![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet actief meegewerkt? Da's een goei. Ik heb toen zelfs parallel via opleiding + diverse stages (een drietal maanden gratis gewerkt, zelfs m'n lunch mocht ik zelf bekostigen want denk maar niet dat men een geste deed, yep) met succes een attest administratief bediende behaald. Dat was bijna alle weekdagen op & neer naar Brussel + opvolging door speciale coach die mij daarnaast regelmatig naar hun kantoor in Antwerpen deed toppelen. Want de werkloze moet immers zo veel mogelijk lastig gevallen worden. Zo niet is het een parasiet (sarcasm on). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 23 december 2016 om 00:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat GTB interesseert is hun quota van schrapping van werklozen uit de werkloosheidsstatistieken behalen. Of die werkloze daardoor in de psychiatrie belandt zal hen worst wezen. Ze strijken er zelfs een premie voor op. Alsook hun partners (in deze het centrum waar ik me laat behandelen). Yep, money rules the world. As usual.
Weerleg dit maar eens Alice. Laatst gewijzigd door bembem : 23 december 2016 om 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u vroeg dan niet" hoezo want ik heb toch net succesvol de opleiding afgemaakt en ben netjes alle afspraken nagekomen?" Vervolgens wordt u dus geschrapt. U naar het OCMW..u wordt niet geactiveerd naar werk, maar moet een aanvraag op basis van invaliditeit doen. Hoe vaak bent u eigenlijk binnen werkloosheid geschrapt? Hoe lang was u steeds werkloos en hoe vaak ging u solliciteren? Was dat meerdere keren per week, zat u iedere dag sollicitatiebrieven te sturen, of gaat u gewoon van de ene na de andere uitkering? Omdat u, wat eigenlijk dan zou mankeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 |
Banneling
|
![]() En is Bem dan zo'n jongere die dagelijks op pleintjes rondhangt en/of drugs dealt? Ze schreef een boek...
Het type mensen dat boeken over depressie schrijven zijn niet het type mensen waarop we onze pijlen dienen te fixeren. Integendeel. Er is een sociale zekerheid, er zijn hele sociale wijken gebouwd die alleen maar uitbreiden. Waarom kan het voor X doodgemakkelijk en is het voor Y een blaam hetzelfde te doen? Daar Y er misschien recht meer op heeft, maar we politiek correct zijn tegenover X. |
![]() |
![]() |
![]() |
#949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem met de jeugd is dat ze werkloosheid als een beroep zien tegenwoordig.
![]() |
#950 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pijlen worden gericht op iedereen die de sociale zekerheid misbruikt, ongeacht origine of whatever. Hou eens op met je gedram over steeds hetzelfde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan hoor, ook gewoon omdat je ergens belangstelling voor hebt? Bembem vertelt graag sprookjes hier, het is niet omdat je " ontoeleidbaar" bent voor GTB dat je ook geschorst wordt, wanneer dit gebeurt is dat om andere redenen dan ze beweert. Want die ontoeleidbaarheid wordt dan gewoon om de zoveel tijd opnieuw geevalueerd. Je kunt wel geschorst worden omdat je afspraken niet nakomt, geen werk zoekt, en al te lang inactief blijft maar wel de uitkering ontvangt. Dan belandt je op het OCMW maar dat is dan niet om dat je een " bijzonder statuut hebt en ontoeleidbaar zou zijn" maar om andere redenen die ertoe geleid hebben dat je geen recht meer hebt op werkloosheidsuitkeringen. Dat OCMW is ook niet van plan tot pensioenleeftijd te betalen, wanneer je bij een psychiater zit, dagtherapie volgt, moeten ze nagaan of dit betekent dat je inkomen via invaliditeit geregeld kan worden. Dat zegt niet dat je dit ook krijgt, in de situatie van Bembem denk ik van niet, ze zal onvoldoende punten krijgen, maar het OCMW moet de procedure volgen, en dus nagaan of het kan. Ondertussen doet mevrouw zielig omdat ze een "geeltje" is en dus per definitie gediscrimineerd wordt, informeert ze wat een kind kost, laat ze overduidelijk blijken wat in haar ogen " kutjobjes " zijn niet te willen doen, en schept ze op dat je bij de aanvraag voor invaliditeit gerust mag " overdrijven" om " te krijgen waar je recht op hebt". Tja...nu wanneer ze geen recht heeft op invaliditeit zullen ze toch gaan activeren, desnoods via vrijwilligerswerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echter als ik zo goed zou zijn zoals je zelf beweert zou ik achter die €900 per maand of zo niet kijken. Al die rompslomp voor zo'n peulschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ken je nu intussen eigenlijk al wat meer mensen die deftig hun geld verdienen, of blijf je aanmodderen bij je soortgenoten? Nog niet zo heel lang geleden was amper 3000€ netto verdienen voor jou iets dat niemand die jij kent deed... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk bijna 40 jaar geleden ..... https://www.youtube.com/watch?v=PMe7SYPaA8A |
|
![]() |
![]() |