![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens in deze zin zou het dan nog kloppen ook. Er wordt niet gedobbeld, of beter slechts deels maar dan eerder in een yahtzee context Citaat:
Na een cascade ervan zal een koppeling met de partner ( eveneens komende uit die pool ) dan normaliter geen probleem mogen vormen. Citaat:
Er is geen waarom...maar dat wat achteraf nuttig blijkt zal uitgeselecteerd worden. En dit 'eenvoudig' algoritme ( zoals ik je al wou aantonen aan de hand van dat vb met EA en GA ) is voldoende om complexe sytemen op poten te zetten. Citaat:
Dat is niet zo Citaat:
'de zaadcel die toevallig muteert ook de wedstrijd om de bevruchting nog winnen met de andere normale zaadcellen' Alsof de gemuteerde dna-zaadcel of dna-eicel steeds gebrekkig zou moeten werken. Beiden zijn vehikles en het gaat over een mogelijke dna-mutatie in de pronuclei Trouwens, niet te vergeten, bijna 7 % van de mutaties, gebeurt in de hele vroege ontwikkeling van het embryo. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oplossing ervan neemt de problematiek van de toenemende aantal mutaties gedurende een langere levensloop niet weg. Citaat:
Je kan natuurlijk stellen dat een toenemend aantal poieerfouten ook 'ingebakken' zit. Maar het klopt wel ergens ... zonder veroudering ( en even gesteld zonder andere ongelukken ) zou er minder behoefte zijn aan reproductie en dus minder evolutie Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... dit plaatje lijkt me wel passend
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand in een witte stofjas zegt niet noodzakelijk de waarheid. Vooral niet wanneer het gaat over het al dan niet krijgen van subsidies.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 24 januari 2016 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is fout omdat jullie een bende mentaal gestoorden zijn.
En bla, en bla, en bla. Iets anders heb ik hier nog niet gelezen.
![]() |
#948 | ||||
|
![]() Jawel, maar dat doet er niet toe. Het was een grappige opmerking. Zojuist las ik trouwens over een vrouw met een overerfbare genmutatie die vervroegde dementie veroorzaakt. Ze was er niet blij mee. Het resultaat van dobbelen zal ik maar zeggen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het één is een geloof en het tweede ( in zover het niet het koosnaampje van creationisten betreft voor een vermeende ideologie ) bestaat niet echt tenzij voor processen te benoemen met evolutionair karakter. Maar vermoedelijk hebt ge het dus simpelweg over evolutiebiologen en de evolutietheorie. Wel, dat men dan wetenschap... een natuurwetenschap meer bepaald Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#950 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zegen en een vloek... het zal je maar overkomen maar daar heeft de natuur natuurlijk lak aan Citaat:
Neem bv de ondergang van de dino's Er zijn geen dino's bekend die zich op het moment van die (wel heel plotse) verandering nog vene vlugvlug 'getransformeerd' hebbenn. Wel had je een reeds bestaande waaier van organismen waar massaal op geslecteerd is. Dat is de eeuwige en hardnekkige misvatting ivm evolutietheorie. Selectie brengt in feite an sich niks nieuws voort maar beperkt net de pool der mogelijkheden. Als er geen selectie zou zijn zou (in theorie) zou genetische variatie binnen groepen organismen tot stand laten komen, door middel van willekeurige mutaties die optreden tijdens de celdeling, van allerlei slag. Tot zover de toevalsfactor Het is selctie ( dat Die mogelijkheden worden echter drastisch beperkt door selectie dat net niet werkt op basis van willekeur. Citaat:
Nogmaals... dat is net evolutie en de natuur zal het worst wezen of soort A blijft bestaan, gewoon uitsterft of veranderd in een soort A' Citaat:
Citaat:
( btw ze heben ze een naam gegeven = nova mutaties ) Maar uiteindelijk is dit de logica zelve hé |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
Banneling
|
![]() Praha ge wint. Goed gespeeld.
'T is geschreven en gedaan. Ik heb moeite ondernomen mijn kijk te weerleggen. Dat is gebeurd. Als je dat niet aanvaardt, uw keuze. Heb nu een andere strijd te leveren. Misschien waren het strijden als dit die me weerhielden tot andere dingen. Je vat me wel. I have to undo the past. New nurture. Ik zal daarom meegaan in het verhaal en andere topics zoeken. De evolutietheorie is een cirkeltje dat ik breek, door aanvaarding. Ik zal mij wel bezig houden met zaken die mij aangaan. En dat is het beste dat ik mezelf kan aandoen. Ik rond het af bij een Socrates quote. De enige wijsheid in weten is weten dat ge niets weet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daar ronden we het op af, ok? Gij zijt ene van die ge op 1 hand kunt tellen ![]() Only saying this once . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is wat Socrates bedoelde.
![]() |
![]() |
#954 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die boel in unificatie zal voor evolutie zorgen. Mutaties dan maar ook zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat moet je in twijfel trekken. Geloof ze niet.
![]() |
![]() |
#957 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Socrates' tactiek met die stellingname bestond erin tijdens gesprekken het 'inhoudelijk weten' van zijn opponent te ondermijnen. Elk geloof (weten) werd door hem met dezelfde doeltrefendheid verplulverd tot grote irritatie ( oa van sofisten) als gevolg. In 399 v.Chr. werd Socrates aangeklaagd en uiteindelijk ter dood veroordeeld voor "het niet aanbidden van de goden van de stad" en "het introduceren van nieuwe goden". Daarnaast zou hij ook een slechte invloed op de jeugd gehad hebben: "Meletus: Socrates pleegt onrecht door de goden die de stad vereert niet te vereren en door nieuwe goddelijke wezens te introduceren; voorts pleegt hij onrecht door zijn slechte invloed op de jeugd. De geëiste strafmaat: de dood" Kortom.. een aanhanger van de kerk van het vliegend spaghettimonster of de vliegende theepot van Russell Laatst gewijzigd door praha : 24 januari 2016 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#960 |
|
![]() |
![]() |
![]() |