![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoedanook. Spuitje voor Lee. En alle asielkatten vergassen aub. En zwerfkatten afknallen. Pijnloos. Geen lijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Banneling
|
![]() Enkel veganisten mogen hier spreken over "arm katje lee".
De rest is hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#944 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Ik realiseer me absoluut dat het eten van vlees oneerlijk is tegenover mijn gehechtheid aan onze katten. Maar het is niet hypocriet. Ik deel dieren ook op in "mijn groep" en "de anderen". Dieren die het maken tot "mijn groep", die hebben een dik voordeel tegenover de anderen.
![]() |
#945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het probleem niet, dat triootje zat niet in het "mijn" groepje.
En de figuren die "mijn" groepje pijn doen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 mei 2020 om 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Pijn doen" : tijdens de oorlog aten er in Nederland ook mensen katten & muskusratten . Deze laatste noemden ze "waterkonijn". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Dendermonde is zelfs een restaurant waar dat geserveerd wordt. Laatst gewijzigd door Bobke : 26 mei 2020 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#951 | |||
Europees Commissaris
|
![]() https://www.hln.be/in-de-buurt/stabr...ycot~aa9cd535/
Citaat:
Citaat:
Wat wil die man nu eigenlijk van het FAVV? Het FAVV wil die risico kat weg, vandaar de poging tot repatriëring naar Peru. Die advocaat wenst een exportvergunning van FAVV, wat dus eigenlijk zegt dat het beest voldoet aan de exportvoorwaarden, wat niet het geval is? Hoe wereldvreemd kan je worden om te eisen dat FAVV zijn eigen tegenspreekt. Er is niks mis met die kat, maar we willen ze toch kwijt omdat er een risico aanzit Wie wil er wie op het verkeerde been zetten door te spreken van een boycot omdat FAVV niet wil meewerken aan valsheid in geschrifte. Citaat:
Dat paspoort kan de afleverende dierenarts serieus in de problemen brengen. dus loopt dat risico nog minstens tot dan verder, als de rechter dat volgt.
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 27 mei 2020 om 22:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#952 |
Burger
|
![]() De kans dat die kat rabiës had was al nul toen het hier binnenkwam en is ondertussen al helemaal nul. Er is al jaren geen rabiës meer vastgesteld bij katten in Peru en daarnaast is besmetting van kat op mens sowieso al zeer zelfdzaam.
Waarom kan men nu niet gewoon die kat nog 3 maanden binnenhouden mochten er toch nog enige twijfels zijn. Dat men dat kind een boete geeft en ophoudt met deze zever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevangenisstraf, een zeer strenge gevangenisstraf. En helemaal uitdoen.
![]() |
![]() |
![]() |
#954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar omdat een hoopje ambtenaren, Blegisch en Peruviaans, hun fouten willen afwentelen op een onschuldige kitten, en een onnozel wicht, lijkt me een diepgaander gewetens onderzoek , door onbevooroordeelde burgers een bijkomende zaak die veel gezeik in de toekomst kan vermijden.
![]() |
![]() |
#955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Autochtone Boomse burgers hebben nog steeds de bijnaam Hondenfretters. Niet dat er al in decennia nog een hond de pot in gegaan is bij de autochtonen.
![]() |
#956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens Anthony Godfroid, de raadsman van Selena Ali (23), bezorgde het FAVV de foute documenten aan SENASA, de Peruviaanse tegenhanger van het FAVV. “Het exportcertificaat van maart is overgemaakt, maar dat is uiteraard al vervallen.” Godfroid hoopt met de juiste documenten alsnog een quarantaine in Peru voor Lee mogelijk te maken. https://www.hln.be/in-de-buurt/stabr...ycot~aa9cd535/ Het wicht die hier in de fout gaat zal waarschijnlijk met veel plezier haar straf gaan uitzitten, ik zou het ook doen om een van mijn dieren te kunnen redden. Laatst gewijzigd door Skobelev : 28 mei 2020 om 06:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Staatssecretaris
|
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tweg~ab40bfe9/
Nu deze piste is uitgesloten, is euthanasie van het dier voor het FAVV de enige mogelijke optie. “Het FAVV heeft de weigering van Peru om de kat terug te nemen en de euthanasie als enige uitweg aan de advocaat van de tegenpartij gemeld”, aldus FAVV-woordvoerster Hélène Bonte. nu, gegokt en verloren dat ze het katje maar vlug naar de dierenarts brengt
![]() |
#958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen komt deze zaak voor de rechter. Tegenpartij gaat zeker proberen om nog tijd te winnen, zie hun reactie op de weigering van Peru. Ik hoop dat de rechter daar niet in meegaat, en beslist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |