Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 oktober 2006, 16:05   #9901
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
1ste jaar Journalistiek aan de Hogeschool.
Ik heb met geen woord over controlled demolition gerept en heb in mijn presentatie geen standpunt ingenomen tijdens (achteraf op vraag van wel,zij het niet erg expliciet of uitgebreid en cd heb ik niet vermeld).
De positieve commentaar kwam in de eerste plaats van de juf,de klasgenoten gingen akkoord.
Met alle respect,maar je post van hierboven (reactie op Heftruck) dat ze niet efficiënt hebben kunnen reageren door een superioriteitsgevoel slaat nergens op en is behoorlijk naïef en achterhaald.
Bekijk eens Press For Truth.Controlled Demolition komt niet aan bod,enkel de leugens,de voorkennis,het uitbuiten van de situatie,het feit dat ze een zwart schap nodig hadden om hun agenda door te drukken etc.Volgens mij zal deze docu (met medewerking van weduwen van de brandweerlui die op 911 het leven lieten) je wel smaken.Je zal er alleszins wat van leren.Voor mij de beste docu,er wordt ook niet gespeculeerd in de mate dat dat over het algemeen het geval is in die docu's.

http://video.google.nl/videoplay?docid=7655121911742912177
(met Nederlandse ondertiteling)
http://video.google.com/videoplay?do...99104255077250
(zonder ondertiteling)
De eerste link is blijkbaar een trailer (ca. 2 min. - en zonder Nederlandse ondertiteling) voor de video die je in de 2de link hebt opgenomen.

In die 2de link zie ik - tijdens het eerste kwartier - dat een bewonderenswaardig actieteam van 4 weduwen en een vader van mensen die omgekomen zijn bij de aanslag van 11 sept. 2001 zich enorm veel vragen stellen (3 miljoen vragen zelfs, zag ik op een spandoek) over alle onopgehelderde feiten en achtergronden van die aanslag. Zij hebben groot gelijk dat ze alles willen weten, en tot op het bot willen gaan.

Maar een bewijs van het feit dat de aanslag een inside job moet zijn, zag ik niet. Komt dat later in de film nog?
Oud 16 oktober 2006, 16:08   #9902
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
http://video.google.com.au/videoplay...tional+banking

Docu over CFR,FED en andere aspecten die de wereld sturen en elitegestuurd zijn,er wordt wat uitgebreid over leden,functie,ontstaan en dergelijke,voornamelijk via professor Carroll Quigleys turf van 1300 p. over de verborgen machtshebbers Tragedy and Hope.Quigley zijnde een insider die pro NWO was en zich in elitaire kringen begaf.

Het duurt drie kwartier,het eerste halfuur is de moeite waard,het laatste kwartier mag eigenlijk straal genegeerd worden (al neemt de documaker daarover geen standpunt in eigenlijk).
Op deze link kreeg ik te lezen:

"We're sorry, but this video may not be available"
- Google -
Oud 16 oktober 2006, 16:12   #9903
Kpax
Lokaal Raadslid

Kpax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Reincarnatie is geen oplossing voor de NWO, je hebt het artikel duidelijk niet begrepen. Reïncarnatie is iets dat de ziel doet om bepaalde lessen te leren, en dit staat los van de NWO.
Hiermee begon je post:

Citaat:
Een essay over de oplossing tot het NWO probleem:
Vergolgens pleurde je een stuk neer dat vol staat van de esoterie en de pseudospiritualiteit.

Ik denk niet dat ik hier nog meer aan toe moet voegen... Je bent duidelijk erg goedgelovig.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive."
-- Thomas Sowell
Kpax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 16:53   #9904
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kpax Bekijk bericht
Hiermee begon je post:

Vergolgens pleurde je een stuk neer dat vol staat van de esoterie en de pseudospiritualiteit.

Ik denk niet dat ik hier nog meer aan toe moet voegen... Je bent duidelijk erg goedgelovig.
Dus wie geinteresseerd is in esoterie is goedgelovig?
Hoe komt u bij de definitie "pseudospiritualiteit" i.v.m. Exo's artikel?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 17:11   #9905
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Dus wie geinteresseerd is in esoterie is goedgelovig?
Hoe komt u bij de definitie "pseudospiritualiteit" i.v.m. Exo's artikel?
ik vermoed een wetenschapper!

Pin d' Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 17:15   #9906
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het valt toch telkens weer op hoe mensen die in de NWO geloven echt in alles geloven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wat is die alles dan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
ik vermoed een wetenschapper!

Pin d' Ar
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 17:21   #9907
eti1777
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc.vg Bekijk bericht
Er doen over chemtrails heel wat conspiracies de ronde. Sommigen zijn ervan overtuigd dat regeringen met vliegtuigen in het geniep allerlei rotzooi in de atmosfeer dumpen. Bijvoorbeeld om het weer te beïnvloeden, onze gedachten te lezen of geheime biologische wapens op de bevolking te testen. Anderen zijn er een stuk sceptischer over.
Ik werk in Brussel centrum en het is mij opgevallen dat er meer en meer van die chemtrails in onze lucht hangen. Onlangs ben ik ze beginnen fotografieëren. Ze gebeuren meestal 's nachts veronderstel ik omdat die meestal alleen 's morgens te zien zijn en geleidelijk verdwijnen. Maar af en toe gaan die de hele dag intens door. Een paar foto's in bijlage.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  thick squared chemtrails office Bxl left 29-09-06.jpg‎
Bekeken: 163
Grootte:  36,6 KB
ID: 14696  

Naam:  squared chemtrails office Bxl 2 15-09-06.jpg‎
Bekeken: 140
Grootte:  32,9 KB
ID: 14697  

Naam:  parallel chemtrails office Bxl morning 2 22-09-06.jpg‎
Bekeken: 156
Grootte:  37,4 KB
ID: 14698  

Oud 16 oktober 2006, 19:18   #9909
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Maar een bewijs van het feit dat de aanslag een inside job moet zijn, zag ik niet. Komt dat later in de film nog?
Daar draait de film ook niet om. Het is eerder een documentaire over hoe en door wie het officiële onderzoek gevoerd werd. Hoe dan ook het bekijken waard.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 19:23   #9910
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
een vraagje voor de believers:

U bent zo zeker van deze nwo rond de persoon van George W. Bush als men u van vandaag op morgen een perfect plan zou voorschotelen (mùet escape route en alles) om persoonlijk de president van Amerika eigenhandig te vermoorden; zou u bereid zijn dit te doen (voor het welzijn van de hele wereld natuurlijk)? En dit alles om de wereld duidelijk te doen verstaan wat een gevaar de nwo voorstelt? Kort; hoe zeker bent u van het gevaar dat hij voor deze planeet inhoud?

Ja of nee en waarom?
Bush is just a puppet on a string ... he is the visible link.
Oud 16 oktober 2006, 19:29   #9911
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Bush is just a puppet on a string ... he is the visible link.
pfff...nu al de tweede...

Daar gaat het niet om...

Bent u zo zeker van uw zaak dat u er tegen zou durven handelen dat is de vraag eigenlijk!?
Oud 16 oktober 2006, 19:52   #9912
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hiermee begon je post:

Omdat je gelooft in zo'n zaken ben je goedgelovig? Heb je het ooit onderzocht?
Oud 16 oktober 2006, 20:04   #9913
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pfff...nu al de tweede...

Daar gaat het niet om...

Bent u zo zeker van uw zaak dat u er tegen zou durven handelen dat is de vraag eigenlijk!?
De vraag is eerder: kan er tegen geageerd worden en zo ja hoe dan wel?

Voor mijn part mag jij iets tegen ratten hebben ... en kan ik je uitdagen met de vraag: 'Bent u zo zeker van uw zaak dat u er tegen zou durven handelen dat is de vraag eigenlijk!?'

Ga je ze beginnen uitroeien? Begin alvast in Brussel & Good luck!
Oud 16 oktober 2006, 21:18   #9914
Kpax
Lokaal Raadslid

Kpax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik werk in Brussel centrum en het is mij opgevallen dat er meer en meer van die chemtrails in onze lucht hangen. Onlangs ben ik ze beginnen fotografieëren. Ze gebeuren meestal 's nachts veronderstel ik omdat die meestal alleen 's morgens te zien zijn en geleidelijk verdwijnen. Maar af en toe gaan die de hele dag intens door. Een paar foto's in bijlage.
Die chemtrails nemen toe omdat je steeds vaker vergeet je pilletjes te nemen.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive."
-- Thomas Sowell
Kpax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 21:37   #9915
largo_w

Standaard

Citaat:

Voor mijn part mag jij iets tegen ratten hebben ... en kan ik je uitdagen met de vraag: 'Bent u zo zeker van uw zaak dat u er tegen zou durven handelen dat is de vraag eigenlijk!?'

neen neen neen u snapt het weeral niet; dat is m'n bedoeling helemaal niet!

Ik wil gewoon zien tot hoever u allen hier diep geïndoctrineerd zijn? In hoeverre u de teksten die u nu al jaren bestudeert je leven laat bepalen? Tot hoe ver u zou gaan voor wat u gelooft te hebben geleerd in al deze jaren over te brengen?

Ziet u ik heb hier een tijdje gevolgd en zelf proberen wat over te brengen van wat ik dacht maar er was geen speld tussen te krijgen. Meer en meer zie ik hoe de meesten onder jullie constant klakkeloos teksten copy pasten en het verder en verder duwen. Ik geloof dat jullie niet eens meer in staat zijn rationeel te denken. Een beetje te vergelijken met een moslim fundamentalist die berijd is zijn leven te offeren voor zijn geloof; deze persoon kent zijn teksten en zijn geloof door en door. Nu ik weet wel dat u niet bereid bent ervoor te sterven maar dat komt omdat de levensverwachting in onze wereld wat hoger ligt dan daar... Bon soit antwoord gewoon op de vraag;

"bent u bereid zaken te ondernemen voor wat u hier constant aanhaalt tegen te gaan? En tot waar zou u durven gaan?"
Oud 16 oktober 2006, 21:46   #9916
eti1777
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Die chemtrails nemen toe omdat je steeds vaker vergeet je pilletjes te nemen.
Whah, blijf jij die opeten? Ik ben gestopt.
Jij hebt ze waarschijnlijk meer nodig hé
http://videodetective.com/sideplayer...stomerId=97135

prachtig, btw

Laatst gewijzigd door eti1777 : 16 oktober 2006 om 21:50.
Oud 16 oktober 2006, 21:49   #9917
largo_w

Standaard

Citaat:
Lol vliegers boven brussel; ooooooh no!
Blijft grappig om zien dat je zelf al overgaat tot fotos nemen van de lucht op het werk...

Et oh said jte dit que j'ai vu une vache!
Oud 16 oktober 2006, 22:04   #9918
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen neen neen u snapt het weeral niet; dat is m'n bedoeling helemaal niet!
Stel in het vervolg duidelijk waar U naar toe wilt dan hoeft U niet alweer zo hoog van de toren te kraaien
Citaat:
Ik wil gewoon zien tot hoever u allen hier diep geïndoctrineerd zijn? In hoeverre u de teksten die u nu al jaren bestudeert je leven laat bepalen? Tot hoe ver u zou gaan voor wat u gelooft te hebben geleerd in al deze jaren over te brengen?
Het gaat niet om indoctrinatie, het gaat niet om levensbepalende kennis.
Citaat:
Ziet u ik heb hier een tijdje gevolgd en zelf proberen wat over te brengen van wat ik dacht maar er was geen speld tussen te krijgen. Meer en meer zie ik hoe de meesten onder jullie constant klakkeloos teksten copy pasten en het verder en verder duwen. Ik geloof dat jullie niet eens meer in staat zijn rationeel te denken. Een beetje te vergelijken met een moslim fundamentalist die berijd is zijn leven te offeren voor zijn geloof; deze persoon kent zijn teksten en zijn geloof door en door. Nu ik weet wel dat u niet bereid bent ervoor te sterven maar dat komt omdat de levensverwachting in onze wereld wat hoger ligt dan daar... Bon soit antwoord gewoon op de vraag
Tjonge, tjonge, ... Hoogdraverij ten top, U bent het niet waard om mee in discussie te gaan, ga een beetje bij IKKWILL in zijn speeltuin spelen.
Citaat:
"bent u bereid zaken te ondernemen voor wat u hier constant aanhaalt tegen te gaan? En tot waar zou u durven gaan?"
I repeat

Voor mij is de NWO geen alles bepalende factor, in tegendeel zelf, het bepaalt niets in mijn leven, enkel de tijd die ik er in stop om boeken te lezen of het net af te schuimen achter informatie.

Indien U nog steeds en alweer niet snapt wat ik bedoel: Ik speel ook saxofoon en ook daar steek ik mijn tijd in ...

Laatst gewijzigd door Gun : 16 oktober 2006 om 22:04.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 22:06   #9919
eti1777
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Lol vliegers boven brussel; ooooooh no!
Blijft grappig om zien dat je zelf al overgaat tot fotos nemen van de lucht op het werk...
Ja, kan je je dat inbeelden? Schandalig!
Oud 16 oktober 2006, 22:13   #9920
largo_w

Standaard

Citaat:
Stel in het vervolg duidelijk waar U naar toe wilt dan hoeft U niet alweer zo hoog van de toren te kraaienHet gaat niet om indoctrinatie, het gaat niet om levensbepalende kennis.Tjonge, tjonge, ... Hoogdraverij ten top, U bent het niet waard om mee in discussie te gaan, ga een beetje bij IKKWILL in zijn speeltuin spelen.I repeat

Voor mij is de NWO geen alles bepalende factor, in tegendeel zelf, het bepaalt niets in mijn leven, enkel de tijd die ik er in stop om boeken te lezen of het net af te schuimen achter informatie.

Indien U nog steeds en alweer niet snapt wat ik bedoel: Ik speel ook saxofoon en ook daar steek ik mijn tijd in ...
pfffft!
deze wou ik vermijden maar akkoord dan...
altijd leuk die gesprekken met jouw!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be