Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2007, 14:31   #941
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Is Feremans al langsgeweest in deze draad?
Ik heb hem nog niet volledig gelezen, maar ik denk dat hij wat beters te doen heeft.
Oud 12 september 2007, 14:39   #942
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Haha leuk! Het VB maakt ons altijd bang voor gewapende moslimstrijders die zich achter elke pispot verborgen zouden houden, klaar om toe te slaan.

Nu hebben de professionele vet betaalde VB oproerkraaiers aan den lijve mogen ondervinden dat het gevaar uit een heel andere hoek komt: het Eigen Volk.

Ik hoop dat ze er gisteren iets van op gestoken hebben. Geen fascisten in ons land, ook niet als ze toevallig uit Vlaanderen komen. Ons eigen volk heeft het stof er weer eens goed uitgeklopt en daar ben ik fier op. Leve de polies!
Heu, ik zoek nergens gewapende moslims achter pispotten, ook al luister ik wel naar de stem van het VB.

En nu: wie of wat is het eigen volk? Omgekochte politielui, die tegen ongewapende burgers ingezet werden, want ik heb geen enkele burger op VBers zien slaan.

Als jij het stof uitkloppen goed vind, dan heb ik mijn bedenkingen. Sorry, maar ik behoor niet tot jou volk, als dat JOUW vorm van verdraagzaamheid is. Jij zaait gewoon angst en paniek die een volk uiteen rukt. Dat is veel erger dan volk A dat problemen heeft met de evolutie die bepaalde mensen in volk B doormaken, vooral als er onder volk B haat tegenover volk A gepreekt wordt. Heeft volk A dan geen recht meer om in het verweer te gaan, of moet het maar als stof uitgeklopt worden?

Citaat:
Ja, volgend jaar op 11 september zullen het er minstens 201 zijn. Ik help je ook dan weer mee de bloedneuzen te tellen.
Tja, ik denk dat als je zo voortdoet, jouw bloedneus zeker geteld gaat worden, want als je je neus overal in steekt, komt hij wel eens ergens iets hard tegen.
Oud 12 september 2007, 14:46   #943
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
ondertussen gaan de idiote dingen gewoon verder:

12/09 Flahaut bevordert nog snel wat getrouwen in het leger
Aftredend minister van Landsverdediging André Flahaut (PS) bereidt in stilte een laatste bevorderingsronde voor. Het is maar de vraag of dat in lopende zaken nog kan.

Hij wil op 28 september nog snel enkele getrouwen bevorderen tot generaal. Een van hen is Luc Marsia, kapitein-ter-zee en adviseur op het kabinet van minister Flahaut. Ook zijn broer, Jean Marsia, wil Flahaut bevorderen. Hij is kolonel militair administrateur en directeur bij de Koninklijke Militaire School. Dat schrijft De Tijd woensdag.

Flahaut heeft ook aan Danielle Levillez gedacht. Zij staat aan het hoofd van de Medische Component van het leger en van het militair hospitaal in Neder-Over-Heembeek. Ze bereikte eind 2005 als eerste vrouw de graad van brigadegeneraal. En ze was de eerste vrouwelijke kolonel in het Belgische leger.

In legerkringen is te horen dat Flahaut nog een keer zijn gang kan gaan omdat ook de militaire adviseur van premier Verhofstadt, brigadegeneraal Harry Vindevogel, bevorderd wordt.
(gva)

Volgens bronnen dicht bij de onderhandelaars is er, ondanks de lof die iedereen voor de verkenner heeft, nog altijd geen vooruitgang geboekt. BHV blijft nog altijd een gordiaanse knoop, vooral omdat alle partijen bij hun standpunt blijven. De Franstalige partijen blijven naar verluidt de uitbreiding van het Brussels gewest eisen als tegenprestatie, wat voor de Vlaamse onderhandelaars onaanvaardbaar is. Ook inschrijvingsrecht in Brussel voor de Franstaligen in de Vlaamse rand is een Franstalige eis. De Vlaamse partijen willen enkel horen van compensaties die niet rechtstreeks te maken hebben met BHV.(de standaard)
Stt, zwijg het stil, dat soort vriendjespolitiek vind je niet in een voorbeelddemocratie.

Citaat:
Moslim weigert mannelijke gynaecoloog bij risicobevalling

Een gynaecoloog van het Sint-Dimpnaziekenhuis in Geel was in alle staten toen hem de toegang tot de verloskamer werd geweigerd door de echtgenoot van een risicopatiënte. De aanstaande vader, een moslim, weigerde de hulp van een mannelijke gynaecoloog.

”Ik vraag me af of dat geen inbreuk is op de antidiscriminatiewetgeving. De hulp van een mannelijke arts weigeren is in elk geval een aanfluiting van waar geneeskunde om gaat”, zegt dokter Luc Verguts (foto), diensthoofd van de afdeling gynaecologie van Sint-Dimpna.
(gva)
Ik vind dat die man het recht heeft om die arts te weigeren. Als hij zijn geloof nu eenmaal belangrijker vind dan het leven van zijn vrouw en kind, is dat toch zijn zaak. Dat bewijst enkel dat men hem beter kan terugsturen naar landen, waar zijn geloof de scepter waait en waar er dagelijks vrouwen en kinderen sterven bij de bevalling dankzij deze middeleeuwse ideologie.
Oud 12 september 2007, 14:55   #944
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
'k Hoop dat je het niet over de kerstmarkt van Straatsburg hebt, waar de Duitse politie, een paar jaar terug, nog net een bomaanslag door moslim-extremisten heeft kunnen verijdelen. Of was dat ook een kinderstreek? Jammer dat een deel van de bevolking met de islaminvasie dezelfde weg opgaat als de collaborateurs 60 jaar geleden, maar achteraf niet komen wenen hé...
Ah, hadden jullie het daar over. En dan daar gaan staan gelijk een privémilitie. Overweeg de politie hun werk disctreet te laten doen en ons kerstmis te laten vieren zonder intimdaties.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 14:56   #945
willem1940NLD

Standaard

Als het waar zou zijn dat er stelselmatig Franstalige politie wordt ingezet tegen Nederlandstaligen, werkt dat zacht gezegd niet in het voordeel van een verenigd België.
Oud 12 september 2007, 16:55   #946
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

bon, heel het land heeft toch nog eens goed kunnen lachen gisteren.
alleen de die-hards van het VB houden nog vol dat dit een grootse daad van verzet en martelaarschap was, de andere 95% van de bevolking zag hoe de VBers zich aanstelden als wanhopige aandachtshoeren.
dit draait negatief uit voor het VB. ze hebben het nog niet door. ze denken dat ze door wat over straat te rollen terug krediet gewonnen hebben bij hun bomberjack-aanhang, en dat het verlies van hun ralph lauren-aanhang wel zal meevallen.
afwachten.
maar laat ons ondertussen nog eens lachen af en toe.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 12 september 2007 om 16:56.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 17:06   #947
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
bon, heel het land heeft toch nog eens goed kunnen lachen gisteren.
alleen de die-hards van het VB houden nog vol dat dit een grootse daad van verzet en martelaarschap was, de andere 95% van de bevolking zag hoe de VBers zich aanstelden als wanhopige aandachtshoeren.
dit draait negatief uit voor het VB. ze hebben het nog niet door. ze denken dat ze door wat over straat te rollen terug krediet gewonnen hebben bij hun bomberjack-aanhang, en dat het verlies van hun ralph lauren-aanhang wel zal meevallen.
afwachten.
maar laat ons ondertussen nog eens lachen af en toe.
integendeel ik hoor en lees 75% positieve reacties, een grote meerderheid keurt het politioneel geweld af
Oud 12 september 2007, 17:08   #948
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Euh met boeien aan kan je ook slagen , ik weet niet of er ge slagen is. Wel dat er PV is opgesteld door de politie dus er zal wel iets gebeurt zijn. Op beelden was trouwens te zien dat Dewinter de chauffeur lastig viel.
op de beelden was te zien dat hij hard werd aangepakt en dat ie een klein beetje lastig deed, als u dat slagen en verwondingen noemt dan werd fdw dood geslagen
Oud 12 september 2007, 17:09   #949
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik vind dat die man het recht heeft om die arts te weigeren. Als hij zijn geloof nu eenmaal belangrijker vind dan het leven van zijn vrouw en kind, is dat toch zijn zaak. Dat bewijst enkel dat men hem beter kan terugsturen naar landen, waar zijn geloof de scepter waait en waar er dagelijks vrouwen en kinderen sterven bij de bevalling dankzij deze middeleeuwse ideologie.
Neen. Zelfs in ons rare belziekske heeft hij er eigenlijk GEEN zeggenschap over. Het leven van die vrouw moet voor die arts primeren op het protest van de man.

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 17:10   #950
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Haha leuk! Het VB maakt ons altijd bang voor gewapende moslimstrijders die zich achter elke pispot verborgen zouden houden, klaar om toe te slaan.

Nu hebben de professionele vet betaalde VB oproerkraaiers aan den lijve mogen ondervinden dat het gevaar uit een heel andere hoek komt: het Eigen Volk.

Ik hoop dat ze er gisteren iets van op gestoken hebben. Geen fascisten in ons land, ook niet als ze toevallig uit Vlaanderen komen. Ons eigen volk heeft het stof er weer eens goed uitgeklopt en daar ben ik fier op. Leve de polies!
juist het eigen volk was gisteren duidelijk heel brussel aant afbreken, daarmee dat ze hard dienden te worden aangepakt
Oud 12 september 2007, 17:11   #951
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het VB is gekant tegen �*lle vormen van de islam en gelijk wie er moslim is, inclusief eigen volk.
bron? bestaat niet he
Oud 12 september 2007, 17:28   #952
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de andere 95% van de bevolking zag hoe de VBers zich aanstelden als wanhopige aandachtshoeren.
Ze hebben precies een nieuwe laag realiteitswerend beton in de linkse bunkers gekapt, gisteren.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 17:30   #953
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Als het waar zou zijn dat er stelselmatig Franstalige politie wordt ingezet tegen Nederlandstaligen, werkt dat zacht gezegd niet in het voordeel van een verenigd België.
Nog even en het leger wordt eveneens ingezet!
Oud 12 september 2007, 17:40   #954
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Nog even en het leger wordt eveneens ingezet!
Ik vrees dat ik helaas hetzelfde begin te vrezen.
Oud 12 september 2007, 17:42   #955
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Ze hebben precies een nieuwe laag realiteitswerend beton in de linkse bunkers gekapt, gisteren.
Nee, ik denk dat ze goede hersenchirurgen hebben. Ze zijn toch het intellectueel kruin. Persoonlijk vond ik de afgang van Thielemans en zijn blauwe knockploeg erger. Als het VB enkel scheldende aandachtshoeren zijn, zoals de linksen beweren, dan vraag ik me af waarom ze er zo bang van zijn, dat ze hen persee met alle geweld willen bestrijden.
Oud 12 september 2007, 17:59   #956
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Was die andere laag dan versleten?

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 18:03   #957
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waalsgezinde/Vlaamshatende politie noem ik geen eigen volk
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 18:20   #958
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Wat een ongelooflijke afgang! hilaaarisch
Oud 12 september 2007, 18:24   #959
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
o wat een theatraal gedoe. zich met veel gevoel voor drama laten vallen op de grond, 'kijk eens hoe wij het slachtoffer zijn van de belze dictatuur etc'. geregisseerd en gepland van begin tot einde. van enige spontaniteit geen sprake.
maar ge hebt er vast nog die er volledig intrappen.
Ja, en dan PDW die met opzet zijn haar heeft ontkamd.... Het zijn toch echte stand-up comedians hé, onze VB'ertjes....
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 18:27   #960
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik vrees dat ik helaas hetzelfde begin te vrezen.
Je vreest dat je vreest?! Wat voor een bangerikje ben jij!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be