![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#941 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ja Alle begrip voor hoor, en dat is eerlijk, maar het toont mij ook aan hoe diep die gast gezonken is en kinderachtige methoden hanteert Laat DAT overduidelijk zijn, waarschijnlijk is ie nog gestoord genoeg ook om er van te genieten. Wie weet zit ie nu in een spontane regressie. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 oktober 2007 om 18:19. |
|
|
|
|
|
|
#942 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Schone afbeelding trouwens, duidelijk een allegorie van een 'rencontre' tussen Firestone en de NWO-believers Pindar, Exodus, Gun en Akufen. Raak getroffen! Laatst gewijzigd door parcifal : 2 oktober 2007 om 18:19. |
|
|
|
|
|
|
#943 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#944 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hallo, JIJ VERVALST quotes, niet ik. Ik bewijs dat rood op wit. Je uitvluchten zijn slappe kost en uitermate zielig. You're going down the slippery slope, poor pinda. |
|
|
|
|
|
|
#945 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wederom jochie heb je EN mij niet goed gelezen net en ben je te dom om in te zien dat de quote geen integraal onderdeel van het stuk is. en dat je het 'uitvluchten' noemt moet je helemaal zelf weten Wat waar is noem je 'slappe kost' en wat niet waat is noem je 'echt' Maak me niet uit, eens moet je dat koppie ergens tegen aan stoten! maar echt slim kom je niet over, en niet alleen bij mij. Heb je toevallig iets met 'techniek' gestudeerd? LOL Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#946 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#947 |
|
Banneling
|
niet zienen wil!
je hebt helemaal gelijk ik verwacht dat ook niet moest het effe kwijt Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 oktober 2007 om 18:33. |
|
|
|
|
|
#948 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Jij doet hier het meest aan quote vervalsingen. Bij het quoten van Pindar zijn post heb je de kleur vervalst.... |
|
|
|
|
|
|
#949 |
|
Parlementslid
|
Van 18 febr 2003 tot vandaag bijna elke dag hier zitten en dan nog hetzelfde bandje herhalen 4 * 365 dagen is 4160
elke dag een bericht dus gemiddeld Wat motiveert u hier op dit forum elke dag ? Waar leeft ge van? waarom doe je dat? Ik vind t bijna een beetje zielig eigenlijk... Heb je geen zin es wat anders te gaan doen met je leven? moet niet hoor.... |
|
|
|
|
|
#950 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb jij gemerkt dat het Groentje-18 was die oorspronkelijk de vervalsing aankloeg? Waarom geeft Pindar trouwens niet de bron vanwaar hij echt gecopy/pasted heeft? Is hij verlegen of zo? |
|
|
|
|
|
|
#951 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kan u daar commercieel voordeel mee halen, misschien? Of is het gewoon fun om tegendraads te zijn en aandacht te trekken? |
|
|
|
|
|
|
#952 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hij gaf de bron in zijn post. En je hebt de bron zelf gequote... |
|
|
|
|
|
|
#953 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Look who's talking. |
|
|
|
|
|
|
#954 |
|
Banneling
|
ha ha ha ha
idd, in de psychologie noemt dat men 'projectie' Het beste kan hij zijn projectie terugnemen en integreren. Scheelt ons rust en hem zeker. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 oktober 2007 om 12:09. |
|
|
|
|
|
#955 |
|
Administrator
|
Gelieve op te houden met de persoonlijke aanvallen of deze discussie gaat op slot.
|
|
|
|
|
|
#956 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#957 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Je plaatste een quote en zet daaronder de link van BBC. Terwijl je zelf informatie aan de quote toevoegde, waardoor men vanzelfsprekend zou kunnen denken dat jouw commentaar werkelijk van de BBC afkomstig was ...
|
|
|
|
|
#958 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#959 |
|
Parlementslid
|
komisch hilarisch hier
ik lach me rot!!!!! |
|
|
|
|
|
#960 |
|
Parlementslid
|
Fabrication of consent zou Noam Chomsky het noemen.
Heel die klimaat Hype! De nieuwe hel is uitgevonden Yoepie!!!Een prachtig aards CO2 vagevuur is ons kant en klaar aangeboden door Al Gore. Ook ik trapte erin even twee weken lang. Als je niet voor de klimaat hype bent, brand de aarde op en ben je een persoon die geen verantwoording opneemt voor de toekomst van de aarde. Welke vossen preken deze passie? IN 1985 zijn ze al beginnen denken over deze truut in speciale klimaat conferenties alleen voor rijken.. Er is een oorlog op informatie gaande. Dit is een vorm van infiltratie van uw en mijn gedachtes en ideen binnen de milieubeweging. Gaan we nu de goeie kant op gaan? En gaan we nu meer autonomie op vlak van energie voor de huisgezinnen krijgen???? Dat is pas veiligheid!Ik wil een zonnepaneel op elk dak, een windmolenpark in elke stad en een waterzuiverings bassin met riet voor elke straat! een getijden centrale of wat nog meer is er mogelijk http://www.visionair-belgie.be/Artikels/Energie.htm Free energie??? Cold Fusion? maar dat kan niet das geitewollesokken praat. Dus dan maar eco taxen en gebakken lucht uit de oeral kopen.... das teminste professioneel. We laten het aan de professionals over. Ja ja je ziet het zo, dat komt goed. Zo blijven we te dure zonnepanelen produceren en met bloed doordrenkte olie consumeren.-? Ondertussen gaan we naar de maan en naar mars en orkanen beinvloeden om als wapens te kunnen gebruiken en is boeing's grootste productielijn die van wapens! En heeft general electric alle aandelen van de NBC en andere TV stations wat goed van pas komt als je leverancier no 1 bent van het Pentagon zo kan je lekker oorlogspropaganda verspreiden. En nu ben ik een complotdenker en een milieuprobleem ontkenner en terrorist om dit te zo te denken...... naar de brandstapel met de klimaat opwarmings ontkenners!!! VUUR Welke slimme psychopaten zijn er aan de macht ergens van boven? Dit klopt toch niet meer? Wat zegt jouw boerenverstand daarop? .... een rot zomer! Het wordt hoog tijd dat er een raad van wijzen komt in elk land Het verspreiden van een plaatje met een brandende aarde is net zo schadelijk als de zonder haat straat campagne. Beelden zijn heel indringend op het onderbewuste Ik wil een liefde laan of een samen sterk straat We hebben nood aan positieve beeldvorming misschien vanuit een raad van wijzen ipv een federale regering. We gaan toch stranden met dit systeem dat enkel op uitsluiting en winst berust is. Ik zou graag een draad beginnen op dit forum met oplossingen. |
|
|
|