![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die hypocriet meent wat hij zegt had hij er beter voor gezorgd dat die betoging ongestoord had mogen doorgaan, én dan had hij er nog aan deelgenomen ook.
![]() |
#902 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanhengel helpt de pot echter dichthouden.
![]() |
#903 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk zelfs niet dat je met dit gedrag een kwart van de laageschoolden kunt overtuigen. Dit is namelijk niet beter dan dat ze het zelf hadden gekund. Een meesterlijk in beeld gebrachte, potsierlijke vertoning, waarbij ik de gevechten heb gemist.
Laatst gewijzigd door DannyS : 12 september 2007 om 04:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#904 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-nooit gehoord van franse no-go zones -nooit gehoord van een moslim, die een politieker in GB toeriep dat hij geen zaken had in moslim land = dat was dus wel in GB zelf! -nooit gehoord van die Duitse rechter, die een vrouw in het ongelijk stelde omdat op je vrouw kloppen mag van islam -nooit gehoord van de islam moord op de nederlandse cineast -nooit gehoord van de moord op die man in de bus -nooit gehoord van het moslim krapuul dat joodse kinderen weg terroriseerde -nooit de teksten gelezen die rondgedragen worden op moslim betogingen -nooit gehoord van verkrachting-epidemie in Scandinavische landen -nooit moslim geweld gezien om ochgottekes wat spotprenten enz. enz. Irrationeel zei je toch.... ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#905 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-bij de creatie van den belziek werd er ook op Vlamingen geklopt -na de beide wereldoorlogen werd door den belziek toegelaten dat Vlamingen vermoord, geslagen, verkracht werden en zonder reden werden opgesloten. Een (echte) Vlaming krijgt altijd klop van den belziek. Dat is al 170+ jaar zo.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Banneling
|
![]() Haha leuk! Het VB maakt ons altijd bang voor gewapende moslimstrijders die zich achter elke pispot verborgen zouden houden, klaar om toe te slaan.
Nu hebben de professionele vet betaalde VB oproerkraaiers aan den lijve mogen ondervinden dat het gevaar uit een heel andere hoek komt: het Eigen Volk. Ik hoop dat ze er gisteren iets van op gestoken hebben. Geen fascisten in ons land, ook niet als ze toevallig uit Vlaanderen komen. Ons eigen volk heeft het stof er weer eens goed uitgeklopt en daar ben ik fier op. Leve de polies! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen ging het niet over de Brusselse politie, daar er op die bepaalde plaats hulpagenten uit het Luikse werden ingezet. Misschien verklaart dit ook waarom ze zo gewelddadig erop los gingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat het VB er wat van op gestoken heeft. 11 september zullen ze niet licht vergeten. Binnen 25 jaar zullen ze zich die dag nog altijd herinneren en op de IJzerbedevaart ... euh IJzerwake een monument op richten om deze Untergang te gedenken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige weet ik niet over wie u het heeft als u daar over "racisten en fascisten" spreekt. In ieder geval niet over het Vlaams Belang. Als VB'er ben ik immers racist noch fascist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop inderdaad dat dit heel wat mensen hun 'ogen openen' (tel jij maar weer de extra stemmen die dit kan opleveren), want Vlaanderen keert zijn rug naar dit soort onverdraagzame individuen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen wenst geen islamisering, en juist daar ging de betoging over. Niet over haat tegen de moslimbevolking. Maar goed, in al uw berichten gooit u alles een beetje door elkaar, waardoor ik niet verwonderd ben dat u dit hier ook doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Staatssecretaris
|
![]() neenee,
Vanhengel waarschuwde (op zijn manier) ook voor de toenemende invloed van de islam op de westerse wereld (zijn manier om de chocopot te openen). Maar blijkbaar zijn we hier terechtgekomen op een discussie waar vuisten en stoere rethoriek, rechts en links, van meer belang zijn dan het op zoek gaan naar een oplossing voor maatschappelijke problemen. Komaan, jongens op naar de volgende uppercut! Op naar de volgende betoging die dan door de andere partij zal worden afgebrand...We zullen ze krijgen die fascisten/linkse ratten/moslims (schrappen wat niet past) Op naar de verdere stap in onze polarisering waar we zou van houden omdat we dan in onze eigen platte ideologische dogmaatjes kunnen blijven verderprutsen. Op naar de revolutie!!!! Kameraden voorwaarts!! En morgen met de kleine naar de voetbal. Of met mama achter een nieuwe boekentas. Of met het vrouwje naar den Aldi acher Olé's. Internetrevolutionairen...van achter de PC met een taske koffie en een sigaretje. etc etc etc En voor je het weet zijn we 11 september 2547 en is er nog geen scheet veranderd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#916 |
Staatssecretaris
|
![]() Daarstraks op Radio 1 was er een interview met een journalist en die zei dat gisteren een agent tegen hem gezegd had dat dit optreden tegen alles indruisde wat ze geleerd hebben aangaande ordehandhaving.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#918 |
Staatssecretaris
|
![]() ondertussen gaan de idiote dingen gewoon verder:
12/09 Flahaut bevordert nog snel wat getrouwen in het leger Aftredend minister van Landsverdediging André Flahaut (PS) bereidt in stilte een laatste bevorderingsronde voor. Het is maar de vraag of dat in lopende zaken nog kan. Hij wil op 28 september nog snel enkele getrouwen bevorderen tot generaal. Een van hen is Luc Marsia, kapitein-ter-zee en adviseur op het kabinet van minister Flahaut. Ook zijn broer, Jean Marsia, wil Flahaut bevorderen. Hij is kolonel militair administrateur en directeur bij de Koninklijke Militaire School. Dat schrijft De Tijd woensdag. Flahaut heeft ook aan Danielle Levillez gedacht. Zij staat aan het hoofd van de Medische Component van het leger en van het militair hospitaal in Neder-Over-Heembeek. Ze bereikte eind 2005 als eerste vrouw de graad van brigadegeneraal. En ze was de eerste vrouwelijke kolonel in het Belgische leger. In legerkringen is te horen dat Flahaut nog een keer zijn gang kan gaan omdat ook de militaire adviseur van premier Verhofstadt, brigadegeneraal Harry Vindevogel, bevorderd wordt. (gva) Volgens bronnen dicht bij de onderhandelaars is er, ondanks de lof die iedereen voor de verkenner heeft, nog altijd geen vooruitgang geboekt. BHV blijft nog altijd een gordiaanse knoop, vooral omdat alle partijen bij hun standpunt blijven. De Franstalige partijen blijven naar verluidt de uitbreiding van het Brussels gewest eisen als tegenprestatie, wat voor de Vlaamse onderhandelaars onaanvaardbaar is. Ook inschrijvingsrecht in Brussel voor de Franstaligen in de Vlaamse rand is een Franstalige eis. De Vlaamse partijen willen enkel horen van compensaties die niet rechtstreeks te maken hebben met BHV.(de standaard) Moslim weigert mannelijke gynaecoloog bij risicobevalling Een gynaecoloog van het Sint-Dimpnaziekenhuis in Geel was in alle staten toen hem de toegang tot de verloskamer werd geweigerd door de echtgenoot van een risicopatiënte. De aanstaande vader, een moslim, weigerde de hulp van een mannelijke gynaecoloog. ”Ik vraag me af of dat geen inbreuk is op de antidiscriminatiewetgeving. De hulp van een mannelijke arts weigeren is in elk geval een aanfluiting van waar geneeskunde om gaat”, zegt dokter Luc Verguts (foto), diensthoofd van de afdeling gynaecologie van Sint-Dimpna. (gva) |
![]() |
![]() |
![]() |
#919 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dat het trouwens een betoging was enkel tegen een radicale islam vergeet u er bij te vermelden, bent u er dan miss voor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Staatssecretaris
|
![]() neen ,het is gewoon een vaststelling dat u standpunten verkondigd die helemaal niet van u partij zijn, het is gewoon een raad om u dan maar elders aan te sluiten, anders maakt u zich beetje belachelijk
|
![]() |
![]() |