![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9901 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In die 2de link zie ik - tijdens het eerste kwartier - dat een bewonderenswaardig actieteam van 4 weduwen en een vader van mensen die omgekomen zijn bij de aanslag van 11 sept. 2001 zich enorm veel vragen stellen (3 miljoen vragen zelfs, zag ik op een spandoek) over alle onopgehelderde feiten en achtergronden van die aanslag. Zij hebben groot gelijk dat ze alles willen weten, en tot op het bot willen gaan. Maar een bewijs van het feit dat de aanslag een inside job moet zijn, zag ik niet. Komt dat later in de film nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9902 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"We're sorry, but this video may not be available" - Google - |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9903 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat ik hier nog meer aan toe moet voegen... Je bent duidelijk erg goedgelovig.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9904 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Hoe komt u bij de definitie "pseudospiritualiteit" i.v.m. Exo's artikel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9905 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9906 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9907 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9908 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9909 |
|
![]() Daar draait de film ook niet om. Het is eerder een documentaire over hoe en door wie het officiële onderzoek gevoerd werd. Hoe dan ook het bekijken waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9910 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9911 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9912 |
|
![]() Omdat je gelooft in zo'n zaken ben je goedgelovig? Heb je het ooit onderzocht?
![]() |
![]() |
#9913 | |
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mag jij iets tegen ratten hebben ... en kan ik je uitdagen met de vraag: 'Bent u zo zeker van uw zaak dat u er tegen zou durven handelen dat is de vraag eigenlijk!?' Ga je ze beginnen uitroeien? Begin alvast in Brussel & Good luck!
![]() |
![]() |
#9914 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9915 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil gewoon zien tot hoever u allen hier diep geïndoctrineerd zijn? In hoeverre u de teksten die u nu al jaren bestudeert je leven laat bepalen? Tot hoe ver u zou gaan voor wat u gelooft te hebben geleerd in al deze jaren over te brengen? Ziet u ik heb hier een tijdje gevolgd en zelf proberen wat over te brengen van wat ik dacht maar er was geen speld tussen te krijgen. Meer en meer zie ik hoe de meesten onder jullie constant klakkeloos teksten copy pasten en het verder en verder duwen. Ik geloof dat jullie niet eens meer in staat zijn rationeel te denken. Een beetje te vergelijken met een moslim fundamentalist die berijd is zijn leven te offeren voor zijn geloof; deze persoon kent zijn teksten en zijn geloof door en door. Nu ik weet wel dat u niet bereid bent ervoor te sterven maar dat komt omdat de levensverwachting in onze wereld wat hoger ligt dan daar... Bon soit antwoord gewoon op de vraag; "bent u bereid zaken te ondernemen voor wat u hier constant aanhaalt tegen te gaan? En tot waar zou u durven gaan?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9916 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij hebt ze waarschijnlijk meer nodig hé http://videodetective.com/sideplayer...stomerId=97135 prachtig, btw Laatst gewijzigd door eti1777 : 16 oktober 2006 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9917 | |
|
![]() Citaat:
Blijft grappig om zien dat je zelf al overgaat tot fotos nemen van de lucht op het werk... Et oh said jte dit que j'ai vu une vache! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9918 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vraag is eerder: kan er tegen geageerd worden en zo ja hoe dan wel? Voor mijn part mag jij iets tegen ratten hebben ... en kan ik je uitdagen met de vraag: 'Bent u zo zeker van uw zaak dat u er tegen zou durven handelen dat is de vraag eigenlijk!?' Ga je ze beginnen uitroeien? Begin alvast in Brussel & Good luck! Voor mij is de NWO geen alles bepalende factor, in tegendeel zelf, het bepaalt niets in mijn leven, enkel de tijd die ik er in stop om boeken te lezen of het net af te schuimen achter informatie. Indien U nog steeds en alweer niet snapt wat ik bedoel: Ik speel ook saxofoon en ook daar steek ik mijn tijd in ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 16 oktober 2006 om 22:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9919 |
Gouverneur
|
![]() Ja, kan je je dat inbeelden? Schandalig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9920 | |
|
![]() Citaat:
deze wou ik vermijden maar akkoord dan... altijd leuk die gesprekken met jouw! |
|
![]() |
![]() |