![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Partner van Sandra Bullock overleden aan gevolgen van ALS
R.I.P. partner van Sandra Hou u sterk weduwe Sandra. p.s. Dat ALS kom je de laatte tijden weer veel tegen. ALS Liga BE Echt iets om niet met te spotten dat ALS ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 augustus 2023 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() DJ Casper die een wereldhit had met ‘Cha cha slide’ overleden aan kanker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
|
![]() De zanger Sixto Rodriguez, alias Sugar Man, 81 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 augustus 2023 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amaai ze zitten rap aan hun 3 lijken vandaag,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
His Last Waltz... p.s. Rick Danko van de groep ook al hele tijd overleden, Dr John... ![]() The Band - It Makes No Difference
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 augustus 2023 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjah, of er van die groep nog wat overschiet????
Members Rick Danko – bass guitar, vocals, guitar, double bass, fiddle (1965–1977, 1983–1999; his death) Levon Helm – drums, vocals, mandolin, guitar, percussion, bass (1967–1977, 1983–1999; died 2012) Garth Hudson – keyboards, organ, saxophone, accordion, woodwinds, brass (1965–1977, 1983–1999) Richard Manuel – piano, drums, organ, vocals (1965–1977, 1983–1986; his death) Robbie Robertson – guitars, vocals, percussion, piano (1965–1977; died 2023) Jim Weider – guitar, backing vocals, bass, mandolin (1985–1999) Stan Szelest – keyboards (1990–1991; his death) Randy Ciarlante – drums, percussion, vocals (1990–1999) Richard Bell – keyboards (1992–1999; died 2007) The Last Waltz is een goede movie. Neil Young zat daar zwaar onder de tequila denk ik. Gelukkig was daar Joni Mitchell en de anderen om hem even op het juiste sporr te zetten. Zoals ik eerder schreef ben ik nog in het bezit van The Last Waltz (vinyl/cd) en ik zet die nog al wel eens op.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 augustus 2023 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dood van actrice Natalie Wood
In de vroege ochtend van 29 november 1981 werd Natalie Wood gevonden. Haar lichaam dreef in het water van Blue Cavern Point Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 augustus 2023 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurence Churcher: https://www.hln.be/buitenland/laatst...7oEJByXuG2mDFc
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Harris Mann, ontwerper van o.a. de Austin Allegro.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ouders waar ik in beperkte mate mantelzorg voor doe 'in beperkte mate ligt aan dat ik daar totaal geen opleiding voor gedaan hebt maar het lukt mij wel) Zij zijn op huidig ogenblik 90 & 91, Pa heeft Alzheimer Ik zal dat nooit halen... Het is zwaar en ik verschiet er van dat ik soms nog naar TV kan kijken of op de PC kan. Een dokter waar ik vroeger al wel eens bij te rade ging als het mij te zwaar geworden was zei eens: "En wie zal er met de miserie zitten???" en hij wees naar mij. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2023 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Orka Lolita sterft na 50 jaar gevangenschap in Miami aan een nieraandoening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel veel respect voor u!! Mag ik vragen of je er alleen voorstaat? Want dat is een bijna onmogelijke taak. Ik noem het een taak omdat het onderschat wordt. Ik zie het al bij mijn moeder ( vader is overleden) maar zij woont nog zelfstandig in een bejaardenflatje. Veel sterkte! Probeer toch regelmatig eens te ontspannen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 |
|
![]() Generaal Jean-Louis Georgelin (74 jaar), verantwoordelijk voor de restauratie van de Notre Dame in Parijs. Verongelukt bij een tocht in de bergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo onnozel, eigenlijk. RIP.
![]() |
![]() |
![]() |
#958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EN voor de verandering weer eens een mens die heeft helpen onze wereld te veranderen...
John Warnock is op 82 jarige leeftijd naar het grote immaterium overgegaan... Hij was een wetenschapper die in zijn jonge jaren (zie maar de Wiki-page) al een paar potige wiskundige problemen uitwerkte,en later mee de zeer belangrijke "tussentaal" PostScript voor printers ontwikkelde.....Het belang van PS kan nauwelijks overschat worden,en is NOG aktueel,zovele decennia later. Maar zijn piece de resistance,,van belang voor een meerderheid van administratieve processen op deze planeet,tot bij ons allemaal toe,was het Portable Document Format. https://www.reuters.com/technology/a...82-2023-08-20/ Laatst gewijzigd door kelt : 21 augustus 2023 om 04:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echt wreed zwaar. Ik sta daar helemaal alleen voor want ik wil het niemand (een liefje/vouw) aandoen om zo te leven. En het gaat van 'kwaad' naar erger, Pa begint veel dingen kapot te doen, in den ronde te slagen met zijn wandelstok... Laten we het "De zaak Alzheimer' noemen. Ik lees graag maar op huidig ogenblik heb ik daar alleen de kans maar voor in het kleine kamertje.... Ik verschiet er alle dagen van dat ik de pc's nog kan goed zetten en reageren op sommige fora. Ik ben zoals u kan lezen in de rubriek over spellen ook een enorme fan van pc games maar ik krijg er de tijd niet voor. Pijnlijk detail is wel dat ik mij begin af te vragen: "Wie gaat dat voor mij doen als ik..." Niemand want er schiet dan niemand meer over... Mijn lichaam eist rust & kalmte maar die krijg ik niet. Het klinkt allemaal wreed zwaar maar dat is het ook. Vrij recent (nog niet gelezen) het volgende boek gekocht: Als het elke dag zondag is van de hand van Dasha Kiper Misschien een goed boek voor die mensen die in een zelfde situatie 'gevangen' zitten? ![]() p.s. Van The Pebbles nog ergens een plaatje liggen (45tr/min) R.I.P Luc Smets Op zijn plaats het volgende liedje? Enigmatic Obsession - Farewell to the Moon
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2023 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |