|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. | 
|  | Discussietools | 
|  11 augustus 2010, 08:51 | #961 | |
| Minister Geregistreerd:  8 april 2009 Locatie: Gent 
				 |   Citaat: 
 Of is een taalgrens geen grens voor jou ? 
				__________________ Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. | |
|   | 
|  11 augustus 2010, 08:52 | #962 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 januari 2006 Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
				 |   Citaat: 

__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   | |
|   | 
|  11 augustus 2010, 08:58 | #963 | 
| Banneling Geregistreerd:  8 augustus 2007 
				 |   | 
|   | 
|  11 augustus 2010, 08:59 | #964 | |
| Banneling Geregistreerd: 28 september 2004 
				 |   Citaat: 
 de huidige grens tussen Vlaanderen en Wallonie wordt de staatsgrens. | |
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:00 | #965 | 
				 |   | 
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:00 | #966 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 januari 2006 Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
				 |   Citaat: 
 Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een nationaal Bindend Referendum, waar 'de mensen' zich over de hele rimram van mogelijke keuzes mogen uitspreken, en de politici op voet van gelijkheid (met ons, hé, niet met elkaar) worden behandeld. "Eén man/vrouw, één stem", en geen bijkomende mechanismen ter vervalsing. Wordt het zo langzamerhand geen tijd voor het bijeenroepen van de Staten Generaal? 
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   | |
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:01 | #967 | 
				 |   | 
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:02 | #968 | 
				 |   Wie is volgens jou nog niet 'klaar'? 
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   | 
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:03 | #969 | |
				 |   Citaat: 
 maar geef ons eerst een Vlaams leger, zodat we ons kunnen verdedigen als de Franstaligen weer eens moordend door de straten trekken wanneer ze zich weer eens niet kunnen neerleggen bij een democratisch genomen beslissing hé ! | |
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:03 | #970 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 21 september 2006 Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe 
				 |   Citaat: 
 on topic: schrik om een antwoord te geven? | |
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:04 | #971 | 
				 |   ik vrees dat zelfs BDW het nog niet begrepen heeft. men zal echt wel moeten vertrekken vanuit confederale logica een wit blad en "wat doen we nog samen?" ipv nog maar eens te beginnen bricoleren aan de belgishce spaghettiknoop die er nu zit | 
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:14 | #972 | |
				 |   Citaat: 
 Ik besef ook wel dat ik mijzelf met mijn verlangen naar een Bindend Referendum Op Volksinitiatief in het *hoestbui* 'democratische' België als volstrekt hopeloos utopistisch geval de status van voorwerp van spot en hoon geef. Ik troost mij met de gedachte dat 'het land' toch niet meer te redden valt, en klamp mij vast aan de hoop dat het 'de mensen' uiteindelijk beter zal gaan als 'dat land' er niet meer is. 
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   Laatst gewijzigd door djimi : 11 augustus 2010 om 09:15. | |
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:18 | #973 | 
				 |   Tja, dat ziet er dan wat we noemen 'niet goed' uit, nietwaar? 
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   | 
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:18 | #974 | |
				 |   Citaat: 
 wie riep er ook alweer 'geef ons lakens'  | |
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:19 | #975 | 
				 |   | 
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:28 | #976 | |
				 |   Citaat: 
 Een lange tak was een speer, twee kortere takken en een touw werden pijl en boog, en een kei was, hoe kan het ook anders, een kei. Alles was goed in de gerechtvaardigde strijd tegen het arrogante, met dubbele tong sprekende, verdragen schendende en grondgebied inpalmende bleekgezicht. Hoka Hey!!!  
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:28 | #977 | |
| Banneling Geregistreerd:  8 augustus 2007 
				 |   Citaat: 
 Maar ik voorspel u nu al dat zeer weinig inwoners van het Brussels Gewest uw waanbeelden zullen bevestigen. | |
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:30 | #978 | 
				 |   Behalve dan voor de stekeblinden en de dragers van oogkleppen en/of roze brillen, vermoed ik   
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:35 | #979 | |
				 |   Citaat: 
 2. Dat zal afhangen van de vraagstelling (wat wordt gevraagd, en hoe worden de vragen verwoord) en van de wijze waarop ze wordt ingeleid (wie mag waar en wanneer welke verduidelijkingen komen geven). 
|   | 
|  11 augustus 2010, 09:48 | #980 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |   De keuze tussen fatsoenlijk scheiden of een vechtscheiding ... 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | 
|   |