep, bij de VLD hadden ze een sprekende oliebol, en dan nog konden ze de verkiezingen niet winnen...
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2024, 00:02   #944
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mooie gelegenheid om mijn dada te herhalen:
ik ben grote voorstander van hetgeen velen minachtend "verkavelingsVlaams" noemen.
En tegenstander van dat Hollands gewouwel.
Zo bijvoorbeeld noemen mijn kleinkinderen mij niet "opa", maar wel een van de Vlaamse varianten van grootvader.
Mij is het zure gemopper van de norse Vlaming daarrond eerder irritant. De meeste buitenlanders zeggen dan ook: "Nederlanders zijn aangenamere mensen dan Vlamingen." Ik weet waarom dat zo is.

Laatst gewijzigd door Weyland : 25 juli 2024 om 00:02.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2024, 06:08   #945
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Mij is het zure gemopper van de norse Vlaming daarrond eerder irritant. De meeste buitenlanders zeggen dan ook: "Nederlanders zijn aangenamere mensen dan Vlamingen." Ik weet waarom dat zo is.
Ik heb net een straatinterview op internet gezien waar Nederlanders zelf zeggen dat Vlamingen veel aangenamere mensen zijn dan zijzelf.
Als ik eens veel tijd en goesting heb, zal ik het opzoeken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 25 juli 2024, 06:10   #946
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoe ik 21 juli 2024 gevierd heb?
Door niks te doen op de 21ste zelf,
maar wel de dagen nadien alle artikelen van Magnette en van de Groensels met hun kritiek op het keuningshuis en zijn speechke meerdere malen te herlezen.

"Diep beledigend en bla bla ...." Heerlijk.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be