Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2007, 02:16   #901
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik moet die kerel ook niet hebben, maar als die dat ook begint te zeggen........
Als die hypocriet meent wat hij zegt had hij er beter voor gezorgd dat die betoging ongestoord had mogen doorgaan, én dan had hij er nog aan deelgenomen ook.
Oud 12 september 2007, 02:18   #902
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
je hebt verschillende methodes om een pot choco te openen;

de ene slaat met een voorhamer de pot kapot.

de andere draait het deksel open.
Vanhengel helpt de pot echter dichthouden.
Oud 12 september 2007, 04:30   #903
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Met andere woorden: Vlaanderen bestaat uit bijna een kwart laaggeschoolde Vlamingen aan wiens verstandelijke vermogens jij twijfelt. Iets teveel om jouw denigrerende gelul ernstig te hoeven nemen dus.
Ik denk zelfs niet dat je met dit gedrag een kwart van de laageschoolden kunt overtuigen. Dit is namelijk niet beter dan dat ze het zelf hadden gekund. Een meesterlijk in beeld gebrachte, potsierlijke vertoning, waarbij ik de gevechten heb gemist.

Laatst gewijzigd door DannyS : 12 september 2007 om 04:37.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 05:27   #904
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Betogen tegen de islamisering van Europa is irrationeel, zelfs racistisch.
Haal je hoofd even uit het zand beste vriend, en het zand ook uit je ogen halen.
-nooit gehoord van franse no-go zones
-nooit gehoord van een moslim, die een politieker in GB toeriep dat hij geen zaken had in moslim land = dat was dus wel in GB zelf!
-nooit gehoord van die Duitse rechter, die een vrouw in het ongelijk stelde omdat op je vrouw kloppen mag van islam
-nooit gehoord van de islam moord op de nederlandse cineast
-nooit gehoord van de moord op die man in de bus
-nooit gehoord van het moslim krapuul dat joodse kinderen weg terroriseerde
-nooit de teksten gelezen die rondgedragen worden op moslim betogingen
-nooit gehoord van verkrachting-epidemie in Scandinavische landen
-nooit moslim geweld gezien om ochgottekes wat spotprenten
enz. enz.

Irrationeel zei je toch....
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 05:31   #905
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Niet kinderachtiger of puberaler dan het optreden van de Brusselse burgemeester en zijn troepenmacht. Er was geen enkele reden om die betoging te verbieden, en al zeker niet om de 'misdadigers' op deze wijze te lijf te gaan. En dat zijn niet alleen mijn woorden. Je hoort ze uiteraard niet uit de mond van het Belgische establishment komen maar wel uit de EU.
Het is niet de eerste keer dat belziek eender welk argument gebruikt om op Vlamingen te kloppen.

-bij de creatie van den belziek werd er ook op Vlamingen geklopt
-na de beide wereldoorlogen werd door den belziek toegelaten dat Vlamingen vermoord, geslagen, verkracht werden en zonder reden werden opgesloten.

Een (echte) Vlaming krijgt altijd klop van den belziek. Dat is al 170+ jaar zo.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 05:53   #906
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Haha leuk! Het VB maakt ons altijd bang voor gewapende moslimstrijders die zich achter elke pispot verborgen zouden houden, klaar om toe te slaan.

Nu hebben de professionele vet betaalde VB oproerkraaiers aan den lijve mogen ondervinden dat het gevaar uit een heel andere hoek komt: het Eigen Volk.

Ik hoop dat ze er gisteren iets van op gestoken hebben. Geen fascisten in ons land, ook niet als ze toevallig uit Vlaanderen komen. Ons eigen volk heeft het stof er weer eens goed uitgeklopt en daar ben ik fier op. Leve de polies!
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 06:02   #907
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figy Bekijk bericht
Een matrak gebruiken voor zoiets is wel heel triest. De mentaliteit van de Brusselse ordediensten is zeer bedroevend.
Alleen ging het niet over de Brusselse politie, daar er op die bepaalde plaats hulpagenten uit het Luikse werden ingezet. Misschien verklaart dit ook waarom ze zo gewelddadig erop los gingen...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 06:11   #908
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Alleen ging het niet over de Brusselse politie, daar er op die bepaalde plaats hulpagenten uit het Luikse werden ingezet. Misschien verklaart dit ook waarom ze zo gewelddadig erop los gingen...
Als ze de Antwerpse politie hadden ingezet (hun reputatie kennende) waren ze wellicht onthaald geweest op koffie en gebak. Nu hebben ze eindelijk de stem van het volk gehoord, het eigen volk, en die lusten racisten en fascisten rauw. Met dat soort aangebrand flamingantisme, daar willen Vlamingen en Vlaanderen niks mee te maken hebben.

Ik hoop dat het VB er wat van op gestoken heeft. 11 september zullen ze niet licht vergeten. Binnen 25 jaar zullen ze zich die dag nog altijd herinneren en op de IJzerbedevaart ... euh IJzerwake een monument op richten om deze Untergang te gedenken.
Oud 12 september 2007, 06:16   #909
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Als ze de Antwerpse politie hadden ingezet (hun reputatie kennende) waren ze wellicht onthaald geweest op koffie en gebak. Nu hebben ze eindelijk de stem van het volk gehoord, het eigen volk, en die lusten racisten en fascisten rauw. Met dat soort aangebrand flamingantisme, daar willen Vlamingen en Vlaanderen niks mee te maken hebben.

Ik hoop dat het VB er wat van op gestoken heeft. 11 september zullen ze niet licht vergeten. Binnen 25 jaar zullen ze zich die dag nog altijd herinneren en op de IJzerbedevaart ... euh IJzerwake een monument op richten om deze Untergang te gedenken.
U kent duidelijk ook niet veel van politieke akties, betogingen, samenkomsten... Wat valt u dit incident te leren? Welnu, een aantal zaken. Vooreerst dat de burgemeester in Vlaanderen duidelijk niet kan rekenen op een klankbord voor zijn bevel tot hardhandig optreden tegenover de mensen die daar waren samengekomen (de betoging was zelfs nog niet eens begonnen). Zelfs bij de VRT zijn ze dat aan het beseffen, zodanig dat Thielemans gisteren zwaar aan de tand werd gevoeld (zodanig zelfs dat hij meer dan geërgerd werd en naar het einde met een vraag besloot: "Mevrouw, gelooft u mij misschien niet?"). Daarnaast is duidelijk geworden dat dit land hoe langer hoe meer naar een ideologische dictatuur afglijdt waar bepaalde meningen worden verbannen en blijkbaar niet geuit mogen worden. En ten derde, en u schijnt het niet te beseffen (voor ons, zoveel te beter!), is het Vlaams Belang er eens te meer in geslaagd alle media naar zich toe te trekken en als dusdanig aan de goegemeente duidelijk te maken dat het Vlaams Belang nog steeds geviseerd wordt. Dit zal weer eens heel wat mensen de ogen openen.

Voor het overige weet ik niet over wie u het heeft als u daar over "racisten en fascisten" spreekt. In ieder geval niet over het Vlaams Belang. Als VB'er ben ik immers racist noch fascist.
Oud 12 september 2007, 06:29   #910
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
u schijnt het niet te beseffen (voor ons, zoveel te beter!), is het Vlaams Belang er eens te meer in geslaagd alle media naar zich toe te trekken en als dusdanig aan de goegemeente duidelijk te maken dat het Vlaams Belang nog steeds geviseerd wordt. Dit zal weer eens heel wat mensen de ogen openen.
De viseerders geviseerd, bedoel je? Het zal ze leren. De moslimofobe manifestatie van en door het Vlaams Belang was verboden. Toch verkozen ze om te manifesteren om hun haat jegens de moslimgemeenschap kracht bij te zetten.

Ik hoop inderdaad dat dit heel wat mensen hun 'ogen openen' (tel jij maar weer de extra stemmen die dit kan opleveren), want Vlaanderen keert zijn rug naar dit soort onverdraagzame individuen.
Oud 12 september 2007, 06:32   #911
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Betogen tegen de islamisering van Europa is irrationeel, zelfs racistisch.
Het optreden van het VB vind ik kinderachtig. Zo doorprikbaar als wat. Puberaal. Als zoiets stemmen oplevert in Vlaanderen stel ik mij vragen bij de verstandelijke capaciteiten van de Vlamingen.
Zo zult ge ook wel vragen hebben bij de verstandelijke capaciteiten van eu-commisaris van justitie (Fratinni), wanneer hij zegt dat de betoging nooit had mogen verboden worden.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 06:35   #912
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De viseerders geviseerd, bedoel je? Het zal ze leren. De moslimofobe manifestatie van en door het Vlaams Belang was verboden. Toch verkozen ze om te manifesteren om hun haat jegens de moslimgemeenschap kracht bij te zetten.

Ik hoop inderdaad dat dit heel wat mensen hun 'ogen openen' (tel jij maar weer de extra stemmen die dit kan opleveren), want Vlaanderen keert zijn rug naar dit soort onverdraagzame individuen.
Neen, dat bedoel ik niet. U schijnt het maar niet te snappen. Als er uit de berichtgeving van de afgelopen dag nu één zaak is duidelijk geworden, dan is het juist dat de geviseerde in media en publieke opinie juist niet geviseerd wordt maar dat wel de burgemeester en politie.

Vlaanderen wenst geen islamisering, en juist daar ging de betoging over. Niet over haat tegen de moslimbevolking. Maar goed, in al uw berichten gooit u alles een beetje door elkaar, waardoor ik niet verwonderd ben dat u dit hier ook doet.
Oud 12 september 2007, 06:35   #913
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanhengel helpt de pot echter dichthouden.
neenee,

Vanhengel waarschuwde (op zijn manier) ook voor de toenemende invloed van de islam op de westerse wereld (zijn manier om de chocopot te openen).

Maar blijkbaar zijn we hier terechtgekomen op een discussie waar vuisten en stoere rethoriek, rechts en links, van meer belang zijn dan het op zoek gaan naar een oplossing voor maatschappelijke problemen.

Komaan, jongens op naar de volgende uppercut!
Op naar de volgende betoging die dan door de andere partij zal worden afgebrand...We zullen ze krijgen die fascisten/linkse ratten/moslims (schrappen wat niet past)
Op naar de verdere stap in onze polarisering waar we zou van houden omdat we dan in onze eigen platte ideologische dogmaatjes kunnen blijven verderprutsen.
Op naar de revolutie!!!! Kameraden voorwaarts!!

En morgen met de kleine naar de voetbal. Of met mama achter een nieuwe boekentas. Of met het vrouwje naar den Aldi acher Olé's.
Internetrevolutionairen...van achter de PC met een taske koffie en een sigaretje.

etc etc etc

En voor je het weet zijn we 11 september 2547 en is er nog geen scheet veranderd.
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 06:41   #914
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infidel Bekijk bericht
Na de "zwarte zondagen", mag men dit ook optekenen als een zwarte dag voor de democratie.

Deze betoging verbieden was fout Nummer 1. Dit ging recht in op het recht van Vrijheid van menigsuiting.
De mensen die toch nog de moeite hebben gedaan om te betogen hebben niemand geproveceerd. De betoging was enkel in Europese wijken, en niet in wijken met islamitische bewoners.
Ik denk inderdaad dat de weerklank die deze "betoging" van 200 man nu krijgt, een fundament legt in de publieke opinie voor een volgende, grotere betoging. De anti-islamiseringsbetogingen in Brussel zullen doorgaan en snel aanzwellen.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 07:03   #915
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Ik denk inderdaad dat de weerklank die deze "betoging" van 200 man nu krijgt, een fundament legt in de publieke opinie voor een volgende, grotere betoging. De anti-islamiseringsbetogingen in Brussel zullen doorgaan en snel aanzwellen.
Ja, volgend jaar op 11 september zullen het er minstens 201 zijn. Ik help je ook dan weer mee de bloedneuzen te tellen.
Oud 12 september 2007, 07:09   #916
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Daarstraks op Radio 1 was er een interview met een journalist en die zei dat gisteren een agent tegen hem gezegd had dat dit optreden tegen alles indruisde wat ze geleerd hebben aangaande ordehandhaving.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 07:23   #917
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Haha leuk! Het VB maakt ons altijd bang voor gewapende moslimstrijders die zich achter elke pispot verborgen zouden houden, klaar om toe te slaan.

Nu hebben de professionele vet betaalde VB oproerkraaiers aan den lijve mogen ondervinden dat het gevaar uit een heel andere hoek komt: het Eigen Volk.

Ik hoop dat ze er gisteren iets van op gestoken hebben. Geen fascisten in ons land, ook niet als ze toevallig uit Vlaanderen komen. Ons eigen volk heeft het stof er weer eens goed uitgeklopt en daar ben ik fier op. Leve de polies!
Je doelt natuurlijk op Thielemans en zijn PS-kliek.
Oud 12 september 2007, 07:39   #918
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

ondertussen gaan de idiote dingen gewoon verder:

12/09 Flahaut bevordert nog snel wat getrouwen in het leger
Aftredend minister van Landsverdediging André Flahaut (PS) bereidt in stilte een laatste bevorderingsronde voor. Het is maar de vraag of dat in lopende zaken nog kan.

Hij wil op 28 september nog snel enkele getrouwen bevorderen tot generaal. Een van hen is Luc Marsia, kapitein-ter-zee en adviseur op het kabinet van minister Flahaut. Ook zijn broer, Jean Marsia, wil Flahaut bevorderen. Hij is kolonel militair administrateur en directeur bij de Koninklijke Militaire School. Dat schrijft De Tijd woensdag.

Flahaut heeft ook aan Danielle Levillez gedacht. Zij staat aan het hoofd van de Medische Component van het leger en van het militair hospitaal in Neder-Over-Heembeek. Ze bereikte eind 2005 als eerste vrouw de graad van brigadegeneraal. En ze was de eerste vrouwelijke kolonel in het Belgische leger.

In legerkringen is te horen dat Flahaut nog een keer zijn gang kan gaan omdat ook de militaire adviseur van premier Verhofstadt, brigadegeneraal Harry Vindevogel, bevorderd wordt.
(gva)

Volgens bronnen dicht bij de onderhandelaars is er, ondanks de lof die iedereen voor de verkenner heeft, nog altijd geen vooruitgang geboekt. BHV blijft nog altijd een gordiaanse knoop, vooral omdat alle partijen bij hun standpunt blijven. De Franstalige partijen blijven naar verluidt de uitbreiding van het Brussels gewest eisen als tegenprestatie, wat voor de Vlaamse onderhandelaars onaanvaardbaar is. Ook inschrijvingsrecht in Brussel voor de Franstaligen in de Vlaamse rand is een Franstalige eis. De Vlaamse partijen willen enkel horen van compensaties die niet rechtstreeks te maken hebben met BHV.(de standaard)

Moslim weigert mannelijke gynaecoloog bij risicobevalling

Een gynaecoloog van het Sint-Dimpnaziekenhuis in Geel was in alle staten toen hem de toegang tot de verloskamer werd geweigerd door de echtgenoot van een risicopatiënte. De aanstaande vader, een moslim, weigerde de hulp van een mannelijke gynaecoloog.

”Ik vraag me af of dat geen inbreuk is op de antidiscriminatiewetgeving. De hulp van een mannelijke arts weigeren is in elk geval een aanfluiting van waar geneeskunde om gaat”, zegt dokter Luc Verguts (foto), diensthoofd van de afdeling gynaecologie van Sint-Dimpna.
(gva)
Oud 12 september 2007, 07:41   #919
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

inderdaad het opent de ogen van velen die dachten dat dit een democratisch land was, dat is het namelijk helemaal niet. de regering en burgemeesters kiezen selectief kant.

dat het trouwens een betoging was enkel tegen een radicale islam vergeet u er bij te vermelden, bent u er dan miss voor?
Oud 12 september 2007, 07:43   #920
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Gaan jullie nu ook al zeggen wie erbij andere partijen mag en wie niet? Na het "iedereen moet het vb discours maar overnemen" is dit toch wel een nieuwe schokkende vaststelling
neen ,het is gewoon een vaststelling dat u standpunten verkondigd die helemaal niet van u partij zijn, het is gewoon een raad om u dan maar elders aan te sluiten, anders maakt u zich beetje belachelijk
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be