Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2015, 18:54   #941
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ze weet inderdaad beter. Ik begin te geloven dat bembem een construct is. Alles is nep aan haar behalve haar werkschuwheid, en de gevolgen daarvan.

Ze probeert een invaliditeidsuitkering te bemachtigen, wil kinderen krijgen om aan hogere uitkering te geraken, en zelfs draagmoeder voor homo's worden omdat die ze denkt dat die daar het meeste geld voor op tafel zullen leggen.
Kan het nog lager?

En zoiets hemelt Eno op alsof zijn leven ervan afhangt.
nope, je draait de dingen om .. dat ik nu bij het Ocmw ben in afwachting van mss FOD is omdat ik maar geen werk vond, ik wou dus maw wel werken en heb er zelfs extra opleiding, stages en herscholing voor gevolgd .. !!!! heb toen ik vd dop gesmeten werd zelfs aan het Ocmw zitten vragen of ik mss via art.60 ergens aan de bak kon geraken - of een of ander jobje via hun kanalen - en die zeiden me doodleuk: "nee je moet van ons eerst aanvraag FOD indienen en uitslag afwachten want volgens Vdab ben jij psychisch niet in staat om te werken!!!!" maw. ik mocht zelfs niet eens van hen aan het werk in een van hun rusthuizen of zo!!!!!! en nu zeg je mij dat ik niet zou willen werken, pffff! ik heb de afgelopen jaren bijna niet anders gedaan dan m'n energie en tijd zitten stoppen in het zoeken naar WERK!!! ik zou volgens jou een moedwillige gemakzuchtige lamlendige profiteuse .zijn die haar hele leven lang tot St Juttemis bij het Ocmw of zo wenst te blijven .. wat dus helemaal niet zo is .... re-duh!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 18:56   #942
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En zoiets hemelt Eno op alsof zijn leven ervan afhangt.
Wat zou zijn motief zijn? ^^
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 19:03   #943
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
nope, je draait de dingen om .. dat ik nu bij het Ocmw ben in afwachting van mss FOD is omdat ik maar geen werk vond, ik wou dus maw wel werken en heb er zelfs extra opleiding, stages en herscholing voor gevolgd .. !!!! heb toen ik vd dop gesmeten werd zelfs aan het Ocmw zitten vragen of ik mss via art.60 ergens aan de bak kon geraken - of een of ander jobje via hun kanalen - en die zeiden me doodleuk: "nee je moet van ons eerst aanvraag FOD indienen en uitslag afwachten want volgens Vdab ben jij psychisch niet in staat om te werken!!!!" maw. ik mocht zelfs niet eens van hen aan het werk in een van hun rusthuizen of zo!!!!!! en nu zeg je mij dat ik niet zou willen werken, pffff! ik heb de afgelopen jaren bijna niet anders gedaan dan m'n energie en tijd zitten stoppen in het zoeken naar WERK!!! ik zou volgens jou een moedwillige gemakzuchtige lamlendige profiteuse .zijn die haar hele leven lang tot St Juttemis bij het Ocmw of zo wenst te blijven .. wat dus helemaal niet zo is .... re-duh!
De VDAB zal u doorverwijzen naar de diensten van geestelijke gezondheidszorg. Bent u in behandeling voor uw aandoening ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 19:07   #944
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Vanwege de inspanningen die ze deed om aan werk te raken.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 19:10   #945
Peche
Banneling

Standaard

En dat wel je haar eens be na drukken door ZE in de verf te zetten.
Oh humanity
Oud 15 juni 2015, 19:13   #946
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Sterk (waarom kon je niet aan de dop blijven?)
Oud 15 juni 2015, 19:18   #947
eno2
Banneling

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2015 om 19:22.
Oud 15 juni 2015, 19:20   #948
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Een beetje omstandiger uitleg:

De baasjes wilden ons niet. Niet meer, in mijn geval. Of alleen om mij uit t ebuiten onder de armoededrempel. Waar ze vijf jaar in geslaagd zijn. Ik heb enorm geluk gehad. Ik ben daar gelukkig bij geworden, bij die onaanwerfbaarheid. . Ik wens BB hetzelfde.
Oud 15 juni 2015, 19:25   #949
Peche
Banneling

Standaard

De meeste wensen haar wel het beste toe
Oud 15 juni 2015, 19:29   #950
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Een beetje omstandiger uitleg:

De baasjes wilden ons niet. Niet meer, in mijn geval. Of alleen om mij uit t ebuiten onder de armoededrempel. Waar ze vijf jaar in geslaagd zijn. Ik heb enorm geluk gehad. Ik ben daar gelukkig bij geworden, bij die onaanwerfbaarheid. . Ik wens BB hetzelfde.
Een btw nummer kost u pakt 80 euro. Inschrijving bij het sociaal secretariaat 60 euro ?

U kan steeds tuinman worden, poetshulp, etc etc....

De RVA laat u zelfs uw doprechten als werknemer behouden indien u faalt als zelfsandige.
Oud 15 juni 2015, 19:30   #951
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De VDAB zal u doorverwijzen naar de diensten van geestelijke gezondheidszorg. Bent u in behandeling voor uw aandoening ?
oh maar ik ben al enige tijd op aanraden vd Vdab -> "in behandeling" .. bij een centrum voor geestelijke gezondheidszorg op nog geen 10 min van bij mij (is dat niet handig, lol), zo om de 2 weken moet ik daar mijn neus laten zien ..... en wees gerust, dat staat allemaal in m'n dossier bij het Ocmw, daarom dat ze me voorlopig met rust laten ivm werk want ik ben in hun ogen een officieus gaga geval ...
Oud 15 juni 2015, 19:32   #952
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sterk (waarom kon je niet aan de dop blijven?)
omdat ik niet 1 jaar lang aan een stuk ergens heb kunnen werken .......
Oud 15 juni 2015, 19:35   #953
Peche
Banneling

Standaard

Maar invaliditeit zou toch goed zijn? Evengoed als een basisinkomen, niet dan?
Doe maar goe gaga monster
Oud 15 juni 2015, 19:40   #954
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien moeten we inderdaad hopen dat ze het krijgt.

Het stigma is enorm. Als ze ooit het licht ziet en toch iets wilt doen, is het nog eens zoveel keer moeilijker om werk te vinden (veel beroepscatogieren, voooral in de zorg en omgang met kinderen, vereisen medische geschiktheid).

Dus nu een paar honderd euro meer, is waarschijnlijk een levenslange verdoeming tot een lage uitkering zonder uitzicht op iets anders.
Oud 15 juni 2015, 19:42   #955
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een Vlaamse filosofe verdedigde in een column van een kwaliteitskrant het recht tot stelen van armen die tekortkomen in hun basisbehoeften.
Als Verhofstadt mij geen 2000bf opslag gegeven had op mijn dop (2001?) bij de akkoorden van Raversijde, dan was ik ook zo ver afgezakt.
ja en weet dat ik zeker niet trots ben dat ik eten heb gepikt in de supermarkt ..... nu met m'n buffertje dat ik van een forummer hier kreeg toegestopt gaat het al veel beter, maar ik heb tijden van bittere armoede en zwart zaad gezien .... soms had ik de laatste week vd maand nog geen 2€ meer over!!!!!!! en dan is het soms heel verleidelijk wanneer je in de supermarkt allemaal lekkere dingen in de rayon ziet liggen die naar je lonken ... sorry maar ik heb dat toen gewoon in mijn sacoche gestopt, wat wil je: ik had honger!!!!
Oud 15 juni 2015, 19:42   #956
Peche
Banneling

Standaard

ZE zal dan 1600 krijgen, for Life.
Oud 15 juni 2015, 19:43   #957
Tavek
Banneling

Standaard

Ook nog een strafblad. Joy to the world.
Oud 15 juni 2015, 19:44   #958
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hmm ik schat eerder zo'n 900 ... mss meer als ik extra punten voor zelfredzaamheid krijg .... maar dat betwijfel ik ......
Oud 15 juni 2015, 19:44   #959
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zeer zeker
Oud 15 juni 2015, 19:46   #960
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Reken er maar niet op.

Ze zal hoogstens een individueel begeleidingstraject aangeboden krijgen. Met behoud van leefloon. Met als uiteindelijk doel werk.

Om als "zot" door het leven te gaan moet je serieus scheef staan. Hoomer wist het hier goed te illustreren: als je voor jezelf kan zorgen, je kot kan kuisen en jezelf kan verplaatsen, dan kan je ook werken voor de BE-staat.

Ze hebben bij die overheidsdienst wel ervaring met het type bembem hoor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be